Fitness Seller

Welke plek op aarde?

Bezoekers in dit topic

Gekke Gijs

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Wil je absoluut nog een keer zien?

Ik heb eigenlijk 2 plekken....

Ik wil absoluut nog eens naar noord pakistan de karakoram in en dan ook naar concordia en eventueel nog klimmen mocht dat dan mogelijk zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En naar de siula grande in peru!

33604836.jpg

Wat een sneeuwcondities.....echt sick!
33638425.jpg

Ben er al geweest eigenlijk, Himalaya. Nu wil ik nog zien :

iguazu_falls.jpg

- iguazu falls, gaat zeker gebeuren

- Amazone regenwoud, gaat zeker gebeuren

- Werelds gevaarlijkste weg, ga ik over mountainbiken

- Angkor Wat, gaat zeker gebeuren

Verder nog wel wat reiswensen, zie wel wanneer ik die laat vervullen. Concordia zit er ook bij, ook al spreekt het weinig afwisselende landschap me minder aan. In de Himalaya heb je op trekkings wat dat betreft meer afwisseling qua landschap.

Great Barrier Reef:

Verder weet ik het nog niet eigenlijk, nooit zo over nagedacht.

cape reef en papua new guinea

De hele wereld :) Voornamelijk Australië en Amerika... en Zuid Afrika

Friesland. "Exotische" :rolleyes: bestemmingen boeien me niet.

Goa = paradijs op aarde (been there)

Bombay (been there)

Iran (been there)
041103_iran_hmed_3p.hmedium.jpg

Vancouver (been there)

Nieuw Zeeland en Australië. Dat sowieso. Daarnaast lijkt Amerika me wel wat, maar niet super ofzo. Kenia wil ik ook nog wel eens zien. En alles waar ik maar op kan komen, veel exotische shit. En dat gaat gebeuren ook. Na m'n studie ga ik eens flink rondkarren en al m'n geld opbrassen aan vakanties.

Waarom ben je daar tijdens je Thailand trips niet even wezen kijken?

Moet qua tijd wel in te passen zijn. Heb iedere keer Thailand bereisd naar diverse hoeken van het land. Bijvoorbeeld, Bangkok - Changmai - Bangkok - Ko Samet - Pattaya - Bangkok.

Als ik nu zou gaan zou ik gelijk naar Pnomh Penh vliegen denk ik, de oversteek via Thailand kan vrij vermoeiend zijn. Vluchten Bangkok naar Siem Reap zijn schreeuwend duur, is ook geen alternatief.

de Inca-stad Machu Picchu in Peru.

Fiji eilanden
Nieuw Zeeland.
Japan

Moet qua tijd wel in te passen zijn. Heb iedere keer Thailand bereisd naar diverse hoeken van het land. Bijvoorbeeld, Bangkok - Changmai - Bangkok - Ko Samet - Pattaya - Bangkok.

Als ik nu zou gaan zou ik gelijk naar Pnomh Penh vliegen denk ik, de oversteek via Thailand kan vrij vermoeiend zijn. Vluchten Bangkok naar Siem Reap zijn schreeuwend duur, is ook geen alternatief.

Je kunt met Air Asia voor zo'n 20 euro retour vliegen van Bangkok naar Pnomh Penh, dus daar hoef je het niet voor te laten.

naar bora bora;)

Terug
Naar boven