AndroidHealthClinic

Welke Partij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zit met hetzelfde dilemma. Er is gewoon geen serieuze partij, hoewel Rutte de laatste tijd iets beter uit de verf komt, is het gewoon niet genoeg voor de VVD. Kan toch niet zo zijn dat dit het beste is wat ze kunnen bieden?

PVV en TON slaan nog helemaal nergens op, een enkel punt daargelaten. Deze partijen zouden een goed naar het partijprogramma van Fortuin moeten kijken. Kunnen ze qua totaalvisie veel van leren.
 
Generaties lang gestemt op de pvda,nu word dat sp.Waarscheinlijk stem ik helemaal niet.
 
Ik zit met hetzelfde dilemma. Er is gewoon geen serieuze partij, hoewel Rutte de laatste tijd iets beter uit de verf komt, is het gewoon niet genoeg voor de VVD. Kan toch niet zo zijn dat dit het beste is wat ze kunnen bieden?

PVV en TON slaan nog helemaal nergens op, een enkel punt daargelaten. Deze partijen zouden een goed naar het partijprogramma van Fortuin moeten kijken. Kunnen ze qua totaalvisie veel van leren.

Nu klinken ze weer menselijk,maar zodra ze aan de macht komen draait alles weer op bezuinigen.Maar dat doen alle partijen.
 
hmm waar gaat de wereld naartoe, mensen geloven blijkbaar alsmaar meer in partijen, mensen die in de naam van het volk spreken maar toch hun eigen wil uitoefenen, "wij denken, wij willen, wij... " ze weten niet wat WIJ denken want ze leven in een compleet andere wereld of ons, partijpolitiek is een ziekte imo
Nee kom, we maken er een kopië van van de voormalige Sovjetunie en gaan lekker anarchistisch doen allemaal.

Misschien nog niet zo'n gek idee, kan ik die linkse punkers ongestraft dood meppen.
 
Ik krijg altijd zo'n Déjà vue gevoel bij die verkiezingen elke keer.
Wederom weer veel populistische lulpraat van ego's die allemaal zo nodig moeten.
Beloftes maken,schreeuwend op de barricades stem op mij,stem op mij....
Als een klein kind wat telkens om een ijsje zeurt.

Eenmaal in het pluche worden alle principes over boord gegooid,en coalities gesmeed.
In de verkiezingsstrijd werd er nog met modder naar elkaar gesmeten,en deugde de aanpak/plannen van de concurerende partijen voor geen meter.
Nu lachen ze weer met elkaar en wordt de ''buit'' verdeeld.

Uitgerangeerd na hun Politieke loopbaan wachten er de ''snoepbaantjes''commissaris van dit,voorzitter van dat......
En maar die bankrekening spekken.

Mensen met harde principes bestaan die? Nee macht en de eigen wil/carrière voorop!
En dan mag je best liegen als politicus omdat te bereiken,althans dat blijkt uit de praktijk veelvuldig.
Maar verwacht niet dat ik op zo'n Pipo stem.
Waarom voor jou carriere ? rot op!
 
De PVV is dan de eenigste partij die in het verhaal van Sculpture nog niet mee kan.. Tot nu toe zijn wilders e.a. binnen de PVV erg rechtlijnig en ze hebben nog geen of weinig geschiedenis binnen de kamer
 
partij voor de dieren. Biologisch vleesch is lekkerder. Loopt wat meer rond en is dus wat steviger :) Nou mot ik altijd argentijns vleesch halen en dat is vrij duur.
Lol vast niet de intentie van die partij maar rocks wel :D

Al die ander clubs kunnen alleen maar janken over buitenlanders atm. Beetje bekrompen als m'n biefstuk helemaal strak staat van de foute hormonen :P

Vochtvlees = k*t!


:rolleyes:
 
Hallo iedereen,

Op welke partij zouden jullie stemmen als er nu verkiezingen zouden zijn?

Ik stel deze vraag omdat ik mij op het moment bij geen enkele partij echt thuis voel....

Voorheen stemde ik altijd VVD maar met rutte op kop.... Sorry dat ik het zeg maar ik vind het net een schooljongentje wat geirriteerd naar de leraren loopt te schreeuwen...

PVV is mij te kort door de bocht..
TON heeft geen richting...

De cristelijke partijen vind ik maar een enge gedachte Politiek voeren vanuit een geloof kan nooit goed zijn voor de samenleving als geheel

En dan de linkse partijen.... die zijn mij te LINKS :D

Partij voor de dieren... ik hou te veel van vlees om daar op te stemmen

Dusss wat moet je dan? Wie niet stemt naar mijn mening mag ook niet klagen...

Hebben jullie ideen?

De vraag is, wat is je opvatting over de ideale staatsinrichting? Je klinkt als een liberaal, zoek dan ook een partij die hier het dichtst bij in de buurt komt.

Who cares about dagelijke politieke beslommeringen in het binnenhof, het kapsel van zus en het kontje van zo en de schooljongen hier en de homo daar.

Voor de staat om politiek en economics optimaal te functioneren is een consistent en consequent beleid nodig, ga dan ook niet om de 4 jaar van gedachten veranderen.

