XXL Nutrition

welke muziek luister je graag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Spike zei:
nice? could i get a copy?? :D lol

mja bij mij is het vooral heavy metal en power metal waar ik vaak naar luister.
ik heb via Lords Of Metal (e-zine, moet je kennen geloof ik) de live cd van Blind Guardian gewonnen, die cd heerscht echt man :D

als ie klaar is kan ik wel een mp3 maken voor je.

Ja ik heb hem ook gehoord, die gasten zijn strak live. Voor als die zanger is oooo zo goed.
 
hansi rules!

heb je trouwens de debuutcd van Masterplan gehoord? die mannen zijn pas goed, zijn een paar mensen (waaronder de drummer) van Helloween die waren buitengesmeten.
 
Spike zei:
hansi rules!

heb je trouwens de debuutcd van Masterplan gehoord? die mannen zijn pas goed, zijn een paar mensen (waaronder de drummer) van Helloween die waren buitengesmeten.


Nee ken ik niet, goeie tip!!!
Ik zal eens kijken,
thanks

j
 
Spike zei:
Mijn stroming is rock/hard-rock/metal en aanverwanten... (punk is ook zalig)

ik ben een grote fan van Alice Cooper en Maiden, Blind Guardian en andere grootmeesters in het genre.

maar ik zal jullie eens een overzicht geven van de groepen die in mijn playlist staan,
.Calibre, Aborted, Ac/Dc, Accept, After Forever, Against Me!, Alice Cooper, Anathema, Ancient Rites, Angra, Anorexia Nervosa, Apocalyptica, Arch Enemy, At Vance, Avantasia, Axamenta, Ayreon, Bad Religion, Bathory, Belgian Asociality, Biohazard, Black Label Society, Black Sabbath, Blind Guardian, Blutengel, Bob Catley, Böhse Onkelz, Borknagar, Bruce Dickinson, Carpathian Forest, Children Of Bodom, Christian Death, Clawfinger, Coal chamber, Cradle Of Filth, Cruachan, DRI (Dirty Rotten Imbeciles), Dark Moor, Dark Tranquility, Darkane, Dead Kennedys, Deftones, Deicide, Demons & Wizards, Die Apokalyptischen Reiter, Die Toten Hosen, Dimmu Borgir, Ronnie J Dio, Dismember, Disturbed, Doro Pesch, Dream Evil, Dream Theater, Dropkick Murphys, Edenbridge, Edguy, Elvenking, Enthroned, ETHS, Evanescence, Fear Factory, Finntroll, Freternia, Gamma Ray, God Dethroned, Godsmack, Gotmoor, Grave Digger, Guano Apes, Guns 'n Roses, Halford, Hammerfall, Helloween, Iced Earth, Ill Fares The Land, Ill Niño, Immortal, Iron Maiden, Joe Satriani, Judas Priest, Kamelot, Kandelabrum, Keltgar, Killswitch Engage, Kiss, Kittie, Kreator, Laïs (niet metal, is folk), Led Zeppelin, Lost Horizon, Luca Turilli, Macabre, Manowar, Marduk, Marylin Manson, Masterplan, Megadeth, Metalium, Metallica (of moet ik heden Nu-tallica zeggen? kots k*tgroep geworden), Misfits, Moonspell, Mötley Crüe, Motörhead, Murderdolls, Neurosis, Nightwish, Nile, Nocturnal Rites, Onkel Tom Angelripper, Opeth, Otep, Ozzy Osbourne, Panchrysia, Pantera, Papa Roach, Pennywise, Pentagram, Penumbra, Peter Pan Speedrock, P.O.D., Primal Fear, Pro-Pain, Queen, Queensrÿche, Raging Speedhorn, Rammstein, Ramones, Rancid, Rhapsody, Rotting Christ, Samael, Satyricon, Saxon, Scorpions, Sepultura, Shaman, Sinergy, Sirenia, Six Feet Under, Skyclad, Slayer, Slipknot, Soilwork, Sonata Arctica, Sopor Aeternus, Soulfly, Spinal Tap, Spiritual Beggars, Star One, Steve Vai, Stratovarius, Svbway To Sally, Suhrim, System Of A Down, Ten Masked Men, Testament, The Exploited, The Sins Of Thy Beloved, The Sisters Of Mercy, Therion, Tiamat, Tierra Santa, Tourniquet, Tristania, Twisted Sister, Type O Negative, UFO, Steel Dragon, Venom, Warlock, Within Temptation, Yngwie Malmsteen


