XXL Nutrition

welke pre workout?

Bezoekers in dit topic

Wat voor stof zit er eigenlijk precies in wat verboden gaat worden? Wil wel even onderzoeken of het uberhaubt schadelijk is of gewoon bang makerij...
 
nor-DMAA

Afgeleid van DMAA, welke illegaal is.
 
Insane van b&f
 
Wat voor stof zit er eigenlijk precies in wat verboden gaat worden? Wil wel even onderzoeken of het uberhaubt schadelijk is of gewoon bang makerij...

Dit is nog niet bekend. Ook niet bij mij. Hier kan ik helaas dus geen antwoord op geven.

Bart
 
Unstoppable is inderdaad een super PWO, heb er toch wel een paar PRs mee verbroken!
 
Dit is nog niet bekend. Ook niet bij mij. Hier kan ik helaas dus geen antwoord op geven. Bart
Enige wat bekend is, is dat mensen ernstige bijwerkingen kregen.Maar ja, in de toekomst in Duitsland bestellen, daar heb je de keuze uit verschillende supps met DMAA. Ben daar gisteren een shop tegenkomen, en zag daar een aantal PWO's met DMAA.
 
NO-xplode kreeg ik veel energie van maar heb na een tijdje moeten stoppen door slaapproblemen,
gebruik nu unstoppable, boost die je krijgt is enorm. tijdens heb binnenspelen heb je iets van: WWWWAAAAAH :D
 
Gister Unstoppable besteld vandaag mee getraind. Ging lekker alleen beetje misselijk van.
 
Hoe harder, hoe beter toch!
 
Back
Naar boven