AndroidHealthClinic

Welke norm/waarde/wet heb jij overtreden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voornamelijk kleine dingetjes maar hetgeen ik best wel mee zit is iemand niet geholpen hebben toen ie (echt extreem) gepest werd en hem de rug keren toen ie naar me kwam voor hulp/vriendschap. Ik keer nooit meer m'n rug naar iemand toe.

En iets van 3 jaar geleden maakte ik veel zware (hoog)explosieven die ik vervolgens overdag in het bos naast m'n school af liet gaan. Levensgevaarlijk en iets dat ik nooit meer zal doen op die onverantwoordelijke manier.
 
Joyriding in een gesloten wagen en die vervolgens in de prak gereden (was in groepsverband, ik was zelf bijrijder) rennen voor ons leven want politie werd direct door in half paniek geraakte omstanders gebeld. Wij gordel uitdrukken, jas uit en over ons hoofd getrokken en hem gesmeerd. Potverdomme kk pijn aan m'n harses vanwege klap tegen dash bord.

Met z'n allen molotov cocktails maken en die in een weiland 'gooien'. Bromix halen in Spa flessen, je weet wel. Maar later werd het wat rigoreuzer op wat bewoondere plekken. :o

Midden in de nacht in groepsverband bij mensen hun planten in de tuinen vertrappen en dan op het raam beuken en het hazenpad kiezen.

Op school de zeepbakjes saboteren of ze eraf trappen en dan schoot zo'n bakje vol zeep over de vloer. Deuren kregen ook nog weleens flinke optaters, evenals stoelen als ik weer eens door het lint ging.

Verder nog wat kleine brandjes hier en daar. Automerkjes kapen, kratten jatten, zaken opblazen met lawinepijlen.

Uiteindelijk in m'n tienerjaren 1 keer gesnaaid voor het trappen tegen een kliko container. :rolleyes: 4 uur halt. :roflol:

Die rush die je als stuiterde tiener krijgt zijn de mooiste dagen van je leven, als volwassene bereik je zo'n kick nooit meer. Bunjeejumpen of basecoke zijn er zelfs matig bij.

In die tijd was ik best een rebelletje, maar heb altijd materieel als doel gezien, tegen mensen was ik altijd respectvol en drank en drugs moest ik niets van weten.

Eerlijk gezegd kreeg ik best wel een harde van het moment dat de steekvlam doorbrak. Brandstichting vonden we destijds eigenlijk de beste kick geven. :o
 
er is wel eens een stuk bos in vlamme opgegaan toen we per ongeluk een iets te hoog vuur hadden gemaakt van opgestapelde houten kistjes :o

zo'n groot mogelijk vuur was het mooiste wat je kon doen op je 12e :P
 
er is wel eens een stuk bos in vlamme opgegaan toen we per ongeluk een iets te hoog vuur hadden gemaakt van opgestapelde houten kistjes :o

zo'n groot mogelijk vuur was het mooiste wat je kon doen op je 12e :P
Ja... :heart: Vooral met spiritus erbij ofzo... :heart:
 
Zo hebben we een virtuele biecht hok gebouwd?

Wat betreft verboden zaken alleen wat stelen uit de supermarkt enzo. Heb gelukkig nooit iets gesloopt dat zou ik van mezelf heel erg gevonden hebben.

Spijt heb ik van in de pubertijd ouders uitschelden, moeder hoer noemen bijvoorbeeld. Dat hadden zij helemaal niet verdient. En toen ik rookte mijn moeder me het op de man af vroeg en ik glashard nee zij wat natuurlijk ongeloofwaardig was. Maar toch zowel dat schelden als een paar keer serieus liegen naar ouders staat bovenaan van wat ik liever niet gedaan had als ik er nu op terugkijk.
 
Teveel om op te noemen eerlijk gezegd . Ik heb in het verleden serieus wat mispeuterd en soms doe ik nog dingen waarvan ik de dag erna denk van "goed bezig..."
 
