AndroidHealthClinic

Welke oefeningen voor 6 & 8-pack????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arda

Novice
Lid geworden
21 feb 2012
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
60kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

ik geraak er steeds niet aan uit, er zijn tientallen verschillende buikspier oefeningen maar ik geraak er gewoon niet aan uit welk van deze oefeningen gewoon het beste is (zijn) om een 6 of een 8-pack te bereiken.....?

Ik moet wel opletten met mijn lage rug want er is een vernauwing bij L1-L5.

Welke oefeningen kan ik doen om blokjes te krijgen in mijn buik?

Wie helpt me even please
 
Zware Squats, een echte abkiller.
 
Zijn die stats real life ?
Zoja, dan zouden je buikspieren toch wel zichtbaar moeten zijn, zullen er wel niet veel zijn maar toch moet je ze zien met die stats.
Ga wat eten !!
 
... Met 60 kg en 1.80 zou ik (inderdaad) eerst meeeer gaan eten en wat trainen, want je hebt echt weinig spiermassa lijkt t zo
 
kaaspinda

squatten, deadliften, eten, en volgend jaar terug komen om te cutten
 
ze komen weer af ....
 
jullie moeder, is zo schoon?
 
ik hoop dat je een troll bent, anders kan je maar beter kappen met sporten en in een donkere kamer WoW gaan spelen.
 
Maakt niet uit welke oefeningen je doet, de vuistregel is:

6 buikspieroefeningen ---> 6 pack na 6 maanden
8 buikspieroefeningen ---> 8 pack na 8 maanden

Succes!
 
Arda, dit zijn toch geen serieuze vragen op een BB forum...eerst eten, dan trainen, dan vet afvallen terwijl je je spier behoud.... tenzij je zon six pack wil..

Arda, dit zijn toch geen serieuze vragen op een BB forum...eerst eten, dan trainen, dan vet afvallen terwijl je je spier behoud.... tenzij je zon six pack wil.. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hallo,

ik geraak er steeds niet aan uit, er zijn tientallen verschillende buikspier oefeningen maar ik geraak er gewoon niet aan uit welk van deze oefeningen gewoon het beste is (zijn) om een 6 of een 8-pack te bereiken.....?

Ik moet wel opletten met mijn lage rug want er is een vernauwing bij L1-L5.

Welke oefeningen kan ik doen om blokjes te krijgen in mijn buik?

Wie helpt me even please

Crunches op zoveel mogelijk verschillende manieren.

ongeveer 20 minuten a 3 keer per week.
 
In het voeding topic, dat schreeuwt om pindakaas!

:trollface:
 
arda, dit zijn toch geen serieuze vragen op een bb forum...eerst eten, dan trainen, dan vet afvallen terwijl je je spier behoud.... Tenzij je zon six pack wil..

Arda, dit zijn toch geen serieuze vragen op een bb forum...eerst eten, dan trainen, dan vet afvallen terwijl je je spier behoud.... Tenzij je zon six pack wil.. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

aaaargh
 
Back
Naar boven