AndroidHealthClinic

Welke middelen mijd jij vanwege de heftigheid?

Bezoekers in dit topic

begrijp er niets van,ik heb nog nooit echt pijn gehad van een inj.
ook al winstrol depot genomen en totaal geen pijn.
ik denk dat de manier waarop en de plaats een belangrijke rol spelen

Denk dat je gewoon geluk hebt gehad.Komt echt wel een keertje.

Soms zet ik,no problem voor de hele stack.De laatste keer was het 2x na elkaar raak,bulten die 3 weken duren.
 
ik ben er met mn huidige kuur achter gekomen dat korte esthers voor mij totaal geen toegevoegde waarde hebben. qua werking valt het me vies tegen, dus zou ik hoger moeten gaan doseren en dan ga je al snel naar 4ML ED en dat vele prikken gaat op een gegeven moment flink tegen staan.

dus voor mij alleen nog lange esthers! hoogstens misschien nog een kickstart van 3 weken met een prop/ace.
 
weinig ervaring, 2 kuren achter de rug.

1e kuur omnadren, winstrol, bold.

2e dianabol(kickstart), test, primo.

na mijn eerste kuur leek mijn rug wel een berglandschap van de acne :eek:!
en van de omnadren een gigantische krachttoename, maar ook zeer pijnlijke injecties......s'avonds injecteren, daarna de nachtdienst in.
en de volgende ochtend zowat niet meer kunnen lopen!

2e kuur

totaal nergens last van.... geen sides dus.

na beide kuren zeer goed herstel en geen libido probs(ondanks mijn leeftijd).

nu bezig met hgh only voor 3 maanden(bijna klaar), wat voor mij (43 jaar) wereldspul is. merk het vooral als we een feestje of iets dergelijks hebben gehad, dat ik mij die dag daarna brak voelde, nu nergens geen last van.:D
voel me vitaal, krachttoename en dat op 4 iu. vetpercetage 4% gezakt en gewicht hetzelfde!
alleen een beetje tintelende vingers als side van de hgh, als je iets te lang vasthoud.

dus volgend jaar een kuur hgh met test er doorheen. dan wil ik 6 of 9maanden aan de hgh.

grt
 
Laatst bewerkt:
welke merk hgh gebruik je?
 
begrijp er niets van,ik heb nog nooit echt pijn gehad van een inj.
ook al winstrol depot genomen en totaal geen pijn.
ik denk dat de manier waarop en de plaats een belangrijke rol spelen

haha dan heb je geluk gehad pik, of gewoon nog niet veel gespoten, 1 op de 6 doet bij mij pijn.
en heb er toch wel ik denk meer dan 400 gezet ofzo haha.
 
weinig ervaring, 2 kuren achter de rug.

1e kuur omnadren, winstrol, bold.

2e dianabol(kickstart), test, primo.

na mijn eerste kuur leek mijn rug wel een berglandschap van de acne :eek:!
en van de omnadren een gigantische krachttoename, maar ook zeer pijnlijke injecties......s'avonds injecteren, daarna de nachtdienst in.
en de volgende ochtend zowat niet meer kunnen lopen!

2e kuur

totaal nergens last van.... geen sides dus.

na beide kuren zeer goed herstel en geen libido probs(ondanks mijn leeftijd).

nu bezig met hgh only voor 3 maanden(bijna klaar), wat voor mij (43 jaar) wereldspul is. merk het vooral als we een feestje of iets dergelijks hebben gehad, dat ik mij die dag daarna brak voelde, nu nergens geen last van.:D
voel me vitaal, krachttoename en dat op 4 iu. vetpercetage 4% gezakt en gewicht hetzelfde!
alleen een beetje tintelende vingers als side van de hgh, als je iets te lang vasthoud.

dus volgend jaar een kuur hgh met test er doorheen. dan wil ik 6 of 9maanden aan de hgh.

grt


ik zou deze 3 maanden verlengen van de HGH de werking begint nu een beetje door te komen!! de hyperplasia neemt nu zn stappen...
 
weinig ervaring, 2 kuren achter de rug.

1e kuur omnadren, winstrol, bold.

2e dianabol(kickstart), test, primo.

na mijn eerste kuur leek mijn rug wel een berglandschap van de acne :eek:!
en van de omnadren een gigantische krachttoename, maar ook zeer pijnlijke injecties......s'avonds injecteren, daarna de nachtdienst in.
en de volgende ochtend zowat niet meer kunnen lopen!

