MuscleMeat

welke magere kwark is niet zo zuur?

Bezoekers in dit topic

Danone is wat smeuïger en minder zuur, maar wel niet de beste qua eiwitten (6.9/100g)
Die van Melkunie zijn best goed, met smaakjes, eiwitten (10g/100g) maar wel een pak duurder dan de gemiddelde kwark. Misschien als je ze in grote hoeveelheden koopt dat je wel een korting kan scoren.

Ik pak zelf de vierkante Milsani potten van de aldi, maar die zijn papperig en zuur maar wel 12g/100g eiwitten.
ik vind die van melkunie juist ontzettedn chemisch en vies.

Campina kwark best prima t doen
lindahls blijft de lekkerste, laatste tijd best vaak ''geluk'' gehad dat die met 35%korting lag vanwege houdbaarheid
 
ik vind die van melkunie juist ontzettedn chemisch en vies.

Campina kwark best prima t doen
lindahls blijft de lekkerste, laatste tijd best vaak ''geluk'' gehad dat die met 35%korting lag vanwege houdbaarheid
Ik ben toevallig ook voor de campina gegaan, met een scheut zero siroop erdoor
 
Alle ronde bakjes kwark zijn niet zuur als je t mij vraagt, die vierkante daarentegen, daar ga ik van kokhalzen en is ook veel dikker.
 
Alle ronde bakjes kwark zijn niet zuur als je t mij vraagt, die vierkante daarentegen, daar ga ik van kokhalzen en is ook veel dikker.
Bedoel je öing? Die vind ik juist lekker vol. Beetje flavor drops erdoor.
 
Je eet voor de gains niet voor de smaak
 
Alle ronde bakjes kwark zijn niet zuur als je t mij vraagt, die vierkante daarentegen, daar ga ik van kokhalzen en is ook veel dikker.
Even mengen met wat water en je hebt de lopende structuur van de ronde bakjes :p Heb er sowieso weinig last van meng het met pindakaas.
 
Je eet voor de gains niet voor de smaak
Beide tegelijk is ook mogelijk. Als je het lekkerder kunt maken met dezelfde macroverhouding en voedingswaarden is het een win-win toch.
 
Even mengen met wat water en je hebt de lopende structuur van de ronde bakjes :p Heb er sowieso weinig last van meng het met pindakaas.

snap het probleem ook niet, beetje water en siroop oid en in de blender.
 
Bedoel je öing? Die vind ik juist lekker vol. Beetje flavor drops erdoor.
Geen idee, maar elke supermarkt heeft wel ronde bakjes (eigen merk of campina/melkan) en rechthoekige bakjes, de rechthoekige zijn vaak rete zuur en heel dik, wel minder koolhydraten tho. Maar daar ga ik echt van kokhalzen, maar die ronde bakjes knal ik er zo in zonder probleem.
 
Ik herinner me nog van vroegah toen ik altijd in Duitsland boodschappen deed dat je daar een soort kwark had bij de Lidl met 14gr eiwit ofzo per 100. Kocht die altijd… goeie shit.

Die Nederlandse kwark is meestal maar 5gr eiwit ofzo en daar moet je dus 2x zoveel van eten.
 
Ik herinner me nog van vroegah toen ik altijd in Duitsland boodschappen deed dat je daar een soort kwark had bij de Lidl met 14gr eiwit ofzo per 100. Kocht die altijd… goeie shit.

Die Nederlandse kwark is meestal maar 5gr eiwit ofzo en daar moet je dus 2x zoveel van eten.
8/9 gr per 100 gr kwark.
 
10 gram deze, en zo zijn er wel meer.
 
Die van Melkunie zijn best goed, met smaakjes, eiwitten (10g/100g) maar wel een pak duurder dan de gemiddelde kwark. Misschien als je ze in grote hoeveelheden koopt dat je wel een korting kan scoren.
Zoveel bespaar je dan niet, bij de Makro krijg je 5% korting per tray.

Als je wil besparen op je boodschappen, dan loont het meer om op bepaalde aanbiedingen te letten.
De kruidvat heeft vaak 1+1 gratis acties, en met producten zoals deo, shampoo, wasverzachter en scheermesjes scheelt dat best wel. Helemaal als je voor een paar weken inslaat, want dan herhalen die aanbiedingen zich vaak

De meeste supermarkten hebben wel soortgelijke aanbiedingen voor "luxe producten" die langer houdbaar zijn, zoals bijvoorbeeld die dure Teisseire limonade, die wel erg lekker is door de kwark

Ik herinner me nog van vroegah toen ik altijd in Duitsland boodschappen deed dat je daar een soort kwark had bij de Lidl met 14gr eiwit ofzo per 100. Kocht die altijd… goeie shit.

Die Nederlandse kwark is meestal maar 5gr eiwit ofzo en daar moet je dus 2x zoveel van eten.
Is gewoon kwark waar minder vocht in zit?
 
  • Like
Waarderingen: BB_

cheap, 12g/100g zoals gezegd mengen met water om lopender te maken en klaar. Die andere potten van aldi hadden iets van een 8.5g dacht ik.
 
Back
Naar boven