AndroidHealthClinic

Welke meal tracking app gebruiken jullie?

Bezoekers in dit topic

Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een meal tracking app. Ik heb gekeken naar MyFitnessPal, erg handig, maar ik mis een functie om een boodschappenlijst samen te stellen op basis van ingepland maaltijden. Erg handig als je de wekelijkse boodschappen moet doen :)

Kan iemand mij een app aanbevelen? Ik zoek dus een app waarmee ik:
  • Maaltijden kan inplannen
  • Macro's kan bijhouden
  • Automatisch een boodschappenlijst kan maken

Ik hoor graag jullie suggesties!

Kan iemand mij een app aanbevelen? Ik zoek dus een app waarmee ik:
  • Maaltijden kan inplannen
  • Macro's kan bijhouden
  • Automatisch een boodschappenlijst kan maken!
Dus een app die een belletje geeft wanneer je jou brinta moeten eten EN die live connected is met jou koelkast zodat je een seintje krijgt wanneer de kip op is?

Ik zoek een app die mijn workouts trackt en tevens ook uitvoert en dan via bluetooth mij de gains doorgeeft.

Dus een app die een belletje geeft wanneer je jou brinta moeten eten EN die live connected is met jou koelkast zodat je een seintje krijgt wanneer de kip op is?

Ik zoek een app die mijn workouts trackt en tevens ook uitvoert en dan via bluetooth mij de gains doorgeeft.
Ik zoek een app die mijn percentages uitrekend en het gewicht op de stang doet.

• Haha
Waarderingen: AK
Dat zou helemaal perfect zijn!

Nee, maar zonder gekheid. Is niet te veel gevraagd toch? Macro's tracken, maaltijden plannen en een boodschappenlijst samenstellen op basis van ingeplande maaltijden?

Fatsecret, kun je ook maaltijden in opslaan, komt dus in de buurt, de rest zelf doen.

Myfitnesspal en jumbo bezorgen gebruik ik :o

Ik gebruik de app "food" om alles te tracken.
Boodschappen heb ik gedeeld lijstje met gezin "To Do". Handig als iemand iets gaat halen en kan afvinken 👍🏼

Back
Naar boven