2e kuur

totaal nergens last van.... geen sides dus.

na beide kuren zeer goed herstel en geen libido probs(ondanks mijn leeftijd).

nu bezig met hgh only voor 3 maanden(bijna klaar), wat voor mij (43 jaar) wereldspul is. merk het vooral als we een feestje of iets dergelijks hebben gehad, dat ik mij die dag daarna brak voelde, nu nergens geen last van.:D
voel me vitaal, krachttoename en dat op 4 iu. vetpercetage 4% gezakt en gewicht hetzelfde!
alleen een beetje tintelende vingers als side van de hgh, als je iets te lang vasthoud.

dus volgend jaar een kuur hgh met test er doorheen. dan wil ik 6 of 9maanden aan de hgh.

grt

WAT ZEG JE NOU???????????????

na 3 mnd eruit,kerel,waarom heb je het dan uberhaubt genomen bro,zoooo zonde.Wat Thijs zegt,gaat nu pas beginnen,HGH is longterm investeren.
 
WAT ZEG JE NOU???????????????

na 3 mnd eruit,kerel,waarom heb je het dan uberhaubt genomen bro,zoooo zonde.Wat Thijs zegt,gaat nu pas beginnen,HGH is longterm investeren.

ik ben Thijs dus...

je heb nu genoten van een celverwijding, deze gaat zich tussen nu en 1-2 maanden opdelen, waardoor het blijvende effect van de HGH zich door laat schemeren.

fase 1, celverwijding
fase 2, hyperplasia/ celdeling
fase 3, baby celletjes worden grote celletjes (hier gooien we meestal de AAS er in, althans, dit zou het goede moment zijn daarmee te beginnen!)
 

haal dan heel snel 2 dozen bij, doortrekken die handel, drink je maar een biertje minder in het weekend;)

geloof me, de behaalde resultaten van nu, raak je weer kwijt, daarom doortrekken, dan komen de blijvende resultaten.
 
ik ben Thijs dus...

je heb nu genoten van een celverwijding, deze gaat zich tussen nu en 1-2 maanden opdelen, waardoor het blijvende effect van de HGH zich door laat schemeren.

fase 1, celverwijding
fase 2, hyperplasia/ celdeling
fase 3, baby celletjes worden grote celletjes (hier gooien we meestal de AAS er in, althans, dit zou het goede moment zijn daarmee te beginnen!)

hoi thijs, misschien ook wel...... heb nog enige tijd om te beslissen.

alles lijkt nu in een stroomversnelling te gaan, ik moet elke week calorieen uppen om op gewicht te blijven.

laatste meting 12 % 2 weken terug, als ik in de spiegel kijk is dat weer minder. vet lijkt weg te smelten met alleen in het weekend cardio zo'n 2 uur fietsen per dag. doordeweeks alleen kracht. ben eigenlijk al tevreden!
stofwisseling heeft echt een piek nu.:D
 
haal dan heel snel 2 dozen bij, doortrekken die handel, drink je maar een biertje minder in het weekend;)

geloof me, de behaalde resultaten van nu, raak je weer kwijt, daarom doortrekken, dan komen de blijvende resultaten.

alcohol gebruik ik zowiezo niet;)
 
alcohol gebruik ik zowiezo niet;)

Haha, ok goed zo,

maar kijk, dat gaat nu van een leien dakje, maar als je stopt krijg je lichaam gewoon weer een klap terug, waardoor die celvergroting weer verminderd, en je stofwisseling gaat gewoon weer terug naar waar hij normaal bezig was...

slechts een Tip van jip;)

gezien je foto's, netjes kerel!! zeker voor je leeftijd!!
 
Brute stats, kerel... pics? :D

Heb nog maar weinig ervaring, maar d-bol gaat er niet meer in. Vervelende sides (gyno, bloeddruk de hoogte in, vocht) en weinig gains, ook relatief weinig krachttoename.


Er hebben eerder foto's van mijn hierop het forum gestaan. Toen woog ik 112 kilo. Ben nu een stukje groter:D Nu komt er niets meer op.
 
Trenbolone enanthate ging idd zwaar zweten bij 400mg/w en ook puisten, maar wel goed herstel:D
 
tren ace en deca ivm veel trager herstel!
 
tren enantaat, drukt mega op je axis en je moet veel nemen, omdat het lange ester het op een of andere manier minder effectief maakt dan acetaat.

proviron: PUISTEN!!!!!
 
Eigenlijk alle orals, ik krijg het er zuur van 24/7. In de vorige kuur vrat ik de hele dag rennies dus hou het nu maar bij injects.

Clen vind ik echt zooi, word ik nerveus van
 
Back
Naar boven