AndroidHealthClinic

Welke muziek motiveert jou het meest tijdens krachttraining?

Welke muziek motiveert jouw het meest bij krachttraining?


  • Totaal stemmers
    467

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen! Geen! Geen muzeik aan me kop!

Een van de redenen voor mij om thuis te trainen is geen herrie. Ik dacht trouwens dat ik wel een hele uitzondering zou zijn, maar toch zie ik, tot mijn genoegen, drie andere mensen hetzelfde kiezen.

Ik word trouwens in het algemeen niet vrolijk van 'altijd en overal muzeik aan je hoofd': in de winkel, tijdens een pauze van een sportwedstrijd, bij start en finish van een recreatie loop.....Nergens schijn je tegenwoordig aan de herrie te kunnen ontsnappen. Het aller aller ergste vind ik muzeik op je werkplek. Reden voor een 'oriëntatie op de arbeidsmarkt' is dat voor mij. M.a.w. dan ben ik gewoon weg! Ik haat muzeik.
 
Geen! Geen! Geen muzeik aan me kop!

Een van de redenen voor mij om thuis te trainen is geen herrie. Ik dacht trouwens dat ik wel een hele uitzondering zou zijn, maar toch zie ik, tot mijn genoegen, drie andere mensen hetzelfde kiezen.

Ik word trouwens in het algemeen niet vrolijk van 'altijd en overal muzeik aan je hoofd': in de winkel, tijdens een pauze van een sportwedstrijd, bij start en finish van een recreatie loop.....Nergens schijn je tegenwoordig aan de herrie te kunnen ontsnappen. Het aller aller ergste vind ik muzeik op je werkplek. Reden voor een 'oriëntatie op de arbeidsmarkt' is dat voor mij. M.a.w. dan ben ik gewoon weg! Ik haat muzeik.

heel verhaal.. geen k3?
 
Metal, albums van Slipknot en Lamb of God willen wel goed werken om mij op te laden :p
 
Slayer, Guano Apes, FF, Slipknot
 
Terror, Agnostic Front en dat soort bandjes helpen mij vaak genoeg
 
Disturbed.
 
dan ga ik toch voor de rock-metal.
lekker een beetje agressie erin.doet het altijd wel goed.
 
hardcore en alles met ee goede beat,dat kan ook trance zijn.
 
Metal toch wel. Probleem is alleen dat bij ons altijd gewoon de radio opstaat, en een MP3 speler vind ik ook niks.
 
Keiharde power metal
De agressie en concentratie die ik daarbij kwijt kan is ongekend.

Daarbij mijn favoriet: Manowar

Manowar - dawn of battle, degene die daar niet op kan knallen... pussy!
 
Brute death/trash metal dat laad me echt op tijdens een training!
 
Ik train het liefst met zonder muziek want dan kan ik mij het best concentreren op de oefening.
 
de nummers op de rocky soundtracks daar ga ik beestig op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven