XXL Nutrition

Welke nakuur

Bezoekers in dit topic

ozgur38

Novice
Lid geworden
11 sep 2021
Berichten
18
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
19%
Welke nakuur/dosering kan ik het beste gebruiken na kuur van deca+testo en dianabol. Dosering was deca op 400mg12 weken, testo op 500mg per week 10 weken en dianabol 50mg elke dag voor 6 weken.
 
  • Haha
Waarderingen: 6am
Iets voor je lever zou niet misstaan na zo lang zo veel dbol
 
Welke nakuur/dosering kan ik het beste gebruiken na kuur van deca+testo en dianabol. Dosering was deca op 400mg12 weken, testo op 500mg per week 10 weken en dianabol 50mg elke dag voor 6 weken.

Hey heb een vraag je welke nakuur neem ik best na mijn kuur ik heb zo dagen da ik geen zin heb in seks of tijdens seks ga mijn libido plat
 
  • Haha
Waarderingen: MDC

Hey heb een vraag je welke nakuur neem ik best na mijn kuur ik heb zo dagen da ik geen zin heb in seks of tijdens seks ga mijn libido plat
Foto van je partner dan kan ik kijken of mijn libido er ook minder van word.
 
Foto van je partner dan kan ik kijken of mijn libido er ook minder van word.
Keb geen vaste vriendin normaal heb ik dat nooit na een kuur
 
  • Sad
Waarderingen: ak

Hey heb een vraag je welke nakuur neem ik best na mijn kuur ik heb zo dagen da ik geen zin heb in seks of tijdens seks ga mijn libido plat
Ik heb met nolva en clomid gedaan, 1e 2 weken clomid op 50mg en 40mg nolva, na 2 weken de helft van beide. Dan is dat 1 maand. Daarna clomid om de dag 20mg voor 3 weken.
 
Foto van je partner dan kan ik kijken of mijn libido er ook minder van word
Keb geen vaste vriendin normaal heb ik dat nooit na een kuur
Gij weet precies veel van ik ga binnenkort starten met kuur test e 300 in de week en om de dag methyl tren en tren ace , wa is beste tijdens kuur hcg nemen of na de kuur
 
Back
Naar boven