Fitness Seller

Welke oefeningen vinden jullie het lekkerst voor: voor-, zij- en achterkant schouders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjooky

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
4.977
Waardering
2
Ik zelf heb echt een pleuris hekel aan die oefeningen, alleen de MP vind ik lekker

Miss geven jullie me nieuwe inspriratie in schouderoefeningen?

Thnx!
 
voorkant doe ik niet

Sides - Inclined bench - seated lateral raise
Rear - op je borst op een Inclined bench en dan pronated raises

Overal mass? Standing Neck Press
 
En blessuregevoelig !!
 
Voor mij dan... krijg snel last van mijn schouders....
 
Military press vind ik een geweldige oefening, zowel de variant met barbbell als de zittende variant met dumbbells. Voor de zijkant doe ik staande lateral raises meestal, en sinds kort incline lateral raises, waarbij je dus op je zij op een incline bankje ligt zeg maar. Je kan niet veel gewicht, maar je voelt hem wel waar je hem echt moet voelen. Voor de achterkant ga ik toch voor rear lateral raises op een incline bankje of soms een row met elbows out richting de kin.
 
krijg al last bij de trekkende beweging omhoog... dus kan die raises enzo ookal moeilijk doen. Beetje jammer:(

Vandaar dit topic voor andere ideeen
 
krijg al last bij de trekkende beweging omhoog... dus kan die raises enzo ookal moeilijk doen. Beetje jammer:(

Vandaar dit topic voor andere ideeen
Daar zal toch wel een reden voor zijn dan. Een al bestaande schouderblessure of zo.
 
Military press vind ik een geweldige oefening, zowel de variant met barbbell als de zittende variant met dumbbells. Voor de zijkant doe ik staande lateral raises meestal, en sinds kort incline lateral raises, waarbij je dus op je zij op een incline bankje ligt zeg maar. Je kan niet veel gewicht, maar je voelt hem wel waar je hem echt moet voelen. Voor de achterkant ga ik toch voor rear lateral raises op een incline bankje of soms een row met elbows out richting de kin.

Die snap ik niet helemaal :P
 
Die snap ik niet helemaal :P
DBInclineLateralRaise.gif
 
Leg jij em is uit dan:P
 
Back
Naar boven