Fitness Seller

Welke norm/waarde/wet heb jij overtreden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En niet grappig, maar ik lig me toch vlak hier :D

Ehhh.. t ergste... tja.. mijn moeder drogeren omdat ik nog niet uit mocht.. was toen 15 :o slaapcapsule in dr nachtwater en gaan.. Heb me ongerust gemaakt, zometeen was het verkeerd gegaan!! Maar gelukkig, ze is er nog, ze werd de volgende dag rond 2u in de middag wakker .. gebeurd me NOOOOOOOOOOOIT MEER

Verder wel eens wat gestolen, lunch gegeten @ bijbaantje zonder te betalen.. belletje lellen.. coïtus met m'n ex.. Met meisje gevochten..

Ohoho je verbaast me Sophiej, even je moeder drogeren.. :p

hardcore
 
Heb eigenlijk vrij weinig gedaan. Wel een keer bij Halt geweest, vanwege een ''inbraak'', te belachelijk voor woorden was dat. :roflol:
 
Ik had een beetje last van het Ubermensch gevoel vroeger,steevast ging ik de confrontatie aan als ik werdt aangehouden of aangesproken door de Politie oa bij demonstraties.
Wat dus een paar x resulteerde in knokken.

Die domme geintjes hebben me behoorlijk belemmert bij het vinden van een baan,immers een strafblad.

Ik kan nog steeds slecht tegen het gezag, aard van het beestje,alleen weet nu beter te relativeren en daarbij wat win je ermee?
 
Laatst bewerkt:
Ohoho je verbaast me Sophiej, even je moeder drogeren.. :p

hardcore

Ik vind dat we best een vrijbrief hebben om Sophietje op de volgende meet te bedwelmen en vervolgens nummertjes te trekken voor een nummertje.
 
Als kind poep door de brievenbus bij mensen gooien..
Graffiti spuiten op alles
vandalisme
iets stelen uit een winkel
Bouwkeetjes openbreken en spuitbussen jatten voor het eerder genoemde graffiti spuiten hehe
Bij voetbal pissen in de thee van de tegenpartij
Vechten op het voetbalveld
vast nog wel meer waar ik nu niet op kom



maar alles tussen 14 en 17 jaar ofzo............Nu weet ik wel beter...
 
Aangehouden in duitsland voor het jatten van een boot maar met een waarschuwing ervanaf gekomen. Geen spijt van btw
 
- Japanse koi's uit iemand anders vijver gaan vissen om daarna op de rommelmarkt te verkopen.

- 20 wietplanten op de zolder tot mijn pa erachter kwam
(ik dacht dat hij nooit op de zolder kwam, maar de geur hield ik geen rekening mee :roflol:)

- Met een groepje ( rond de 6-7) opgedreven brommers (+80km/u) 's nachts liggen joyriden, en zo veel mogelijik tuinen omploegen.

- Naast de kant van de weg liggen flitsen met een fototoestel

- Valse lotjes maken voor de loterij en van deur tot deur lotjes gaan verkopen

- Briefbussen opblazen

- Enkele bussen chloor over het moestuintje van de buren gegoten
......

Wat een leven heb je toch als tiener :heart:
 
coïtus voor het huwelijk
 
fietsen zonder licht (in het donker) :sad::eek:
 
Bij ons woonde vroeger een jongen in de buurt(die ook betrokken was met dat verkeersbord), die haalde pas echt zieke dingen uit. Hij heeft zelfs een politiebureau in de fik gezet met lawinepijlen. :eek:
 
Vreemdgaan denk ik.
Een goede eigenschap voor iedere vrouw die (nog) geen relatie heeft met mij. :D

Verder zou er (fictief) iemand kunnen zijn die:
Verschillende keren iemand tot een mm van z'n dood heeft geslagen...
Uit puur winstbejag in wapens en munitie heeft gehandeld...
Vreemd gegaan is bij het leven...
Enz. enz.

Ik ken 'm niet, maar zo iemand zou er kunnen zijn... :p

Zo iemand zou inmiddels ook zijn leven gebeterd kunnen hebben, en al die dingen niet meer doen.:cool:
 
Ik heb weleens iemands oogbol uitgerukt, gewoon voor de gein.
 
Ik had een beetje last van het Ubermensch gevoel vroeger,steevast ging ik de confrontatie aan als ik werdt aangehouden of aangesproken door de Politie oa bij demonstraties.
Wat dus een paar x resulteerde in knokken.

Die domme geintjes hebben me behoorlijk belemmert bij het vinden van een baan,immers een strafblad.

Ik kan nog steeds slecht tegen het gezag, aard van het beestje,alleen weet nu beter te relativeren en daarbij wat win je ermee?

Confrontatie aangaan met politie is niet echt übermenschig. Het is eerder dom, want je wint het nooit en is niet eens een eerlijke strijd te noemen.
Het enige wat je met dat soort acties bewijst is, dat je niet bijster slim bent en weinig inschattingsvermogen/verantwoordelijkheidsgevoel hebt.
 
Politieachtervolging voor het fietsen zonder licht en door het rood fietsen (overgang oranje-rood). Uiteindelijk door een tuin gereden, fiets weggegooid over mmurtje geklommen en toen te voet door gelopen. Ben mijn fiets pas een week later durven terughalen :D
 
Politieachtervolging voor het fietsen zonder licht en door het rood fietsen (overgang oranje-rood). Uiteindelijk door een tuin gereden, fiets weggegooid over mmurtje geklommen en toen te voet door gelopen. Ben mijn fiets pas een week later durven terughalen :D

:roflol: heeft een vriend van mij eens gedaan, we waren aan het fietsen (ik met licht, hij zonder) ineens politie voor ons. hij weg, rijdt ie bij een willekeurig huis achterom, zat daar een gigantische hond die wild werd toen hij hem zag :roflol: ineens schoot ie voor mij terug de straat op met zijn fiets en vloog als een speer ervandoor

(uiteindelijk voor niks nodig want de politie had blijkbaar geen zin in achtervolgingen en reed door :o)
 
:roflol: heeft een vriend van mij eens gedaan, we waren aan het fietsen (ik met licht, hij zonder) ineens politie voor ons. hij weg, rijdt ie bij een willekeurig huis achterom, zat daar een gigantische hond die wild werd toen hij hem zag :roflol: ineens schoot ie voor mij terug de straat op met zijn fiets en vloog als een speer ervandoor

(uiteindelijk voor niks nodig want de politie had blijkbaar geen zin in achtervolgingen en reed door :o)

:roflol: Bij ons dus wel met zwaailicht en alles, achteraf lachen maar toen had ik het er toch niet op!
 
Wet: vandalisme/verstoring van de openbare orde = 40 uur taakstraf
Mishandeling/verstroring van de openbare orde (lees: eieren en waterballon op leraar gegooid) = vrijgesproken omdat we al genoeg gestraft waren (moest bril betalen en waren 4 dagen voor eindexamen van school gestuurd)

Verder kattenkwaad: dingen opblazen, boeken in de fik steken, jackass acties, naakt rondrennen
 
Back
Naar boven