MuscleMeat

Welke oefening zou je niet doen

Bezoekers in dit topic

Ano_1976

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
2.124
Waardering
11
Gewon nieuwsgierig welk oefening zou je eruit gooien als je hem niet zou hoeven trainen maar toch de progressie zou maken, dus een oefening die je wel doet omdat het nodig is nu maar hem eigenlijk zwaar k*t vind.
 
op dit moment deadlift gewoonweg omdat die nog nie lekker gaat. voor de rest vind ik al mn oefeningen leuk.
 
Ik trouwens zelf ook deadlift , gewoon bijna geen progressie
 
Sit-ups...Gewoon saai, vervelend...Bah...
 
situps vind ik vervelend en ik doe ze zoiezo niet, omdat 1) buikspieren beter getrained worden statisch (squat) en 2) zichtbaarheid een kwestie is van laag vetpercentage.
 
Ik vind bicep curls vervelend maar ik heb toch een paar setjes per week nodig omdat ze niet echt groeien van m'n compounds alleen heb ik 't idee.
 
cardio sucks dick
 
lateral raises
 
wrist curls, maar das een bij voorbaat een nutteloze oefening.
Voor de rest elke benen workout
 
front raise for sure
 
Kheb nooit egt zin in benen trainen maar als ik ze dan eenmaal gedaan heb benk tog blij dat ik ze weer heb gedaaan.

het is tenslotte noodzaak om een groot en massief lichaaam te krijgen
 
Squaten, wanneer ik dit doe krijg ik een heel vaag gevoel in mn onderbuik, alsof er een zenuw wordt afgekneld ofzo
 
Ik hou erg van zware trainingen met veel compound die blijven er zeker in :)

Heb alleen in het verleden last gehad van mijn RC. Door RC-oefeningen toe te voegen is het voor 99% over. Alleen vind ik de oefeningen saai en haal er geen voldoening uit. Die zou ik er dan graag uit willen halen.
 
deadlift... altijd last van mijn rug erna (ja doe de oefening niet goed ik weet er alles van maar het valt niet mee om de juist techiek de hele oefening vol te houden)...en daarna
triceps buigen met dumbels.. krijg vaak last van mijn elleboog
pols oefeningen gaat altijd zo zeuren en het resultaat is minimaal
 
kuiten doe ik eigenlijk ook nooit.

Ik loop wel vaak genoeg op een loopband met helling en
interval op de fiets pak je je kuiten ook genoeg mee heb gewoon
een hekel aan kuiten trainen.
 
Kuitoefeningen ... doet hartstikke zeer en je groeit er niks van..
 
Back
Naar boven