AndroidHealthClinic

welke muziek luister je graag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
ik van alles
hier een van me favo's :

o R. Kelly - Turn Back The Hands Of Time
Eminem - Cleanin Out My Closet
Offspring - The Kids Aren't Allright
Ja Rule - Race Against Time
Queen - Who Wants to Live Forever
Coolio - Gansters Paradise
Queen - One Year Of Love
Andrea Bocelli - Time To Say Goodbye feat. Sara
Sting & The Police - Roxanne
Jenifer Lopez & Marc Antony - No me ames
Blof - Wat Een Mooie Dag
White Snake - Eye Of The Tiger

zoals je ziet houdt ik van alle soorten muziek, ben ook gek van michael jackson. meeste houdt ik van rustige relaxte muziek.

maar als ik aan t trainen ben en ik wil knallen kan geen enkel nr mij zo goed opfokken als eye of the tiger, krijg dan gewoon kippevel. keer op keer.

en jullie? :)
 
Nou, ik ben toch benieuwd naar dat lied, ben het nu even van KaZaa aan het halen.
Toen ik even in mijn collectie keek, zag ik dat het origineel van 1982 is en door Survivor is gemaakt, vind dat toch wel een stukje mooier!

Ben zelf een alles-eter.. daarom een kopietje van een tekst die ik over mijn voorkeuren ooit heb opgeschreven..

Muziekvoorkeuren
Het is me niet snel te gek, maar met harde en onmelodische muziek (rap, hiphop, house, hardrock) en in feite de meeste 'moderne' muziek doe je me absoluut geen plezier. Moderne muziek die ik wel leuk vind is bijv. Las Ketchup. Van Aserejé kon en kan ik niet genoeg krijgen. Ook Dido vind ik wel aardig.
Ben dol op 'wereldmuziek' en met name van Afrikaanse muziek (raï, mbalax) heb ik een grote collectie opgebouwd (Angelique Kidjo, Cheb Kader, Cheb Mani, Fela K*ti, Gnawa Diffusion, Habib Koite, Ismael Lo, Khaled, Salif Keita, Toure Kunda, Youssou N'Dour).
Latijns-Amerikaanse muziek (salsa, samba) kan me ook wel bekoren, maar qua luistergenot zit daar iets minder variatie in muv reggae dan. Ik zal dan ook geen namen noemen, behalve dan van Amalia Rodrigues, de koningin van de hyper-melancholische fado uit Portugal (nee niet echt Latijns-Amerikaans dus).
Andere favoriete muzieksoorten zijn new-age (Enya, Era, Philip Glass, Trilok Gurtu) en celtic/medieval muziek (Boys of the Lough, Enigma, Lord of the Dance, Madre Deus, Masters of Chant, Robin Williamson, Skylark).
De laatste tijd luister ik ook weer wat vaker naar de meer gangbare sTen zoals jazz, blues en easy listening. Voor klassieke muziek kan ik helaas te weinig geduld opbrengen! Het moet wel achtergrondmuziek blijven.

Groetjes

Espi (zal die White Snake variant er snel afgooien... survivor rules toch echt hoor!)
 
Metal;

-Tool
-Deftones
-Pulse Ultra
-Chevelle
-Blindside
-Disturbed
-Dreadlock Pussy
-Masterplan
-Nightwish
-Ill Nino
-Incubus
-System Of A Down

nog wat naampjes:

(HED) Planet Earth, Biohazard, Breach, Channel Zero, Coal Chamber, Crazy Towm, Daft Punk, Dr. Dre, Eminem, Fear Factory, Fugees, Gifted, Gorefest, Guano Apes, Guns N’ Roses, Insane Clown Posse, Korn, Lag Wagon, Life Of Agony, Limp Bizkit, Machine Head, Marilyn Manson, Maxim, Metallica, Muse, Neuk!, Nine Inch Nails, NOFX, Osdorp Posse, Pennywise, P.O.D.. Prodigy, Radiohead, Rage Against The Machine, Rammstein, Sepultura, Sick Of It All, Skunk Anansy, Slipknot, Soulfly, The Exploited, The Offspring, Therapy?, Tool, Type O Negative, Pain of Salvation, The Devin Townshed Band, enz, enz....

