1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Welke opties heb ik ?

Discussie in 'Voeding' gestart door Daan0902, 14 mei 2018.

MuscleMeat to webshop

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Daan0902

Daan0902 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    6%
    Beste leden ,

Dit is de eerste keer dat ik iets op dit forum plaats en ik ben verder ook echt nog een beginner met alles wat te maken heeft met training en voeding.
    Ik ben nu zoon 3 maanden bezig met informatie zoeken en het trainen in de sportschool.

De laatste 3 maanden ben ik qua gewicht en spiermassa aangekomen en ben ik van 74 kg naar 79 kg gegaan .

Nu wil ik de aankomende periode ( denk 8-10 weken ) droog gaan trainen zodat ik rond men vakantie het gewenste resultaat heb en dan weer na men vakantie kan gaan bulken.

Volgens het berekenen van men energiebehoefte moet ik om 0.5kg per week af te vallen nu 2000kcal gaan eten.

Ik heb zelf een voedingschema gemaakt waarin de verhouding uit komt op 50% koolhydraten , 20 % eiwitten en 30 % vetten. Nu vertelde een collega vandaag dat ik ook zou kunnen kiezen voor een eiwitrijk schema en minder koolhydraten omdat ik zelf wel vooral zittend werk doe maar wel 3 x per week minimaal train.

Mijn vraag is nu : welke manier is het beste om droog te worden spiermassa op te bouwen / behouden.

Alvast super bedankt als iemand er even de tijd voor neemt .

Gewicht : 79
    Leeftijd : 27
    Lengte : 179
    Vetpercentage : 13%

Daan

2. A User B

A User B Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    683
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86