Fitness Seller

Welke norm/waarde/wet heb jij overtreden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat ik op weg met vrienden vaak doe is als we door het dorp fietsen op weg naar de disco/kroeg, balkonnen op klimmen van de flatjes en huizen om te zien of er bier staat. Op zich vrij genaaid voor de persoon als ie bier wilt halen van het balkon en het blijkt weg te zijn... maar ik ben nog te jong om dat te beseffen.. denk ik:rolleyes:
 
Wat ik op weg met vrienden vaak doe is als we door het dorp fietsen op weg naar de disco/kroeg, balkonnen op klimmen van de flatjes en huizen om te zien of er bier staat. Op zich vrij genaaid voor de persoon als ie bier wilt halen van het balkon en het blijkt weg te zijn... maar ik ben nog te jong om dat te beseffen.. denk ik:rolleyes:

haha die is nice :D
 
Wat ik op weg met vrienden vaak doe is als we door het dorp fietsen op weg naar de disco/kroeg, balkonnen op klimmen van de flatjes en huizen om te zien of er bier staat. Op zich vrij genaaid voor de persoon als ie bier wilt halen van het balkon en het blijkt weg te zijn... maar ik ben nog te jong om dat te beseffen.. denk ik:rolleyes:

Totdat je een keer met je half zatte kop van het balkon lazert en de bewoner je met een kapotte nek in zijn tuin vind.
 
Joyrijden ( brommer en auto )
Op school gegalt ( examenstunts )
Vernieling
Snoepjes gestolen ( van me tante geleerd :P )
Verkeersovertredingen met de brommert vaak zat.
 
Je hebt je eigen oma gejat ???
En niet grappig, maar ik lig me toch vlak hier :D

Ehhh.. t ergste... tja.. mijn moeder drogeren omdat ik nog niet uit mocht.. was toen 15 :o slaapcapsule in dr nachtwater en gaan.. Heb me ongerust gemaakt, zometeen was het verkeerd gegaan!! Maar gelukkig, ze is er nog, ze werd de volgende dag rond 2u in de middag wakker .. gebeurd me NOOOOOOOOOOOIT MEER

Verder wel eens wat gestolen, lunch gegeten @ bijbaantje zonder te betalen.. belletje lellen.. coïtus met m'n ex.. Met meisje gevochten..
 
wacht!! Met een smoesje bij een vriendin 'huiswerk' maken, terwijl ik op de trein naar Zwolle zat, onderweg naar m'n internetdate.. das ook fout.
 
en niet grappig, maar ik lig me toch vlak hier :d

ehhh.. T ergste... Tja.. Mijn moeder drogeren omdat ik nog niet uit mocht.. Was toen 15 :o slaapcapsule in dr nachtwater en gaan.. Heb me ongerust gemaakt, zometeen was het verkeerd gegaan!! Maar gelukkig, ze is er nog, ze werd de volgende dag rond 2u in de middag wakker .. Gebeurd me noooooooooooit meer

verder wel eens wat gestolen, lunch gegeten @ bijbaantje zonder te betalen.. Belletje lellen.. Sex met m'n ex.. Met meisje gevochten..

wow dat is echt k*nkerrof
 
Ik heb een blanco strafblad.
 
wow dat is echt k*nkerrof
Had het nooit moeten doen, heb er echt spijt van, wat een ontiegelijk megadom wicht was ik een verwend nest dat ff dacht de situatie naar haar had te kunnen zetten met als enige zekerheid de bijsluiter lezen. ie weet hoe het had kunnen aanslaan..
 
Had het nooit moeten doen, heb er echt spijt van, wat een ontiegelijk megadom wicht was ik een verwend nest dat ff dacht de situatie naar haar had te kunnen zetten met als enige zekerheid de bijsluiter lezen. ie weet hoe het had kunnen aanslaan..

ja maar toch damn
 
Had het nooit moeten doen, heb er echt spijt van, wat een ontiegelijk megadom wicht was ik een verwend nest dat ff dacht de situatie naar haar had te kunnen zetten met als enige zekerheid de bijsluiter lezen. ie weet hoe het had kunnen aanslaan..
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid :D
 
met spuitbussen wegenverf af en toe de wegbelijning aangepast, en de wegmarkeringen........
:o
 
er is wel eens een stuk bos in vlamme opgegaan toen we per ongeluk een iets te hoog vuur hadden gemaakt van opgestapelde houten kistjes :o

zo'n groot mogelijk vuur was het mooiste wat je kon doen op je 12e :P

Haha heb ik ook wel eens gehad vroeger met een paar vrienden, wij hopeloos het proberen uit te maken maar er was geen redden meer aan :o

Een omstander had de brandweer gebeld en die heeft het geblust, wij zijn er vandoor gegaan :p
 
Back
Naar boven