Ik ben waarschijnlijk nog heel veel namen vergeten maar dat soort bands iig :)

Luister ook nog wel hardcore en industrial, onder andere:

Angerfist. The Aliënator, Three Village, Evil Activeties, Endymion, Stunned Guys, Neophyte, DJ Or-Beat, K-Pax, Bulldozer Project, Masters of Ceremony, The Viper, DJ Nosferatu, Kid Morbid, Scott Brown, Bass-D & King Matthew, Impulse Factory, Meagashira, The D.O.C., DJ Paul, Marc Acardipane, The Masochist, G-Town Madness, EnzymeX, Noise Suppressor, Catscan, Tommyknocker, DJ Promo, DJ Niel, DJ J.D.A., Kristof, Negative A, Noisekick, The Headbanger, DJ Outblast, Rotterdam Terror Corps, enz. enz.

Verder vind ik reggea (rreggea sundance festival in Eindhoven rulezzz :)) ook wel relaxed om te luisteren, even als hip/hop en rap (maar geen wacke A+ gebeuren, en geen RnB troep, daar moet ik niets van hebben). Drum&Bass is ook goed te doen en allerlei breakbeat achtige muziek. Zelfs klassieke muziek vind ik wel mooi :)

Eingelijk kan ik alles wel goed verdragen behalve top40 (venga boys, jamai, boybands en dat soort shit), RnB en smartlap!
 
Originally posted by Frenkpie
ik van alles
hier een van me favo's :

o R. Kelly - Turn Back The Hands Of Time
Eminem - Cleanin Out My Closet
Offspring - The Kids Aren't Allright
Ja Rule - Race Against Time
Queen - Who Wants to Live Forever
Coolio - Gansters Paradise
Queen - One Year Of Love
Andrea Bocelli - Time To Say Goodbye feat. Sara
Sting & The Police - Roxanne
Jenifer Lopez & Marc Antony - No me ames
Blof - Wat Een Mooie Dag
White Snake - Eye Of The Tiger

zoals je ziet houdt ik van alle soorten muziek, ben ook gek van michael jackson. meeste houdt ik van rustige relaxte muziek.

maar als ik aan t trainen ben en ik wil knallen kan geen enkel nr mij zo goed opfokken als eye of the tiger, krijg dan gewoon kippevel. keer op keer.

en jullie? :)
Ik zie bijna alles ertussen staan behalve trance/dance/(hard)house enz
Houd je daar niet van?
 
Ja Rule vind ik echt wel de dokus van de eeuw met z'n vieze ratachtige snorretje en z'n DMX geripte stemgeluid. Bleh, al helemaal als hij samen met bitch-of-the-year J-Lo (die naam alleen al, net alsof zij 1 of ander ruig wijf uit the bronx is of zo, man het is gewoon een verwende teef die ook nog eens mega arrogant is) gaat performen. Gadverdamme....


Ik word trouwens ook echt helemaal gek van dat stomme 'if i get you alone' pleuris nummer wat je 34145416 keer per dag aan moet horen.... grrrrrr.... nu is het weer op op 3fm....:(
 
Laatst bewerkt:
Ik hou van trance, club en hardhouse....
 
Heavy metal,
Power metal.

zoals:
blind guardian
gamma ray
travelers in time
helloween
enz
 
beetje van alles...

klassiek:
-grote fan van Simon&Garfunkel
-oude rockklassiekers
-zelfs enkele symfoniën van Bach, Beethoven,... :yes:

metal:
-al het "oude" spul van metallica
-nirvana en nog enkele in die trend
heb een hekel aan deathmetal en dat soort schrewerig gedoe

techno:
-retro
-dance
-hardtrance


:D
 
uitgaan: stampwerk

thuis: relaxde muzeik vooral jaren 80 en 90. weet t, klink als een oude lul mar hey, nostalgie he

verder rock(ballads), vind Live erg goed

en idd Survivors eye of the tiger ruleert:thumb:
 
Re: Re: welke muziek luister je graag?

