AndroidHealthClinic

Welke moderator is het strengst..? (1 bezoeker)

Welke mod is het strengst?


  • Totaal stemmers
    87

Bezoekers in dit topic

Enquete geeft een vertekend beeld, aangezien EricR de meest actieve mod is. Daardoor lijkt hij het strengst, maar andere mods hadden waarschijnlijk in dezelfde gevallen ook een slotje gezet.



O shit... dit is gare hanenhok, zit ik 'n beetje serieus te reageren hier :o
 
MrJ! Is wel een gekleurde mening, J is de enige van wie ik ooit een strafpunt heb gehad :P
 
Ik zie niets bij je naam staan echter... :p
 
Ik zie niets bij je naam staan echter... :p

Geef hem voor de zekerheid gewoon een rode kaart, misschien dat die geest die hier rondwaart het punt heeft weg gehaald.
 
Geef hem voor de zekerheid gewoon een rode kaart, misschien dat die geest die hier rondwaart het punt heeft weg gehaald.

Doe jij ook maar dan.

Je kan niet zeker genoeg zijn in deze barre tijden.
 
Doe jij ook maar dan.

Je kan niet zeker genoeg zijn in deze barre tijden.

Kijk mensen, zo kom ik aan mijn reputatie. Afschuifsysteem en daarna vinden ze mij weer strenger geworden:p
 
En ik blijf de aardige mod.

Beetje "Good mod, bad mod" verhaal. :D
 
er word goed gemod. op dit board vind ik,het zijn allemaal toffe peren;)
 
Eric, hij is streng voor mij :D
 
Sommigen zijn actief in secties waar ik niet kom... Dus ga ik maar voor de laatste optie.

Wat krijgt de winnaar trouwens?
 
Die anabolen slikkende kogelstootster van een Dani, die chick is helemaal loco!!! :eek:

Heb jij een strafpunt gekregen voor deze post Robbie?
 
Ik klik niks aan want het is een publieke poll. Zo ben ik meteen het haasje.
 
Heb jij een strafpunt gekregen voor deze post Robbie?

Niet blijven zeuren, 'teef' is wel van een andere orde dan wat Rob neerzet. On with the show.
 
Worf is het strengst.
Die deelt het ene slot na het andere uit! :D

MrJ is een naar mannetje, maar niemand durft dat te zeggen.
Vandaag een flinke aanvaring met m gehad.
Kon ik die gast maar bannen! :mad:
 
Straks krijgen we een nieuwe poll: Wie is de naarste mod :)
 
Ik ben door meerdere Mods gedomineerd maar ik moet zeggen dat Dani met haar leren pakje en dito zweepje toch het strengste voor mij is geweest. Ai ai ai ik voel de striemen nog branden als ik eraan terug denk :)

EricR komt op een goede 2e plek. In zijn leren pakje met bijbehorende cap zag hij er ook erg streng uit. Maar toen hij zijn zweepje wilde gebruiken barstte hij in huilen uit en jammerde iets in de trend van : "ik heb respect voor elk levend wezen dus ik weiger het zweepje te gebruiken".
Jullie begrijpen natuurlijk dat EricR toen zijn 1e plek bij mij verspeeld had :)

MrJ is meer van het pompen of verzuipen iets wat hij instinctief goed beheerst maar hij doet het op zo'n manier dat je hem wel schattig moet vinden vandaar zijn 3e plek in mijn persoonlijke top3 :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven