Fitness Seller

Welke naalden

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Naar bijna 4 jaar begin ik morgen weer met een kuurtje.Het is een winstrol depot only kuur.De meeste zullen zeggen dat dit te licht is,maar voorheen heb ik hier in het begin goeie resultaten mee gehaald.Nu wil ik weten welke naalden je hier het best voor kunt gebruiken,heb nog wel 0.8*38 liggen.Vond deze maat wel goed voor deca maar bij winstrol te gevoelig.
 
lijkt me vrij dik.. voor water heb je niet zo'n dikke nodig naar mijn weten. ik zet vaak een vit B12 met een 0,6 of met een 0,4 (dan wel in schouder of been)
 
Originally posted by lorenzo
Naar bijna 4 jaar begin ik morgen weer met een kuurtje.Het is een winstrol depot only kuur.De meeste zullen zeggen dat dit te licht is,maar voorheen heb ik hier in het begin goeie resultaten mee gehaald.Nu wil ik weten welke naalden je hier het best voor kunt gebruiken,heb nog wel 0.8*38 liggen.Vond deze maat wel goed voor deca maar bij winstrol te gevoelig.

Ik gebruik 0,8 x 40. Is idd wat gevoeliger. Gebruik nu voor de 2e keer Winny maar heb de 1e keer die korte naaldjes (oranje)gebruikt.

Ik ben van mening, hoe dieper in de spier hoe beter.:)

Ik heb echter ook een vraagje. Winstrol vliegt snel uit je systeem.
Hoelang NA injectie heb je profijt van de werking? dit ivm tijdstip van je work-out.

Ik zet nl 2 x in de week. op maandag(ochtend) en donderdag(ochtend). Ik ga dan om 19.00 trainen.
 
Back
Naar boven