MuscleMeat

Welke middelen mijd jij vanwege de heftigheid?

Bezoekers in dit topic

oxy is de eerste 2a3 weken goed daarna krijg je een klop nie normaal!!
 
dat dat een bijwerking was wist ik niet:D
 
Op hoeveel mg hadden jullie die tren A dan eod staan?
heb er zelf nog niet echt last van gehad maar in mn nieuwe kuur komt die er weer in
dus ben benieuwd bij hoeveel mg die sides bij jullie voor kwamen.
 
Ik neem tren enantaat op 250 mg/week.
Voelt alleszins heftiger aan dan 500 mg test/week.Vooral humeur en agressie...
Acne krijg ik pas na stopzetten gebruik.Raar ?
 
Hmmm heren laat wat meer horen,
spulletjes die afgeraden worden dioor een heftige werking is natuurlijk perfect voor mij:D
 
Op hoeveel mg hadden jullie die tren A dan eod staan?
heb er zelf nog niet echt last van gehad maar in mn nieuwe kuur komt die er weer in
dus ben benieuwd bij hoeveel mg die sides bij jullie voor kwamen.

400eod, en ja, dan krijg je puistjes ;)
bij 300 ook trouwens haha.
 
ACE?
Djeezzzzz... Heftig

haha weet je wat het mooie is,
wordt alleen snachts soms wakker omdat ik zweet, ff ander shirtje aan, en draai me weer lekker om.
maar de gains en kracht kerel, dat is echt... Djeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!
 
boldenone ga ik niet meer gebruiken
winstrol ook niet denk

tren of clen, nog niet gedaan zie ik me ook niet doen, is niets voor mij denk
trillen, zweten, slaaploosheid, etc

hou het op deca, test, mast, moest ik ooit nog is van plan zijn te kuren
 
boldenone ga ik niet meer gebruiken
winstrol ook niet denk

tren of clen, nog niet gedaan zie ik me ook niet doen, is niets voor mij denk
trillen, zweten, slaaploosheid, etc

hou het op deca, test, mast, moest ik ooit nog is van plan zijn te kuren

Bold is niet heftig toch...
juist 1 van de mildste AAS...
 
400 Tren ace pw
 
Bold is niet heftig toch...
juist 1 van de mildste AAS...

mja deed niets bij me daarmee
sliep er wel slecht van

van test en deca sliep ik als een roosje :p
 
bij alles wat ik heb geprobeerd zit er niets bij wat ik voortaan zou mijden omwille van de heftigheid, wel omwille van de teleurstellende resultaten

oxy en dboll werkten prima, net als primo, boldenone, test. Stacks zullen voortaan uit deze 5 producten worden samengesteld. masteron en tren mijd ik omwille van de mogelijke acne. maar heb ze nog niet geprobeerd dus is het meer gissen

clen, t3,igf en HGH neem ik waarsch niet meer omdat ze tegenvielen
 
bij alles wat ik heb geprobeerd zit er niets bij wat ik voortaan zou mijden omwille van de heftigheid, wel omwille van de teleurstellende resultaten

oxy en dboll werkten prima, net als primo, boldenone, test. Stacks zullen voortaan uit deze 5 producten worden samengesteld. masteron en tren mijd ik omwille van de mogelijke acne. maar heb ze nog niet geprobeerd dus is het meer gissen

clen, t3,igf en HGH neem ik waarsch niet meer omdat ze tegenvielen

IGF en HGH tesamen is toch super man, als je maar hoog doseerd!
de IGF dan niet...
 
Tren krijg ik echt te gore gyno door gestackt met test. Heb al een boel heftige kuren achter de rug en mijn nu eigenlijk de middelen een beetje die erg hard op mijn axis drukken. Deca neem ik ook niet meer. Een stack met 3 aromatiserende middelen krijg ik teveel waterretentie van en een te hoge bloeddruk. Ik weeg nu een stuk meer af wat ik stack dan vroeger. Vroeger stackte ik alles als ik maar groot werd. Ben een stuk "verstandiger" gaan kuren.
 


Brute stats, kerel... pics? :D

Heb nog maar weinig ervaring, maar d-bol gaat er niet meer in. Vervelende sides (gyno, bloeddruk de hoogte in, vocht) en weinig gains, ook relatief weinig krachttoename.
 
tren ace was heel leuk maar net iets te heftig, met tren enanthaat vallen dezelfde resultaten te bereiken

en één ding dat ik nooit zal gebruiken is winstrol-injects, heb al veel te veel mensen gehoord met te pijnlijke sides dat ik geen zin meer heb om het uit te proberen
 
begrijp er niets van,ik heb nog nooit echt pijn gehad van een inj.
ook al winstrol depot genomen en totaal geen pijn.
ik denk dat de manier waarop en de plaats een belangrijke rol spelen
 
Back
Naar boven