Spijt heb ik van in de pubertijd ouders uitschelden, moeder hoer noemen bijvoorbeeld. Dat hadden zij helemaal niet verdient. En toen ik rookte mijn moeder me het op de man af vroeg en ik glashard nee zij wat natuurlijk ongeloofwaardig was. Maar toch zowel dat schelden als een paar keer serieus liegen naar ouders staat bovenaan van wat ik liever niet gedaan had als ik er nu op terugkijk.

En dan zo'n avatar... je begint op EricR te lijken. :D
 
Ik heb me afgetrokken op een foto van Mikki.
 
Paar onschuldige beesten vermoord.
What was I thinking?:sad:

*eet broodje met 10 sneedjes kipfilet*:meal:

Ach ja, zo zit de mens in elkaar i guess...
 
Nog niks, ik ben altijd lief geweest.
 
Zowat elke regel van het schoolreglement wel eens. Verder vele verkeersregels, religieuze regels, fatsoenregels enz. Heel vaak gestolen ook en verschillende keren gepest en gevochten. Strafblad is wel altijd blanco gebleven dus het valt op zich nog wel mee :)

ps: wat doet/deed dit in politiek/religie? Moved naar allerlei.
 
Autoband gevuld met stro, in de fik gestoken en een helling vangeduwd. Die band heeft nipt een vrouw + kind gemist.

(hier ben ik niet fier op)
 
Kheb vorig jaar mijn moeder der ouder gejat om vriendin op te pikken en lekker stoer te doen. Alsk erbij nadenk wat er allemaal verkeerd kon gaan.. Moeder heefted ontdekt auto was weg en gelukkig kwamk net thuis of ze zou politie bellen Ik heb 2maand niet mogen uitgaan maar na een weekje wask alweer op de baan Haha.

Je hebt je eigen oma gejat ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als kind meerdere keren de hele dag wegblijven van huis waardoor mijn ouders helemaal in paniek waren.

Fikkie gemaakt in de school en onder speeltoestellen, mensen emotioneel chanteren. Ontzettend veel ruzie maken met mijn ouders over school e.d.
Meelopertje zijn om er maar bij te horen.
 
Zo hebben we een virtuele biecht hok gebouwd?

Wat betreft verboden zaken alleen wat stelen uit de supermarkt enzo. Heb gelukkig nooit iets gesloopt dat zou ik van mezelf heel erg gevonden hebben.

Spijt heb ik van in de pubertijd ouders uitschelden, moeder hoer noemen bijvoorbeeld. Dat hadden zij helemaal niet verdient. En toen ik rookte mijn moeder me het op de man af vroeg en ik glashard nee zij wat natuurlijk ongeloofwaardig was. Maar toch zowel dat schelden als een paar keer serieus liegen naar ouders staat bovenaan van wat ik liever niet gedaan had als ik er nu op terugkijk.
Ik word hier toch even pislink van :mad: Maargoed. Ik tel tot 10 en wacht op uitleg.
 
Als je wat ouder wordt (ja nog ff en ik ben 30) ga je je toch sociaal wenselijker gedragen, en bekruipt bij mij zelfs wel eens een vleugje verantwoordelijkheidsgevoel.

Nou heb ik in het verleden geen hele gekke dingen gedaan, maar wel waarvan ik achteraf denk, tja dat had ook anders gekunt.

Dus de vraag is : Wat is je "ergste" aktie die eigelijk niet door de beugel kon?

Ikzelf heb in mijn jongere jaren vaak met grote hoeveelheiden drank en drugs autogereden. Dit was binnen onze groep eigenlijk meer regelmaat dan uitzondering en ook redelijke afstanden. Zelfs zo dat, als ik de volgende dag vroeg wie er naar huis had gereden, bleek dat ik dat zelf was. Als ik achteraf aan de eventuele gevolgen denk, hebben medeweggebruikers, mijn maten en ik veel geluk gehad.

Spijt is een verspilling van emotie.
 
Back
Naar boven