Al die bullshit argumenten over wat wel en niet te stemmen, het gaat om het gedachtengoed in bredere zin.
 
PVV natuurlijk het is tijd voor echte verrandering weg met die kk bezems!
 
Islam democraten.

Ghe in stricte zin is dit een contradictie in terminus :)

OT: ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Vorige keer had ik gestemd op iemand die ik ken, maarja misschien beter niet kunnen doen....heb me er om eerlijk te zijn nog niet heel erg verdiept in alle partijprogramma's. Ik wacht iig met smart op TON: of ze die grote bek eens kan waarmaken
 
De vraag is, wat is je opvatting over de ideale staatsinrichting? Je klinkt als een liberaal, zoek dan ook een partij die hier het dichtst bij in de buurt komt.

Al die bullshit argumenten over wat wel en niet te stemmen, het gaat om het gedachtengoed in bredere zin.

Maar je kunt niet ontkennen dat vrijwel de hele Tweede Kamer het brede vrije denken behoorlijk nauw heeft getrokken om draagvlak te krijgen voor hun partij.

De VVD heeft schade geleden vanwege het gebrek aan een gefuseerd samenwerkingsveld.

Na Fortuijn en Wilders heeft de VVD wederom een afgebroken lid in de vorm van Verdonk.

De geloofwaardigheid van een eenheid is vrijwel verdwenen, want op het moment dat er 'wat te halen valt', weegt het individuiele gedachtengoed zwaarder dan de beweging in z'n geheel.

Bij de SP heerst een dictatoraal sfeertje dat in formele zin niet aan te tonen valt.

De PvdA gokt op het ontslagrecht dat strict moet blijven, en laat heel veel andere kwesties ervoor slippen.

De CU zijn conservatieven die op ethische kwesties hun zin hardnekkig doordrijven.

PVV kennen we inmiddels.

Het CDA beslist veel zaken buiten het volk om, drukt Europa door de strot, veegt fouten onder het tapijt en maakt een coalitie met ieder om maar in de macht te blijven.

Verdonk zou een flinke stijger worden als ze met een krachtige en uitgebalanceerde inhoud komt. Het moment is ideaal want haar tegenstanders zijn erg kortademig op het moment.

Ook D66 is aardig duidelijk geweest in het snijden van hout zonder al teveel zaagsel op de vloer.
 
Laatst bewerkt:
Nee kom, we maken er een kopië van van de voormalige Sovjetunie en gaan lekker anarchistisch doen allemaal.
Misschien nog niet zo'n gek idee, kan ik die linkse punkers ongestraft dood meppen.

haha wtf kerel, de sovjet unie was niet anarchistisch maar communistisch, en zelfs veel communisten zijn het niet akkoord met hoe de zaken daar gerund werden, en linkse punkers... ja want iedereen die links is is punker, iedereen die anarchie een goed systeem vind woont in een kraakpand, draagt geen schoenen en zit hele dagen op een tamtam te kloppen... vergeet niet dat je je ook niet mag wassen... :rolleyes:

btw geloof me, moest het hier een kopië zijn van de sovjetunie zijn het de rechtste kloten en de anarchistische kloten (zoals) ik die eerst van al naar kampen gestuurd zouden worden dus denk dat het voor ons beide een slecht systeem zou zijn
 
Barack Hussein Obama!!!
 
Maar je kunt niet ontkennen dat vrijwel de hele Tweede Kamer het brede vrije denken behoorlijk nauw heeft getrokken om draagvlak te krijgen voor hun partij.
True, democratie werkt dan ook verre van perfect.

De VVD heeft schade geleden vanwege het gebrek aan een gefuseerd samenwerkingsveld.

Na Fortuijn en Wilders heeft de VVD wederom een afgebroken lid in de vorm van Verdonk.

De geloofwaardigheid van een eenheid is vrijwel verdwenen, want op het moment dat er 'wat te halen valt', weegt het individuiele gedachtengoed zwaarder dan de beweging in z'n geheel.

Bij de SP heerst een dictatoraal sfeertje dat in formele zin niet aan te tonen valt.

De PvdA gokt op het ontslagrecht dat strict moet blijven, en laat heel veel andere kwesties ervoor slippen.

De CU zijn conservatieven die op ethische kwesties hun zin hardnekkig doordrijven.

PVV kennen we inmiddels.

Het CDA beslist veel zaken buiten het volk om, drukt Europa door de strot, veegt fouten onder het tapijt en maakt een coalitie met ieder om maar in de macht te blijven.

Verdonk zou een flinke stijger worden als ze met een krachtige en uitgebalanceerde inhoud komt. Het moment is ideaal want haar tegenstanders zijn erg kortademig op het moment.

Ook D66 is aardig duidelijk geweest in het snijden van hout zonder al teveel zaagsel op de vloer.

Hier doelde ik dus op, veel van de speculaties en grillige zetelpeilingen komen voort uit opportunistisch gedrag van de kiezer, en daar doelde ik dus op in mijn vorige post.
 
Na Fortuijn en Wilders heeft de VVD wederom een afgebroken lid in de vorm van Verdonk.

Fortuyn heeft toch nooit bij de VVD gezeten?
 
Zelfs nog bij de PvdA ook. :D
 
Back
Naar boven