XXL Nutrition

Welke middelen gebruiken om makkelijk af te vallen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dimi P

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
26 nov 2005
Berichten
334
Waardering
0
M'n vader vroeg of ik niet iets voor hem kon regelen om hem goed te helpen met het afvallen. Nu ben ik zelf helemaal niet into het afvallen omdat ik altijd al op 8% heb gezeten. Nu kan ik aan genoeg middelen komen maar weet ik niet of dit wel handig is voor hem om te gebruiken en weet ik niet welke het best gepast voor hem zijn. Hij sport immers niet.

Is bijvoorbeeld; NVE Stacker-2, the original met Efedrine wat? Of alleen efedrine, clenbuterol, T3 etc etc?
 
groene thee
 
afvallen

denk dat de eenvoudigste manier om af te vallen nog steeds is meer calorieën verbruiken dat je binnenkrijgt.

alle fatburners op de markt doen wel iets, geven dat iets extra als je bvb in de cut zit, maar echt afslanken doe je alleen maar als je negatief zit qua calorie inname.

gewoon verder doen met je dagelijkse leven + fatburner zal zeker geen positief resultaat geven, enkel een lege portemonee!

gewoon ietsje minder eten, ietsje meer beweging...
 
clenbuterol voor je vader :eek:
 
groente.

veel volume, veel vezel, weinig calorieen.
 
gaan trainen wil wel eens helpen
 
Het zit in de familie blijkbaar...

Maar wat dacht je van:

-sporten
-geraffineerde produkten laten staan
-geen alcohol.
 
M'n vader vroeg of ik niet iets voor hem kon regelen om hem goed te helpen met het afvallen. Nu ben ik zelf helemaal niet into het afvallen omdat ik altijd al op 8% heb gezeten. Nu kan ik aan genoeg middelen komen maar weet ik niet of dit wel handig is voor hem om te gebruiken en weet ik niet welke het best gepast voor hem zijn. Hij sport immers niet.

Is bijvoorbeeld; NVE Stacker-2, the original met Efedrine wat? Of alleen efedrine, clenbuterol, T3 etc etc?


:roflol:


jij bent echt niet goed bij je hoofd
 
de weegschaal
 
ok ok...laat m op onderhoud eten een maandje en dan voorzichtig afbouwen met kcals 500-700 onder maintenance level...drag his ass to the gym en laat m 40-45min cardio doen na zn KT

eventuele boosters die je ZOU kunnen gebruiken: ephedra, groene thee, citrus aurantium, caffeine voor de cardio (15min ervoor)
 
AMP. Deze doet het echt goed!!
 
z'n bed vervangen door een begrafeniskist
 
M'n vader vroeg of ik niet iets voor hem kon regelen om hem goed te helpen met het afvallen. Nu ben ik zelf helemaal niet into het afvallen omdat ik altijd al op 8% heb gezeten. Nu kan ik aan genoeg middelen komen maar weet ik niet of dit wel handig is voor hem om te gebruiken en weet ik niet welke het best gepast voor hem zijn. Hij sport immers niet.

Is bijvoorbeeld; NVE Stacker-2, the original met Efedrine wat? Of alleen efedrine, clenbuterol, T3 etc etc?

een goed voedingschema

maar je kan hem natuurlijk ook aan T3 helpen.. clenbuterol werkt niet voor iedereen even geweldig..
 
steek eens de slurf van een industriele stofzuiger in je hol
en zet hem dan op turbo...

altijd succes, gegarandeerd een paar kilo's kwijt :D
 
Zonder sport zou ik hem geen enkel middel aanbevelen, want afvallen komt in de basis toch gewoon neer op het aanpassen van je voeding icm cardio.
Indien deze basis er niet is, dan zou ik hem geen middelen geven, omdat de werking anders van tijdelijke (lees korte) duur zal zijn.

Suc6
 
Back
Naar boven