Fitness Seller

Welke merken supplementen te gebruiken???

Bezoekers in dit topic

Soldadao

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2009
Berichten
14
Waardering
0
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik kon zo snel geen topic vinden om jezelf voor te stellen.
Maar ik had wel een vraag mbt de verschillende merken supplementen. Er zijn best wel veel merken op de markt dus had ik de vraag welke worden hier veel gebruikt en dus aan te raden?? En dan gaat het me voornamelijk om eiwit en aminozuren.

mvg
Virgil
 
Zou even kijken in de sectie supplementen reviews
 
Op www.bodylab.nl kun je veel goeie producten vinden. Voor het huismerk heeft veel goeie producten voor lage prijzen.
 
Eiwit > Optimum
Amino > Scivation Xtend
 
Al de adviezen over merken zijn wel leuk en aardig.. maar houdt er rekening mee dat wat voor de 1 aanslaat en goed werkt voor een ander wellicht geen fuk doet

Anders krijg je hier een topic waar iedereen zn eigen favo brands gaat noemen
 
Al de adviezen over merken zijn wel leuk en aardig.. maar houdt er rekening mee dat wat voor de 1 aanslaat en goed werkt voor een ander wellicht geen fuk doet

Anders krijg je hier een topic waar iedereen zn eigen favo brands gaat noemen
Hij vraagt gewoon om amino's en protein, niet om creatine, test boosters of andere spullen die bij de 1 geen moer doet en de ander wel.
 
Hij vraagt gewoon om amino's en protein, niet om creatine, test boosters of andere spullen die bij de 1 geen moer doet en de ander wel.

Ok heb je wel gelijk in.. maar om dan toch nog ff te mierennken zei TS voornamelijk amino/eiwit ;)
 
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik kon zo snel geen topic vinden om jezelf voor te stellen.
Maar ik had wel een vraag mbt de verschillende merken supplementen. Er zijn best wel veel merken op de markt dus had ik de vraag welke worden hier veel gebruikt en dus aan te raden?? En dan gaat het me voornamelijk om eiwit en aminozuren.

mvg
Virgil

Kijk eens bij ons op de site, de XXL lijn is goed en zeker niet te duur.
 
Ok bedankt voor de reacties.
En zegt het merk bb extreme hier misschien wat??
 
Voor eiwitten kun je eens hier kijken.

Voor vloeibare aminozuren hier.

Wat andere atleten van die producten vinden hier.;)
 
Back
Naar boven