AndroidHealthClinic

Welke PC moet ik kopen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het zijn maar filmpjes van max 10min die ik maak , zonder overgang gewoon ''raw''

en idd is een heel licht programmatje , werkt zelfs op mijn pentium dual core :roflol:
 
Hoi
Muur_18052011_5709.jpg
....
 
het zijn maar filmpjes van max 10min die ik maak , zonder overgang gewoon ''raw'' en idd is een heel licht programmatje , werkt zelfs op mijn pentium dual core :roflol:

Oo geen Sony Vegas of dat soort programma's gebruik je.
Maar je wilt ook een pc die wel een aantal jaar mee kan toch?
Denk als je rond de 500/650 zit een mooi systeem hebt waar jij lang plezier van kan hebben.
 
het zijn maar filmpjes van max 10min die ik maak , zonder overgang gewoon ''raw''

en idd is een heel licht programmatje , werkt zelfs op mijn pentium dual core :roflol:

Dan zou ik me er zeker geen zorgen om maken, als je met dit programma wil verder blijven werken.

Nog een vraag: je hebt een monitor gekregen, wat is de aansluiting en resolutie?

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------


Nou ray, zn baytrail celeron heeft een closed-loop waterkoeling nodig of een noctua, anders oververhit hij nog op max 30 tdp...

Waarom zeg je dat gewoon niet dat je de kennis over de architecture niet machtig bent...
 
Laatst bewerkt:
Oo geen Sony Vegas of dat soort programma's gebruik je.
Maar je wilt ook een pc die wel een aantal jaar mee kan toch?
Denk als je rond de 500/650 zit een mooi systeem hebt waar jij lang plezier van kan hebben.

Echt waar :windup:maar OP luistert toch niet dus je hebt helemaal gelijk..

ik zou hem een game systeem aansmeren(zoals calp dat noemt) lekker zo duur mogelijk..
alienware...
 
Echt waar :windup:maar OP luistert toch niet dus je hebt helemaal gelijk.. ik zou hem een game systeem aansmeren(zoals calp dat noemt) lekker zo duur mogelijk.. alienware...

Pctje van rond de 500 a 600 euro kan je genoeg mee doen. 250 wat hier eerst voorbij kwam is in mijn ogen echt wel super low budget en heb je niets aan.

Beetje game pc zit je op €1500+ dus dat is wel weer het andere uiterste vind je niet.
 
Pctje van rond de 500 a 600 euro kan je genoeg mee doen. 250 wat hier eerst voorbij kwam is in mijn ogen echt wel super low budget en heb je niets aan.

Beetje game pc zit je op €1500+ dus dat is wel weer het andere uiterste vind je niet.

Je heb helemaal gelijk , ik hoop dat hij in de toekomst ook een espresso apparaat haalt terwijl hij alleen koffie nodig heeft..

maar dat doen ze zeker espresso :rolleyes:
 
Ik laat jullie weten wat het geworden is ;)

thx voor de reacties
 
Dan zou ik me er zeker geen zorgen om maken, als je met dit programma wil verder blijven werken.

Nog een vraag: je hebt een monitor gekregen, wat is de aansluiting en resolutie?

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------



Nou ray, zn baytrail celeron heeft een closed-loop waterkoeling nodig of een noctua, anders oververhit hij nog op max 30 tdp...

Waarom zeg je dat gewoon niet dat je de kennis over de architecture niet machtig bent...

Je staat op negeer, ik zie het af en toe wanneer ik offline ben en dan qoute ik je :D
maar wat ?
je heb WC nodig , waarom had ik het NIET nodig dan..

o wacht, het interesseert me geen flikker(meer, om even eerlijk te zijn) :roflol:
en je zal mij niet zo snel over tech gaan lullen op dit forum(totaal niks waard), dan dit maar aanhoren..

maar het fysiek testen van producten maakt bij jou helemaal niks uit , JIJ weet het altijd beter...
nou meer tijd doe ik nie
 
Je heb helemaal gelijk , ik hoop dat hij in de toekomst ook een espresso apparaat haalt terwijl hij alleen koffie nodig heeft.. maar dat doen ze zeker espresso :rolleyes:

Als je elke dag koffie wil zetten kan je beter iets meer uitgeven. Zo zie ik het ook met een pc.
500a600 euro heb je gewoon een "degelijk" systeem.
Jij doet net alsof hij een fiat panda wil kopen en ik met een bugatti kom aanzetten.

Maar geniet van je koffie:).
 
Je staat op negeer, ik zie het af en toe wanneer ik offline ben en dan qoute ik je :D
maar wat ?
je heb WC nodig , waarom had ik het NIET nodig dan..

o wacht, het interesseert me geen flikker(meer, om even eerlijk te zijn) :roflol:
en je zal mij niet zo snel over tech gaan lullen op dit forum(totaal niks waard), dan dit maar aanhoren..

maar het fysiek testen van producten maakt bij jou helemaal niks uit , JIJ weet het altijd beter...
nou meer tijd doe ik nie

Wat ben je toch een klein fucking kind voor zo'n oude knar, wil je nu een zoentje?

Je kent ook gewoon niks van tech, dat is het probleem. Wanneer het over tech gaat reageer je niet meer of doe je huilie, net zoals op de rest van het forum als iemand kritiek heeft op jouw bull.
 
Als je elke dag koffie wil zetten kan je beter iets meer uitgeven. Zo zie ik het ook met een pc.
500a600 euro heb je gewoon een "degelijk" systeem.
Jij doet net alsof hij een fiat panda wil kopen en ik met een bugatti kom aanzetten.

Maar geniet van je koffie:).

koffie> espresso,.???

ook, weet je (wat ik al zijt) , meh..
bodybuilding praat wordt ik op afgerekend, computers, dildo's het maakt geen flikker uit gewoon..

Je kan hier iets fysiek testen, dat maakt niks uit, er is altijd wel iemand die dat veel beter weet..
zo, hier ook weer klaar..
 
koffie> espresso,.??? ook, weet je (wat ik al zijt) , meh.. bodybuilding praat wordt ik op afgerekend, computers, dildo's het maakt geen flikker uit gewoon.. Je kan hier iets fysiek testen, dat maakt niks uit, er is altijd wel iemand die dat veel beter weet.. zo, hier ook weer klaar..

Dus jij bent van mening dat je voor 250€ een pc hebt waar je iedere dag gebruik van kan maken? En dat voor een aantal jaren? Ik zeg alleen als je een beetje een mooi systeem wil hebben ben je rond de 500a600 euro wel klaar. Kan je jaren mee vooruit.

Dat is mijn mening en zelf ben ik met 500a600 euro nog niet klaar komt vaak nog een 1 voor te staan. Dus zo belachelijk is het niet vind ik. Zelf gaf hij ook aan 500 er wel voor uit te willen geven. Dus wat is nou precies je probleem?
 
Back
Naar boven