XXL Nutrition

welke nakuur?

Bezoekers in dit topic

mathijs

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2006
Berichten
119
Waardering
1
Dag jongens,

Een vraagje: binnenkort start ik met een kuur van testo 500mg, deca 250mg, en dianabol 40 mg.
Uiteraard wil ik een nakuur doen om mijn systeem weer een beetje op orde te krijgen. Een vorige keer heb ik clomid gebruikt als nakuur, zouden jullie dit nu weer doen? Of kunnen jullie mij een andere nakuur aanraden en waarom?
Ik heb zelf al naar antwoorden op mijn vragen lopen speuren op deze site maar kan geen duidelijke antwoorden vinden. Daarom vraag ik jullie voor advies!
Alvast bedankt.
 
clomid zou ik mijden ivm verhoogde oogboldruk.Vriend van mij zijn netvlies scheurde een stukje in.
Zou het met nolva 20mg doen voor een week of 4,eventueel vanaf week 5 500iu hcg pw tot 2 weken voor nolva iname.
Maar mathijs ook voor deze vraag zijn een 1000tal eerder geposte nakuurvoorstellen te vinden
suc6
 
clomid zou ik mijden ivm verhoogde oogboldruk.vriend van mij zijn netvlies scheurde een stukje in.
Zou het met nolva 20mg doen voor een week of 4,eventueel vanaf week 5 500iu hcg pw tot 2 weken voor nolva iname.
Maar mathijs ook voor deze vraag zijn een 1000tal eerder geposte nakuurvoorstellen te vinden
suc6

+1
 
Kan ook een mooie combi nemen, van 50mg clomid en 20mg nolva, bij 50 mg clomid zijn de bijwerkingen nog te overzien, sommige worden er depressief van maar dat is persoonsgebonden, heb er zelf nl geen last van, wel wazig zien, ten minste meer met lezen, kan ik dan niet echt overzicht houden, maar zodra je stopt stoptdat wel. En hoor de laatste tijd steeds meer berichten over nolvadex dat meer als 20mg geen meerwaarde heeft.

Wat krieltje zegt hoor en merk ik zelf ook, over die verhoogde oogboldruk, dat is denk ook hetgene waardoor je wat wazig gaat zien?! Op zich best heftig, komt dat nog goed krieltje
met zijn netvlies of is dat permanent?
 
is gelijmt,maar gaat weer goed.Je merkt het dat als je tijdens autorijden,of iets lezen in een soort tunnel kijkt.Brrrr
 
Ja is toch wel een heftig goedje idd, maar voor mijn gevoel werkt het beter als nolvadex, alleen meer dan 50 max 75 mg clomid durf ik echt niet aan vanwege de bjwerkingen.
 
Mij is toen dit verteld voor een nakuur.
(maar dan wel na een zwaare kuur!)

Week 1t/m2 40mg Nolvadex per dag
Week 3t/m4 20mg Nolvadex per dag
Week 1 100mg Clomid per dag
Week 2t/m4 50mg Clomid per dag
 
Een overkill aan FSH/LH stimuleerende heeft ook een beperking.Net zo simpel dat je maar 1 keer je buik kan vol eten.
Had een tijd terug een mooie studie waarin stond dat je maar 20mg nolva hoefde te gebruiken bij hypergonadisme,en oligospermie,ben het alleen kwijt.Ik weet wel zeker dat ik dat eens een lange tijd geleden gepost had
 
kortom die nakuur zo is eigenlijk over done.
en 4 weken 20 mg nolvadex is genoeg voor een lichte kuur?
en voor een zware kuur misschien de eerste week 75 mg clomid
en daarna 3 weken op 25 mg houden of 50mg bij die 4 weken 20 mg nolvadex?
 
Back
Naar boven