MuscleMeat

Welke moderator is het strengst..? (1 bezoeker)

Welke mod is het strengst?


  • Totaal stemmers
    87

Bezoekers in dit topic

I think we have a wi(e)n(n)er ;)
EricR, maar hij komt gewoon op voor z'n mening. Gelijk heeft ie...
 
Voordat hier ook een slotje op komt en ik mijn reputatie waarmaak. Laten we het wel fair houden in onze uitingen, rode kaarten zijn zo uitgedeeld.
 
Voordat hier ook een slotje op komt en ik mijn reputatie waarmaak. Laten we het wel fair houden in onze uitingen, rode kaarten zijn zo uitgedeeld.

En ik kan het weten :roflol:

Ik herzie mijn stem en ik wil op jou stemmen Eric, kan dat?
 
modjes horen gewoon een beetje orde te stellen anders ist hier een chaos :P

trouwens EricR heeft gelijk, er wordt inderdaad veel gejankt :D
 
wow mrJ is echt een pussy :roflol: :evil:
 
Mijn maatje Steve stond zo zielig op 0%, kon ik hem niet aan doen.
 
3XL
Big Steve
Centaur
Dani
Dr. Worf
MonsterStrength

die 3 zijn amper nog actief, alleen eric houdt het board een beetje heel lijkt het af en toe wel:D gek he dat hij soms schoppen uitdeelt, soms terecht, soms niet, zo is het leven;) verder vind ik m een geode toevoeging als mod, wat ik van de anderen niet altijd kan zeggen, zoals windmill, steve en worf bijvoorbeeld.
 
idd streng, doch rechtvaardig.............EricR dus!

:cool:
 
Ik ben te lief kennelijk. :D
 
Die anabolen slikkende kogelstootster van een Dani, die chick is helemaal loco!!! :eek:
 
ik vind ze allemaal oke , vooral de harde hand met fluwelen handschoen va eircR


van dani moet ik niets weten , bah meisjes zijn vies
 
Heee! Er is een keuzemogelijkheid toegevoegd! "Geen enkele" stond er eerst niet bij. Bij gebrek hieraan heb ik toch een keuze moeten maken. EricR of Dani... het was niet makkelijk, maar toch maar EricR gekozen. Maar eigenlijk is geen enkele moderator echt streng, want dan had ik allang officiële waarschuwingen gehad voor klonen, flooden en onzintopics. Dus het zijn eigenlijk allemaal wel toffe peren! :p
 
Dani.

Ze is streng en gemeen, ze laat ons kruipen van angst en sidderen van genot.


Verder heb ik flink dubbel gelegen om EricR z’n slotjes-drift 2 dagen geleden. Dat was n.a.v. een dating-topic :roflol:
Soms vind ik dat er vrij snel een slotje op gaat, want soms worden prachtige relletjes op die manier de kop ingedrukt. :D

Verder zijn EricR, MrJ en Dani favoriet als ik zin heb om tegen Het Gezag aan te trappen, hadden ze maar geen mod moeten worden.
Het is natuurlijk niet altijd glamour & groupies.
 
Heee! Er is een keuzemogelijkheid toegevoegd! "Geen enkele" stond er eerst niet bij. Bij gebrek hieraan heb ik toch een keuze moeten maken. EricR of Dani... het was niet makkelijk, maar toch maar EricR gekozen. Maar eigenlijk is geen enkele moderator echt streng, want dan had ik allang officiële waarschuwingen gehad voor klonen, flooden en onzintopics. Dus het zijn eigenlijk allemaal wel toffe peren! :p

Ok, "eduardjansen" :p
 
Volgens mij zie ik alleen EricR in het gare shizzlemynizzlehok
 
Back
Naar boven