AndroidHealthClinic

Welke nakuur is geschikt na 3 jaar on?? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 okt 2017
Berichten
5
Waardering
20
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Heb wat vragen over welke nakuur geschikt is na een lange periode ( 3 jaar ) anabolen te gebruiken.
De grote kuren liggen al ver achter me in 2018 en 2019 en men laatste echte kuur was in de zomer van 2020.
400 test en 500 primo.
Nu de laatste maanden heb ik constant 1ml test aangehouden terwijl ik nu aan mijn laastste flesje test zit om rustig af te bouwen
1ml....
4 weken 0.8ml test
4 weken 0.6ml test
4 weken 0.4ml test
2weken na de laatste prik wat eigenlijk niks voorstelt qua hoeveelheid moet ik een nakuur gaan doen maar zie hier zoveel verschillende topics over en meningen dat het niet echt duidelijk is.
Dus wat is jullie mening over de ideale nakuur?

Grts
 
Puur uit nieuwsgierigheid hoe ziet je bloedwerk er uit na 3 jaar on te zijn?
 
HCG gebruikt de voorbije 3 jaar?

Puur uit nieuwsgierigheid hoe ziet je bloedwerk er uit na 3 jaar on te zijn?

Op zich zullen het natuurlijk vooral de middelen zijn die bepalen hoe je bloedwerk er uit ziet, en niet echt de duur van je kuur. 12 weken kuren met veel orals kunnen je bloedwerk erger verstoren dan 3 jaar kuren met injects op bescheiden doseringen.

Of heb je een andere reden om de vraag te stellen?
 
HCG gebruikt de voorbije 3 jaar?



Op zich zullen het natuurlijk vooral de middelen zijn die bepalen hoe je bloedwerk er uit ziet, en niet echt de duur van je kuur. 12 weken kuren met veel orals kunnen je bloedwerk erger verstoren dan 3 jaar kuren met injects op bescheiden doseringen.

Of heb je een andere reden om de vraag te stellen?
3 jaar on zijn (met die doseringen) leek mij niet erg goed voor je lichaam
Puur om kennis op te doen, thanks voor je antwoord :)
 
Dat afbouwen is nergens voor nodig

Dit ^

@ Nakuur is een beetje afhankelijk van je doel/wens. Ga je off omdat je gewoon weer wilt herstellen en voorlopig niet meer on gaat? Of ga je off vanwege een kinderwens? Er zijn legio middelen die ter ondersteuning kunnen dienen wanneer je off gaat. Zoveel middelen, zoveel mensen en dus ook zoveel (anekdotische) "meningen".

Persoonlijk zou ik gaan voor clomifeen op 25mg voor een week of 6. Of voor helemaal niets, als je tenminste niet een directe kinderwens hebt.
 
Als je eraan kunt komen: Triptorelin. https://www.fertstert.org/article/S0015-0282(10)00503-0/fulltext

Of anders:



1610443017094.png

by Michael Scally (former) M.D.

  • HCG - 2000 IU EOD – (first 20 days)
  • Clomid - 100 mg ED - split the dose ½ in the AM, ½ in the PM (first 30 days)
  • Nolvadex - 10 mg ED – (entire 45 days)

Zelf zou ik Clomid eruit laten en wellicht Nolva wat langer gebruiken.
 
th0maz waarom zal je clomid eruit laten ?
 
100mg Clomid is aardig overkill imo. Maar ik zou het zeker niet weglaten als je dit HPGA Normalization Protocol wilt proberen. 2x25mg zou volstaan wat mij betreft.
 
Zelf heb ik hcg 1000iu eod gezet voor een duur van 4 weken .
clomid 50 mg heb ik doorgetrokken naar 8 weken.
Uiteindelijk komt het herstel wel goed .
bij kinderwens kan je ook nog denken aan hmg .
 
