AndroidHealthClinic

Welke pre-workout? Alternatief voor unstoppable

Bezoekers in dit topic

Assault is ook wel prima
 
Geen alternatief :P
 
ja,spul is best heftig :D

Hoor veel goede verhalen over Roid rage. Denk dat ik deze maar is ga proberen! :)
Ben alleen bang dat al die goede verhalen komen van mensen die belangen hebben bij xxl nutrition.
 
Hoor veel goede verhalen over Roid rage. Denk dat ik deze maar is ga proberen! :)
Ben alleen bang dat al die goede verhalen komen van mensen die belangen hebben bij xxl nutrition.

zoals zo vaak bij een pre workout.
Welk is het "geheime" stofje in RR ?
 
Hoor veel goede verhalen over Roid rage. Denk dat ik deze maar is ga proberen! :)
Ben alleen bang dat al die goede verhalen komen van mensen die belangen hebben bij xxl nutrition.

nee hoor, hij werkt echt goed ,zonder twijfel
 
Pre + van revolutions vind ik een goede vervanger.
Nam van UN 2 schepjes en nu van pre + ook,
C4 vindt ik ook nie slechts maar daar zit creatine in en neem dit al appart
 
:roflol:is die nou al uit de handel?:P
kan ik me potjes voor 10000000 euro verkopen op mp
 
Die verkooppraatjes, om van te huilen, toch?!

"Veel gestelde vragen

V) Is Roid Rage voor iedereen geschikt?
A) Nee, het is een relatief intens supplement. Wij raden gebruik af bij personen onder de 18 jaar. Wees ook voorzichtig als je te kampen hebt (gehad) met medische problemen. Raadpleeg in dat geval altijd eerst een dokter. Bepaal eerst hoe je lichaam op Roid Rage reageert door bij de eerste keer gebruik met een minimale dosering te beginnen.

V) Wat maakt Roid Rage anders dan andere pre-workouts?
A) Pre-workouts zijn de laatste tien jaar nauwelijks veranderd Steeds weer dezelfde formules. Bij het samenstellen van Roid Rage zijn we compleet opnieuw begonnen, op basis van de laatste wetenschappelijke inzichten en baanbrekende technologien. En het resultaat mag er zijn. De werking van Roid Rage is zo bijzonder, het laat zich met geen enkele andere pre-workout vergelijken. Een serieuze krachtsporter wil deze stap in de toekomst niet missen"

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

Al moet ik wel toegeven dat ik nu toch wel nieuwsgierig ben geworden.
 
Ik heb nog genoeg UNSTOP :D maar ga eerst even C4 proberen..
geloof dat iemand dat naast UNSTOP een goede (PWO) vond..
 
Glaasje bietensap werkt ook prima voor mij :) En geef caffeine etc
 
Ik heb nog genoeg UNSTOP :D maar ga eerst even C4 proberen..
geloof dat iemand dat naast UNSTOP een goede (PWO) vond..

Bij mij doet c4 (2 scoops) alvast niets in vergelijking met Unstoppable.
 
Goede varvanger voor Unstoppable en mischien nog wel beter dan unstoppable is
Redline white Head van VPX Sport nieuw in het assortiment bij Body en fit shop (heb het zelf nog niet geprobeerd).. Kijk maar op Youtube Behoorlijk goede reviews te zien vooral in Duitsland behoorlijke rage
 
Goede varvanger voor Unstoppable en mischien nog wel beter dan unstoppable is
Redline white Head van VPX Sport nieuw in het assortiment bij Body en fit shop (heb het zelf nog niet geprobeerd).. Kijk maar op Youtube Behoorlijk goede reviews te zien vooral in Duitsland behoorlijke rage

Dit is vooral een stimulerende pre-workout voor energie. Geen pomp of spieropbouwende ingrediënten.
Ook zit hier weer het "geheime" DMAA achtige stofje in. Staat wel netjes vermeld en niet als witte thee extract ;)
 
Dit is vooral een stimulerende pre-workout voor energie. Geen pomp of spieropbouwende ingrediënten. Ook zit hier weer het "geheime" DMAA achtige stofje in. Staat wel netjes vermeld en niet als witte thee extract ;)


inderdaad..hoofd ingedienten zijn caffeine 400 mg en 4-amino-2-methylpentane citrate
maar in de Amerikaanse versie zit geen
4-amino-2-methylpentane citrate erin zie op de ingedienten lijst op www.bodybuilding.com/store/vpx-/redline-white-heat.html
vind het jammer dat er geen duidelijke label te zien is op body en fitshop over de ingedienten
 
Back
Naar boven