verder hou ik ook veel van klassieke muziek (wagner en puccini), folk (Laïs en andere groepjes), franse chanson (Brel en andere), etc etc

Binnen de Metal ben ik vooral een fan van (true) Heavy Metal, Black Metal en Powermetal. ook hou ik veel van metal met Folk invloeden, (Finntroll, Skyclad, Cruachan of Elvenking), en metal met een vleug(je) humor (Macabre, Onkel Tom etc).
voor Death metal ben ik ook goed te vinden, maar dan is het meestal enkel de melodieuze tak die mij het meeste kan bekoren.
Gothic (en ik bedoel ECHTE gothic, geen nightwish achtige gothic metal of zo) rock en metal vind ik leuk om af en toe bij weg te dromen. maar zuivere Gothic muziek is ook heel goed (Sopor Aeternus, Christian Death, Lacrimosa).

zo :D

Sow, hele waslijst Spike :) Ik zie redelijk wat bekende namen (de meer 'toegangkelijkere' bands) maar ook een shit-load waar ik nog nooit van gehoord heb.

ennuh, nightwish rulez :D Neej hoor, maar ik vind ze iig zekers wel lekker klinken.
 
Spike zei:
hansi rules!

heb je trouwens de debuutcd van Masterplan gehoord? die mannen zijn pas goed, zijn een paar mensen (waaronder de drummer) van Helloween die waren buitengesmeten.


Jah ik heb ook een CD van masterplan, vooral Soulburn vind ik een lekker nummer!
 
hehe,

kandelabrum is bvb zo'n band die niemand kent, maar ik vind het zalig om te horen, lekker logge doom dat zo'n 8 minuten duurt en zo :D

en jah, mijn ultieme favoriet blijft natuurlijk Alice Cooper :D heb hem gezien op graspop, stond helemaal vanvoor, was zo zalig, hoewel hij niet echt veel show heeft gegeven, gewoon een lekker geroutineerd optreden met allemaal klassiekers! :-D
 
Rob G zei:
Jah ik heb ook een CD van masterplan, vooral Soulburn vind ik een lekker nummer!

"een" ? buiten de promo is er slecht 1 cd van Masterplan, namelijk hun debuut ;)

mijn favo's zijn Soulburn, Enlighten Me en Spirit Never Lies
 
Ik ben een fan van manowar!
 
Heil to manowar
 
damnit ik kan niet meer quoten of zo...?

Alice cooper :) Poison was mijn aller-aller-eerste lievelingsliedje ooit, no shit! Ik was echt nog mega jong en toen blerde ik als altijd 'yor pojsoooooooonnnn running troew mai breen' :) Verder ken ik eigenlijk niets van hem of zo, maar dat nummer is wel echt top, juigdsentiment :)


Wat vind je eigenlijk van bands als Tool, A perfect Cirle, 30 seconds to mars en Pulse Ultra? Of ben je meer een man van riffs en dubbele bassdrums? :) En vind je de 1e CD van korn en limp bizkit niet vet? En ozne eigen nederlandse Gorefest? 1e CD van life of agony? Nirvana? Queens of the stone age? 1e CD van Rage against the machine? Thorn.Eleven?

En ken je The Devin Townshend band? Vind je maybe wel ok? Vooral 'storm' is een vet nummer!
 