In ieder geval alvast beginnen met hcg minimaal 1500iu eod als je geen hcg hebt gezet de laatste 3 jaar.
1-4: 1500 iu hcg EOD
3-8: Clomid 25/50mg ED

En krijg je last van gynoverschijnselen in je nakuur nolva 10 mg ED erbij nemen.
 
gewoon in een keer stoppen, maar belangrijk is wel dagelijks vitamine D en omega 3 naar binnen te werken.,
 
th0maz waarom zal je clomid eruit laten ?
Studies hebben aangetoond dat clomid voor oogschade kan zorgen. Er zijn diverse mensen op verschillende fora die dat ook vermeld hebben.

Persoonlijk zou ik het gewoon bij HCG + nolva laten. Beiden zijn effectief genoeg.
 
Studies hebben aangetoond dat clomid voor oogschade kan zorgen. Er zijn diverse mensen op verschillende fora die dat ook vermeld hebben.

Persoonlijk zou ik het gewoon bij HCG + nolva laten. Beiden zijn effectief genoeg.

Ik geloof dat onze eigen BB_ na een paar dagen Clomid al lichtflitsen en shit begon te zien.

Dat lijkt mij echt niet chill.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Overigens snap ik nooit dat mensen na een paar jaar b&c opeens compleet off willen gaan. Je weet van tevoren toch wanneer je die keuze maakt dat het een beslissing is voor op de langere termijn. Een beetje raar om er dan 2 jaar later op terug te komen. Maarja
 
Overigens snap ik nooit dat mensen na een paar jaar b&c opeens compleet off willen gaan. Je weet van tevoren toch wanneer je die keuze maakt dat het een beslissing is voor op de langere termijn. Een beetje raar om er dan 2 jaar later op terug te komen. Maarja

Wat is acceptabel, 5, 10, 15 jaar of pas bij levenslang? :roflol:
 
Ik geloof dat onze eigen BB_ na een paar dagen Clomid al lichtflitsen en shit begon te zien.

Dat lijkt mij echt niet chill.
Ik zou het inderdaad niet riskeren. Volgens mij is het zelf blijvend in sommige gevallen.

Ikzelf heb ook blijvende oogschade gekregen door 't gebruik van letro. Die shit is geen grap in ieder geval en zou daar niet mee gaan klooien.

Overigens snap ik nooit dat mensen na een paar jaar b&c opeens compleet off willen gaan. Je weet van tevoren toch wanneer je die keuze maakt dat het een beslissing is voor op de langere termijn. Een beetje raar om er dan 2 jaar later op terug te komen. Maarja
Meestal komt er een vrouw in hun leven die er niet mee eens is, waardoor ze noodgedwongen ineens off ''moeten'' gaan.

Zelf als je kinderen wilt of als het gaat om gezondheidsredenen, kun je nog op TRT dose blijven zonder enige issues.
 
Ik zou het inderdaad niet riskeren. Volgens mij is het zelf blijvend in sommige gevallen.

Ikzelf heb ook blijvende oogschade gekregen door 't gebruik van letro. Die shit is geen grap in ieder geval en zou daar niet mee gaan klooien.


Meestal komt er een vrouw in hun leven die er niet mee eens is, waardoor ze noodgedwongen ineens off ''moeten'' gaan.

Zelf als je kinderen wilt of als het gaat om gezondheidsredenen, kun je nog op TRT dose blijven zonder enige issues.

Je moet wel vrij hopeloos zijn om je door een vrouw te laten vertellen dat je moet stoppen met je levenswerk.
 
Wat voor oogschade door letro? th0maz

ik heb zelf ook letro gebruikt 4/5 jaar geleden. Sinds 2 jaar ofzo heb ik van die floating dingetjes in me linkeroog wat je normaal pas bij 50+ krijgt. Destijds wel bij de opticien voor geweest, kan geen kwaad en went wel maar was wel hinderlijk in het begin.
Zal dat daar mee te maken kunnen hebben misschien? In dat geval geen letro meer mocht ik wat shit krijgen bij een volgende kuur
 
Back
Naar boven