Fitness Seller

welke nederlandse atleten doen mee aan de pro grand prix?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

catman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2006
Berichten
244
Waardering
0
ik heb gehoord..regie gill,ermilio scoop,paul lans,erik overdevest,jean chamoun,art eggen en...................
 
JK ook volgens mij...!
 
ik heb gehoord..regie gill,ermilio scoop,paul lans,erik overdevest,jean chamoun,art eggen en...................

:rolleyes: als die net weer zo'n shape heeft als op het NK.. blijf dan beter thuis ;)
 
jeps die doet mee ja, maar gaat zich eerst bewijzen in southport engeland aanstaande Zaterdag!
knoepie en knoepie hard is ie dus..................., kijk en huiver.
toevallig nog mensen die er ook heen gaan?
 
Ging ed van amsterdam ook niet meedoen? Ik weet dat ze'n vrouwtje hier op forum zit. Had gelezen dat hij ging komen maar weet niet of het voor mee te doen was of om te kijken. Maar ik veronderstel meedoen met zo'n fysiek?
 
Ging ed van amsterdam ook niet meedoen? Ik weet dat ze'n vrouwtje hier op forum zit. Had gelezen dat hij ging komen maar weet niet of het voor mee te doen was of om te kijken. Maar ik veronderstel meedoen met zo'n fysiek?

nee Ed doet niet mee.. volgens mij geen 1 NL'se prof,, van Ed, Khalid en Shehab weet ik zeker dat ze niet meedoen.. Mss Alison Maria?
 
Ed is echter wel aanwezig
 
yep doe ook mee. Heb een goede voorbereiding gehad in de usa dus hou je vingers voor me gekruist.....
 
ik heb gehoord..regie gill,ermilio scoop,paul lans,erik overdevest,jean chamoun,art eggen en...................

dat lijkt me niet want dat zijn geen profs, die doen mee aan de amateur grand prix
 
Ik krijg tranen in mijn ogen ..
Mijn kaartje is verkocht snik , mijn prioriteiten liggen bij mijn nieuwe huisje .
Dus volgend jaar ....brul brul jank jank :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken:
 
nope my boy J is at the universe;) this weekend

:rolleyes: Uhh ja dus dat is zaterdag .... hij vliegt snachts terug om sochtends al weer in te kunnen schrijven voor die wedstrijd in Adam volgens mij hoor...!! En uhh "my boy J" pikkenzuiger ofzo...:D
 
Vorige keer deed Sammi Ben Otman mee. Was zeer onder de indruk van het fysiek dat hij daar presenteerde. Enig idee of hij weer mee doet?
 
:rolleyes: Uhh ja dus dat is zaterdag .... hij vliegt snachts terug om sochtends al weer in te kunnen schrijven voor die wedstrijd in Adam volgens mij hoor...!! En uhh "my boy J" pikkenzuiger ofzo...:D

pikkenzuiger me??? never...maar ik en chemical kennen elkaar toch al een hele tijd
 
doet Allison mee??aan de amateurs of de pro's???:rolleyes:
 
pikkenzuiger me??? never...maar ik en chemical kennen elkaar toch al een hele tijd


hmm dan zal ik hem morgen eens vragen hoe het nu werkelijk in elkaar zit en of je ook gorgelt:eek:
 
heb paul lans van de week gezien in de sportschool, hij ging ff poseren mijn god die staat er hard bij, ben benieuwd
 
Back
Naar boven