MuscleMeat

Welke pre-workout gebruiken?

Bezoekers in dit topic

djorn1997

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2014
Berichten
32
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Hallo, ik ben nu een paar maandjes aan het trainen en wil graag een pre-workout halen of evt creatine. Ik zat te denken aan Jack3d of Assault. Welke creatine raden jullie mij aan?

Gr
 
M 17j 1m90 67kg

koolhydraten voor je fking leven holy shit.


als je creatine wil gewoon puur creatine monohydraat halen niet in de form van een preworkout.

als je echt een preworkout wil gebruiken maar ik zou het eerlijk gezegd niet aan raden, C4 schijnt best goed en betaalbaar te zijn.

hou er rekening mee dat preworkout verslavend is.
 
Als ik moest kiezen tussen Jack3d en Assualt zou ik Assualt kiezen.
Een pre-workout is echter totaal persoonsgebonden, wat voor mij super werkt kan voor jou totaal niet werken. Assualt geeft bij mij veel meer tintelingen, focus en pomp tijdens mijn training.
C4 zoals basmca hierboven aanhaalt heb ik ook gehad, vond hem echter minder goed werken als Jack3d.

Zoals hierboven is gezegd, een pre-workout werkt inderdaad heel verslavend, ik kan bijna geen training meer zonder.

S.A.W. is voor mijzelf trouwens ook een zeer betaalbare en goede pre-workout.
 
Ga gewoon eten.
 
Kijk ik zit nu al op 10 boterhammen per dag minimaal, Ik eet als ik thuis kom van school rond 3u. Meestal weer gebakken ei of gekookt ei op brood. Vervolgens weer avondeten, vaak kip of rijst aardappels etc. Zodra ik klaar ben met fitness meteen een shake en vervolgens als ik thuis kom neem ik nog een toetje of eet ik nog iets. Zou niet weten hoe ik nu nog meer moet gaan eten, en die data moet trouwens nog worden veranderd, denk dat ik rond de 70-71kg zit nu.
 
Zou niet weten hoe ik nu nog meer moet gaan eten,
Door eerst is uit te rekenen hoeveel kcal je nu echt binnen krijgt, doe dit in een voedingstabel zoals in de "voeding"sectie er wel een paar te vinden zijn of via de app Myfitnesspal.
 
Je ontbijt bestaat uit boterhammen? Maak daar eens een echt ontbijt van met bijvoorbeeld havermout met een schepje whey eiwit of kwark met cruesli en rozijnen. Desnoods nog wat gekookte eitjes erbij.
Je lunch bestaat uit boterhammen? Als je die nou eens verandert in een pasta maaltijd met kip/vis/gehakt.
Tussen de middag kan je ook nog een shake namen met wat ultra fine oats en waxy maize starch en je eiwit.

Dit zijn Simpele aanpassingen in je eet gewoontes maar gaat je al veel meer kcal opleveren!

Daarnaast gewoon voor een creatine monohydraat kiezen.. Dit is een van de goedkoopste en werkt prima. http://www.sportpoeders.nl/webshop/creatine-monohydraat
 
im in love with da kokooo...

nee maar serieus, als je een van deze wilt nemen zal ik lekker voor Assault gaan.
maar wil je echt wat lekkers vind ik persoonlijk
Man Sports - GameDay erg lekker:)

ik gebruik hiervan de USA versie die hier in nederland dus niet toegestaan is om een of andere reden, echter hoor ik over de EU versie die hier te krijgen is ook veel goede dingen!

en jongens, dat eten kan hij al mee bezig zijn het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij 10KG in een maand aankomt...
maar idd voor spiermassa moet je gewoon hard trainen goed eten en je lichaam rust geven.

succes!
 
Wat betreft creatine gewoon een 'normale' variant, zoals monohydraat. Niet vallen voor allerlei marketingpraatjes en dure blends...

Qua pre workout is het heel erg persoonsgebonden. Waar de een goed op reageert, daar merkt de ander helemaal niks van. Assault en Ulift werkten voor mij goed...
 
lang leve de noxipro! :) beste wat er is, jammer genoeg uit de handel
 
Oke, ik zal dus ook mijn ontbijt gaat aanpassen in de ochtend. Lunch laat ik wel staan op boterhammen omdat ik hoogstwaarschijnlijk veel rare gezichten op school ga krijgen als ik pasta mee neem haha. Ik zit nu dus te denken aan de iron pump van arnold, is dit een goede keuze om wat sneller spiermassa te krijgen of raden jullie mij wat anders aan?
 
Laatst bewerkt:
Die maar eens gaan proberen... Momenteel allemaal shitty spul op de markt...

Verschilt erg per persoon blijkbaar. Had 2 samples en merkte er ná m'n training, anderhalf uur na inname dus pas echt veel van. Handig als je in een file komt te staan..
 
Gameday is ook wel een goede.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Unstoppable, machtig spul!!
 
Back
Naar boven