Originally posted by FraGGo

Ik zie bijna alles ertussen staan behalve trance/dance/(hard)house enz
Houd je daar niet van?


oww.. hmmm jawel.. sommige nr.s maar weet geen namen. 3 kwart vind ik niet zoveel aan... vind gezongen liedjes mooier.

Originally posted by dandyman
uitgaan: stampwerk

thuis: relaxde muzeik vooral jaren 80 en 90. weet t, klink als een oude lul mar hey, nostalgie he

verder rock(ballads), vind Live erg goed

en idd Survivors eye of the tiger ruleert:thumb:

hehehe hier dus ook ! op stap gaan moet ik ook stampwerk muziek hebben. OF rap & r n B.

en als ik in de bus of thuis ofzo lig te relaxen wat oudere muziek enz. :)
 
hardcore:

blood for blood
hatebreed
born from pain
biohazard
ramallah
ignite

enz.....
 
Originally posted by Frenkpie
White Snake - Eye Of The Tiger

Oei, dat moet zijn Survivor met eye of the tiger.... en niet white snake, maar die zijn ook toppie.

zelf luister ik graag naar jaren 70 disco, oude rock/metal, de sjonnies en de extreme metal, zoals death, black, doom, trash enzetera....
 
Voor mij is er 1 muziek die boven alle andere soorten uitspringt:

:clap: Techno :heart:

Van funky tot loeiharde schranz :banana:
 
Trance en hardstyle:D
 
Hardstyle:
pavo,
Luna,
super marco may,
Isaac,
Pila
ennn natuurlijk TECHNOBOY


Hardcore:
neophyte,
D-spirit
bountyhunter
buzz fuzz
etc.

Trance en club:
tiesto,
paul van dyk,
yoji biomehanika
rank 1
johan gielen
paul oakenfold
ferry corsten
marco V
 
Ik luister van alles... hangt van m'n stemming af. Dat kan variëren van stampende hardcore/techno/trance/Oldskool tot HipHop/RnB/Rock...

Verder vind ik ook de 'oude' nummers uit de Tarantino movies prachtig, zoals bijv Little Green Bag van George Baker Selection uit (natuurlijk) de film Reservoir Dogs.
 
ow georgy baker ruled !! vader van een vriend van me (supergave kerel). is ZWAAR fan van hem. heeft em al enkele kerel irl gezien (ik ook :) ) ben zelfs naar een concert geweest van em.

geweldige mens :) mooie muziek idd. little green bag is een van zn betere nr.s idd ! door Reservoir Dogs issie weer bekend geworden, en nu jaren later nog steeds een van mijn favo's
 
Originally posted by Rob G
Ja Rule vind ik echt wel de dokus van de eeuw met z'n vieze ratachtige snorretje en z'n DMX geripte stemgeluid. Bleh, al helemaal als hij samen met bitch-of-the-year J-Lo (die naam alleen al, net alsof zij 1 of ander ruig wijf uit the bronx is of zo, man het is gewoon een verwende teef die ook nog eens mega arrogant is) gaat performen. Gadverdamme....

tja ok ik ben er wel mee eens dat sommige zangers enz doi uitzien/gedragen/kleden. maar toch de muziek raakt me op een rare manier. en ik loop niet mee...tegendeel: al me vrienden zijn hardcore/trance verslaafd.

maar iig, wat vindt jij van de muziek ?? want daar ging t over in deze topic :)
 
Eigenlijk is Ja Rule gewoon commerciële BS... hij kan beter een boyband oprichten met Ashanti als zangeres. Die 2 zie je altijd samen...

Maar dat neemt niet weg dat ie ook een paar goeie nummers heeft gemaakt, zoals bijv 'furious' (dat nr uit Fast & The Furious) en Livin' It Up.
 
hij werd tocg bekend na dat nummer van Jay_z...Can I getta..retevet nummer. toen was die Ja Rule nog de Main Man..en nu...
 
Back
Naar boven