MuscleMeat

Welke oral icm trt?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ray123

Cool Novice
Lid geworden
16 apr 2013
Berichten
164
Waardering
5
Hallo allemaal... tijdje niet meer op t forum geweest...

Ben inmiddels weer doorgegaan met trt (tostran 60mg) en heb dus niks meer te verliezen kwa eigen testproductie...

Daarom wil ik zo snel mogelijk beginnen met een oral maar weet niet goed welke ik moet kiezen.

In t verleden heb ik anavar en dianabol gebruikt maar hoor ook goede dingen over turinabol en oxy...
Ik kom nog weinig in contact met mensen die ervaring hebben, vandaar dat ik beroep doe op jullie...

Mn laatste kuur was in 2009... bijna 10 jaar geleden dus.
Ik ben nu 1.97m bij 104kg en vetpercentage wil ik niet eens meer weten haha...

Wat zou ik t beste kunnen pakken om wat strakker te worden en tegelijkertijd wat spiermassa bij te pakken?

T belangrijkste voor mij is definitie en vetverbranding maar wat extra kracht en spiermassa is ook welkom!

P.s. ik weet wat sommigen zullen zeggen... ga spuiten maar dat is nu ff no go. Zit niet voor niks aan de gel ipv bijv sustanon...

Thanks!!!
 
Dit gaat echt gruwelijk fout.
 
Nee. Gewoon nee.

Ga lekker cutten op je trt.
 
echte anavar 30mg ed
 
Je krijgt geen definitie of vetvermindering met een oral. Dit krijg je door een dieet te volgen.
 
Ik zal sowieso een streng dieet gaan volgen komende tijd maar dan blijft er niks over...
Ik twijfel nu tussen oxy en turinabol.

Welke vinden jullie het beste en met welke dosering?
 
Geen.

Nogmaals, naturel cutten. Zonde van je gear en gezondheid om "wat strakker te worden".
Bovendien verlies je bijna niets op een goed voedingspatroon en goede trainingsmethodiek.
 
Ik snap de reactie maar wil sowieso wat gaan doen. Mn kracht is ver achteruitgegaan door lange tijd te weinig test en weinig trainen omdat ik altijd te moe was... (test was 4.3nmol).

Daarom nu even een kickstart om weer wat op gang te komen.
Als ik naturel wilde gaan zat ik nu niet bij de aas sectie
 
Een maand lekker 3x per week full body doen en je bent weer het mannetje. Nee, je zit waarschijnlijk niet gelijk op je oude niveau maar zeker een stuk boven wat je nu doet/kan. Alleen dat al zal genoeg mentale boost moeten geven om je nog even te laten bezinnen en gewoon naturel stap voor stap sterker én strakker te worden.
 
En als je “kickstart” eruit is dan zak je weer terug naar je oude niveau.


Serieus, voor cutten heb jij echt geen gear nodig. Pak dat maar als je gaat bulken, dan heb je er veel meer aan.

Ik wil verder niet lullig zijn, maar je komt over als een ontzettende slappe zak die er geen moeite voor wilt doen en de shortcut zoekt.
 
Nou ik vind dat ik die shortcut wel verdiend heb na al t gezeik van afgelopen jaar...

En ik heb eens vaker een kickstart gedaan op deze manier en dan hou ik de kracht toch écht wel wat vast daarna.

Maar goed mijn vraag is nog steeds beantwoord... Op het aas forum nog wel...

Ik ga sowieso wat doen en ik neig naar oxy.
Iemand een zinnig antwoord deze keer over de dosering?
Ik d8 aan 2x per dag 25mg

P.s. JochemB iedereen die aas gebruikt zoekt de shortcut dus jij ook
 
AAS is geen shortcut, het is een manier om boven je natuurlijk maximum uit te stijgen.

Verder blijf ik bij mijn standpunt en ga ik je geen advies geven over welk middel je dient te gebruiken. Lekker bij je TRT blijven en naturel cutten.
 
197 bij 104 kilo op een vet percentage die veel te hoog is. Ver weg blijven van aas voor je eigen best wil je hebt er 0,0 verstand van.
 
Ik voel me vandaag goed gezind dus zal je vraag effe beantwoorden. Als je trt doet zou je een normaal/hoge testosteron waarde moeten hebben en kan je perfect cutten hoor.

Als je per se een oral wil nemen dan heb je genoeg keuze: Winny, anavar, provi, ... Kan je allemaal gebruiken maar dieet blijft het belangrijkste.
 
Als je een hoog vp hebt zou ik alleszins ver weg blijven van oxy. Tenzij je 10kg vocht wil bijkomen.
 
oral is voor mietjes :o zeker bang om te injecteren :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven