AndroidHealthClinic

welke massa kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2004
Berichten
7.624
Waardering
450
He guys,

ALs jullie konden kiezen uit onderstaande kuren, welke is in jouw ogen het beste of heb je ervaring mee.(voor extra aanzet massa)

Kuur 1:
wk1-04: 30mg dbol ed
wk1-10: 600mg boldenone
wk1-10: 500mg test enth

Kuur 2:
wk1-04: 30mg dboll
wk1-10: 500mg deca
wk1-10: 500mg test enth

Dat je met boldenone extra hongergevoel krijgt is bij mij niet echt gebleken.
Persoonlijk had ik er iets meer van verwacht,kijken we nu naar de deca moet ik zeggen deze bij mij iets beter aanslaat.Niet alleen qua gains mar ook qua kracht.Maar daar tegenover vond ik boldenone wel wat prettiger/milder in gebruik.

Mijn vraag aan jullie is, hoe jullie ervaringen hiermee zijn.
Of als je een van bovenstaande kuren zou gaan doen welke dat zou zijn en waarom.
Natuurlijk geldt voor beide kuren een goede nakuur en indien nodig proviron en hcg.

Ben benieuwd naar jullie reacties....
 
Als jij meer kracht hebt en meer gained bij deca ga dan lekker voor de 2de kuur aangezien je weer eens als vanouds wil knallen:)
 
helemaal mee eens,
als je 't al zelf zegt dat deca meer voor jou is weggelegd zou ik u eerder kuur 2 aanraden ....
 
Ik zou bij alle 2 de test verhogen in verhouding. Vind ik een mooiere verhouding.
750-600 of 500-400.

En verder deca vs boldenone is eigen keus.
 
IKKE zei:
Ik zou bij alle 2 de test verhogen in verhouding. Vind ik een mooiere verhouding.
750-600 of 500-400.

En verder deca vs boldenone is eigen keus.

Oke duidelijk, maar ben eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen.
Hoe staan jullie tegeover deca en bold en wat zijn jullie ervaringen hiermee.
 
Ik zal zelf niet zo snel deca gebruiken. Hoor er geen leuke verhalen over; libido problemen, lange hersteltijd nodig en het blijft lang in je bloed zitten.

Zou eerder voor bold gaan dan.
 
Back
Naar boven