MuscleMeat

Welke oefening is beter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bijna iedereen doet lat pull down achter de nek, maar mij is ook verteld dat dit eerder blessures geeft, dus daarna deed ik 'm aan de voorkant.
Maar nu doe ik die nooit meer, op mijn nieuwe (nou ja, loop er alweer bijna 2 jaar) sportschool hebben ze assisted-pull-up/chin-up (was het verschil ??? ) en ik doe dat liever.. Schijnt ook beter voor je te zijn. En ik kick er op om me straks zonder tegengewicht nog eens op te kunnen trekken.

Hier is mijn rugschema:
ma: lichte rug oefening = back extension of good morning (3x15)
wo: middelzware rug oefening = chin-up (3x8) en seated cable-row (3x8) en voor traps shrugs (3x8)
vr: zware rug oefening = deadlift (5x5).

Espi
 
Originally posted by roebbengert
Ik doe de behind op de volgende manier : ik ga gewoon in de tegenovergestelde richting zitten dus met je rug naar het machine toe zo zit je niet zo fel te kloten met dat ding achter je nek te krijgen, voelt lekker aan, doe de oef al heel lang en nooit geen blessure of iets dergelijks aan overgehouden!

alleen lastig als je meer gewicht trekt dan je eigen gewicht. Dan werkt deze manier echt voor geen meter.
 
omdat je dan geen spul hebt om je knieën onder je zetten zodat je neer kan blijven.

dus als je dan meer doet dan je eigen gewicht flikker je gewoon naar omhoog :D
 
Back
Naar boven