XXL Nutrition

Welke middelen gebruiken om makkelijk af te vallen?

Users who are viewing this thread

Dimi P

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
26 nov 2005
M'n vader vroeg of ik niet iets voor hem kon regelen om hem goed te helpen met het afvallen. Nu ben ik zelf helemaal niet into het afvallen omdat ik altijd al op 8% heb gezeten. Nu kan ik aan genoeg middelen komen maar weet ik niet of dit wel handig is voor hem om te gebruiken en weet ik niet welke het best gepast voor hem zijn. Hij sport immers niet.

Is bijvoorbeeld; NVE Stacker-2, the original met Efedrine wat? Of alleen efedrine, clenbuterol, T3 etc etc?

riggard

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
groene thee

VX0877

Cool Novice
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
27 nov 2005
afvallen

denk dat de eenvoudigste manier om af te vallen nog steeds is meer calorieën verbruiken dat je binnenkrijgt.

alle fatburners op de markt doen wel iets, geven dat iets extra als je bvb in de cut zit, maar echt afslanken doe je alleen maar als je negatief zit qua calorie inname.

gewoon verder doen met je dagelijkse leven + fatburner zal zeker geen positief resultaat geven, enkel een lege portemonee!

gewoon ietsje minder eten, ietsje meer beweging...

Jwan

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 aug 2006
clenbuterol voor je vader :eek:

Proppie

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 sep 2006
groente.

veel volume, veel vezel, weinig calorieen.

rat

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 mei 2005
gaan trainen wil wel eens helpen

MeDieViL

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
8 jan 2005
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%

maniac

Puny human
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 nov 2002
Het zit in de familie blijkbaar...

Maar wat dacht je van:

-sporten
-geraffineerde produkten laten staan
-geen alcohol.

Sinlath

DBB Dancing Queen
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2004
M'n vader vroeg of ik niet iets voor hem kon regelen om hem goed te helpen met het afvallen. Nu ben ik zelf helemaal niet into het afvallen omdat ik altijd al op 8% heb gezeten. Nu kan ik aan genoeg middelen komen maar weet ik niet of dit wel handig is voor hem om te gebruiken en weet ik niet welke het best gepast voor hem zijn. Hij sport immers niet.

Is bijvoorbeeld; NVE Stacker-2, the original met Efedrine wat? Of alleen efedrine, clenbuterol, T3 etc etc?

:roflol:

jij bent echt niet goed bij je hoofd

MarcJ

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2006
Lengte
1m86
Massa
118kg
Vetpercentage
20%
de weegschaal

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
ok ok...laat m op onderhoud eten een maandje en dan voorzichtig afbouwen met kcals 500-700 onder maintenance level...drag his ass to the gym en laat m 40-45min cardio doen na zn KT

eventuele boosters die je ZOU kunnen gebruiken: ephedra, groene thee, citrus aurantium, caffeine voor de cardio (15min ervoor)

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
z'n bed vervangen door een begrafeniskist

RvR

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
13 sep 2005
Lengte
1m78
Massa
105kg

een goed voedingschema

maar je kan hem natuurlijk ook aan T3 helpen.. clenbuterol werkt niet voor iedereen even geweldig..

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 apr 2006
steek eens de slurf van een industriele stofzuiger in je hol
en zet hem dan op turbo...

altijd succes, gegarandeerd een paar kilo's kwijt :D

2hard2die

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
15 jun 2004
Zonder sport zou ik hem geen enkel middel aanbevelen, want afvallen komt in de basis toch gewoon neer op het aanpassen van je voeding icm cardio.
Indien deze basis er niet is, dan zou ik hem geen middelen geven, omdat de werking anders van tijdelijke (lees korte) duur zal zijn.

Suc6

Naar boven