XXL Nutrition

Welke PRE en POST workout supplement? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sonny01

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2004
Berichten
101
Waardering
0
Hallo daar!

Ik zie even door de bomen het bos niet meer na van alles en nog wat gelezen te hebben. Ik wil graag een goede PRE en POST workout supplement gebruiken, heb alleen niet echt een idee welke. Kwam nu uit op het volgende:

-PRE: No-Xplode
-POST: PWO45

En als ik dan eenmaal een pre en post shake heb, vraag ik mij af of ik evengoed voor mn training mn shake met creatine en whey moet nemen. Dit doe ik tot op heden namelijk. Na mn training neem ik nu altijd tonijn met muesli en yoghurt. Moet ik dit dan dus vervangen door die postshake of evengoed aanhouden?

Raden jullie bovenstaande pre en post workout supps aan?
Thnx voor de hulp!
 
Dan heb je ook nog de BCCA's en EAA. Ikzelf ben me er ook aan het verdiepen maar volgens mij is een Pre belangrijker dan een Post.
 
Pre zou ik kiezen voor Jack3d, aangezien deze bij heel veel mensen werkt en in america ook hét pre-workout product is. Bij mij werkt die ook super. :)

Post workout, zou ik kiezen voor Magic EAA icm dextrose van body en fit shop. Dit zijn dus BCAA's+EAA's icm dexrose.

15 min daarna neem je je whey shake. :)
 
Pre zou ik kiezen voor Jack3d, aangezien deze bij heel veel mensen werkt en in america ook hét pre-workout product is. Bij mij werkt die ook super. :)

Post workout, zou ik kiezen voor Magic EAA icm dextrose van body en fit shop. Dit zijn dus BCAA's+EAA's icm dexrose.

15 min daarna neem je je whey shake. :)

ik hoor ook goede verhalen over die jack3d.
Ik was van plan om die van nutrex hemo rage te bestellen.

maar wat zijn jouw ervaringen over jack3d betreft energie,gains,focus en smaak?
 
De werking is natuurlijk voor iedereen weer anders, aangezien iedereen een andere tolerantie heeft.

Maar over het algemeen werkt Jack3d bij bijna iedereen. Ik heb 'm ook al 3 of 4x gehad, omdat ik het gewoon zo'n goed product vind.

En ik heb echt al bijna elke PWO gehad die er is. :p Ik heb momenteel die Hemo Rage UC, maar deze weegt imo echt niet op tegen Jack3d.
 
De werking is natuurlijk voor iedereen weer anders, aangezien iedereen een andere tolerantie heeft.

Maar over het algemeen werkt Jack3d bij bijna iedereen. Ik heb 'm ook al 3 of 4x gehad, omdat ik het gewoon zo'n goed product vind.

En ik heb echt al bijna elke PWO gehad die er is. :p Ik heb momenteel die Hemo Rage UC, maar deze weegt imo echt niet op tegen Jack3d.

thx bro, dan probeer ik jack3d ook maar.
 
Maar in die PWO's zit ook creatine toch? Ik neem nu bv al creatine, maar door gebruik van zo'n PWO wordt de hoeveelheid creatine die je binnenkrijgt dan toch te hoog?

Hoelang na inname van die PWO kan je weer een maaltijd nemen?
 
Vraag wat pwo samples aan en neem diegene die jij het prettigst vindt. Alle concentrated pwo's zijn gebaseerd op Geranamine en dus gewoon zware energizers, normale pwo's bevatten vaak ook wel genoeg fatsoenlijke bouwstoffen (Superpump, NoXplode, WTF, etc).

Voor Post workout gebruik ik Chain'd Reaction van Alri, veel beter dan die vitargo van vroeger, heb me nog nooit zo vol gevoeld na de training, top spul!!!!
 
Gewoon die PWO45 blijven nemen; die is werkelijk top en goed geprijst.
 
Wat zoek je in je pre workout? Stoffen die goed voor jou en je spieren zijn of energizers? Magnificent van BnF is een goede post workout, Noxipro of Maximize v2 goede enegizers en pre workout power van BnF een goede pre workout met bouwstoffen.
 
Ok, bedankt voor de reacties!

Wat ik me nog wel afvraag: Ik neem nu PWO45 als post workout, alleen hoeveel tijd na deze PWO kan ik weer een maaltijd nemen??

Normaal neem ik na mn training zo'n 150gr tonijn, 50gr muesli en yoghurt, nu neem ik dus een aantal scheppen (60gr in totaal) PWO45, alleen krijg ik met die PWO45 nu toch veel minder eiwitten binnen (per 100gr - 25gr eiwitten in die PWO45)?? Ik vraag mij af of ik naast die PWO45 ook niet gewoon vis etc moet nemen wat ik normaal dus altijd eet na training...Heb het idee dat die pwo45 te weinig is na mn training en wil dus graag weten hoelang hierna ik gewoon een maaltijd kan nemen..

Bedankt weer!
 
Ok, bedankt voor de reacties!

Wat ik me nog wel afvraag: Ik neem nu PWO45 als post workout, alleen hoeveel tijd na deze PWO kan ik weer een maaltijd nemen??

Normaal neem ik na mn training zo'n 150gr tonijn, 50gr muesli en yoghurt, nu neem ik dus een aantal scheppen (60gr in totaal) PWO45, alleen krijg ik met die PWO45 nu toch veel minder eiwitten binnen (per 100gr - 25gr eiwitten in die PWO45)?? Ik vraag mij af of ik naast die PWO45 ook niet gewoon vis etc moet nemen wat ik normaal dus altijd eet na training...Heb het idee dat die pwo45 te weinig is na mn training en wil dus graag weten hoelang hierna ik gewoon een maaltijd kan nemen..

Bedankt weer!

Ja ok, maar los van het type pwo etc. heb ik nog geen idee wat ik nu moet doen mbt m'n bovenstaande vraag :S

Iemand tips?
 
Ik zelf gebruikt pre Dymatize Xpand Xtreme Pump and post Magnificent van B&F.

Voor het trainen Xpand, direct na het trainen Magnificent en 15 min daarna Whey Perfection.
Op rustdagen neem ik direct bij het opstaan Magnificent en dan 15min later Whey perfection + ontbijt.
 
Ik zelf gebruikt pre Dymatize Xpand Xtreme Pump and post Magnificent van B&F.

Voor het trainen Xpand, direct na het trainen Magnificent en 15 min daarna Whey Perfection.
Op rustdagen neem ik direct bij het opstaan Magnificent en dan 15min later Whey perfection + ontbijt.

Hoeveel whey perfection neem je daarna?

Gewoon die PWO45 blijven nemen; die is werkelijk top en goed geprijst.
Hoeveel neem je van die PWO45? En hoeveel tijd daarna neem je weer een maaltijd?
 
Back
Naar boven