Spike zei:
"een" ? buiten de promo is er slecht 1 cd van Masterplan, namelijk hun debuut ;)

mijn favo's zijn Soulburn, Enlighten Me en Spirit Never Lies

Jah, met dat CD's overschrijven weet ik nooit hoe die CD's heten en wat ze verder nog allemaal doen :(
 
Rob G zei:
damnit ik kan niet meer quoten of zo...?

Alice cooper :) Poison was mijn aller-aller-eerste lievelingsliedje ooit, no shit! Ik was echt nog mega jong en toen blerde ik als altijd 'yor pojsoooooooonnnn running troew mai breen' :) Verder ken ik eigenlijk niets van hem of zo, maar dat nummer is wel echt top, juigdsentiment :)


Wat vind je eigenlijk van bands als Tool, A perfect Cirle, 30 seconds to mars en Pulse Ultra? Of ben je meer een man van riffs en dubbele bassdrums? :) En vind je de 1e CD van korn en limp bizkit niet vet? En ozne eigen nederlandse Gorefest? 1e CD van life of agony? Nirvana? Queens of the stone age? 1e CD van Rage against the machine? Thorn.Eleven?

En ken je The Devin Townshend band? Vind je maybe wel ok? Vooral 'storm' is een vet nummer!


Tool kan ik niet horen. die 3 andere ken ik niet.

Korn is nog de enige groep die ik kan pruimen, limp bizkit mogen ze van mij afschieten, dat noem ik geen metal meer. nirvana heeft veel gedaan, maar ik ben zijn zaagstem beu gehoord. queens of the stone age heerschen!
 
A perfect Circle is ongeveer hetzelfde als Tool (zelfde drummer en zanger meen ik), klinkt ook relaxed. Pulse ultra is de dream theatre onder de nu-metal.

Limp Bizkit mogen ze van mij ook af schieten, ze mogen ze zelfs palen als je het mij vraagt. Maar hun 1e CD, die is gewoon knetter hard, experimenteel en wreed. Daarna hebben ze gewoon alles vierkant verdoet, no doubt about it.
 
en hoe komt dat?

juist, de commercie, de big bucks.
 
Ik hou van allerlei soorten muziek, maar met name,

Robbie Williams(ga ook donderdag en vrijdag naar zijn concert) :D
Metallica vind ik ook erg goed:rocker:
Madonna ben ik ook al jaren fan van.
Enigma vind ik erg relax om naar te luisteren, is mooi mysterieus muziek.
George Michael, behave z'n nieuwste nummers dan.
Bon Jovi, ook erg goed.
Italiaanse muziek is erg mooi, al versta ik het dan niet:dunno:
En nog wel meer.
 
Mijn muziek keuze:

Anouk
Live
Red Hot Chilli Pepers
Bruce Springsteen
Sting

en nog meer van die onzin :)

mzzls
 
natasja zei:
Ik hou van allerlei soorten muziek, maar met name,

Robbie Williams(ga ook donderdag en vrijdag naar zijn concert) :D
Metallica vind ik ook erg goed:rocker:
Madonna ben ik ook al jaren fan van.
Enigma vind ik erg relax om naar te luisteren, is mooi mysterieus muziek.
George Michael, behave z'n nieuwste nummers dan.
Bon Jovi, ook erg goed.
Italiaanse muziek is erg mooi, al versta ik het dan niet:dunno:
En nog wel meer.

Live, vind ik trouwens ook erg goed.
Simon&Garfunkel
 
net weer wat mixen gekregen van Dave Clarke ook zo'n vette techno!!!

jawohl!
 
Morcheeba
Shakira - Unplugged
The Doors
Live
Tori Amos
Nick Cave
Ambient
Rage against the Machine
Massive Attack
Sean Paul
Klassiek

en zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan.

House luister ik nooit, daar dans je op althans dat vind ik. Niet mijn favoriete luistermuziek.
 
Back
Naar boven