Fitness Seller

welke pre workout ?

Bezoekers in dit topic

taft

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2014
Berichten
131
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Hoi,
Ik train op maandag, woensdag en vrijdag maar ik merk van mezelf dat ik op woensdag en vrijdag eigenlijk amper nog energie heb dit omdat ik best vroeg op moet staan en tot laat op school zit en pas laat in slaap val, woensdag van 8 tot 16 met een uur reistijd. Ik wilde graag een pre workout gebruiken maar ik weet niet welke. Je hebt zo veel maar bij elke pre workout staan tegenstrijdige reviews. Ik dacht zelf aan deze:
conquer dit omdat hij in de aanbieding is bij bft:o
no explode 2
of een huis merk van bft maar welke zouden julie me aan kunnen raden?

Omdat een pre workout er dan ook bij komt wilde ik graag een goedkopere eiwit shake(ik heb nu micchelar casein) ik dacht just protein van bft
Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren
 
Assault XT, Ulift of Insane.

Just Protein is inderdaad een betaalbaar eiwitproduct :)
 
Roid rage, game day, insane zijn goeie pre's

voor de een wel voor de ander niet.
maar OP er zijn echt voldoende topics al over geweest en nog lopende, met zoeken kom je er wel..

succes man..
groet.
 
Iron pump is een goeie en lekkere
Bsn nxplode 2.0 ook lekker en goede werking
Assault goeie pomps maar niet lekker

Ik zou voor nxplode gaan
 
game day ( zit trouwens wel doping in )
 
Assault goor, en zal wel aan mij liggen, leek wel of ik strak stond ofzo. :eek:
Goeie pomp, meer dan goed zelfs.Maar valt bij mij onder categorie tyfuszooi.
 
Bedankt voor de snelle reacties.
@Rova in je eerst link vraagt iemand een vergelijk bare pre workout als unstoppable, ik vroeg gewoon om een pre workout tweede link iemand die al ervaring had met pre`s en ik heb er 0,0 ervaring mee vandaar dit topic. Oke je derde link had ik kunnen kijken maar ik wilde ook wat vragen over just protein.
Heeft er iemand ervaring met conquer? zoja wat is dan het verschil tussen no explode en deze, ik heb geprobeerd er zelf achter te komen maar dat lukt niet.
heeft iemand misschien ook ervaring met de huis merken van bft?
 
Als je met bft body en fit bedoelt, ik heb Insane gehad als mijn eerste pre workout en heb beide smaken geproefd, niet te drinken maar de werking is wel goed, soms een dikke pomp maar soms helemaal niks, kzou een andere pre workout nemen
 
haha ik dacht dat bft de afkorting was van body en fit. Oke bedankt ik overwoog die namelijk ook maar nu neem ik hem niet meer, bedankt.
 
heftige pump

hoi allemaal ik ben dus op zoek naar een pre workout waar dat je een stevige pump van krijgt of toch iets waar je resultaat van merkt nu neem ik myo-blitz +testogen-xr maar ik vindt dat je er geen pump van krijgt:( hopelijk kunnen jullie mij helpen grts
 
Ik wil sowieso graag iedereen de ronnie coleman & arnold schwarzenegger producten afraden, want als je die ingedriënten leest...:o

Ik werd van Crazy, jack3d en C4 echt heel misselijk en voor mij is er maar 1 pre workout na vele te geprobeerd te hebben.

Unstoppabe:D:wl:

http://www.marktplaats.nl/z/unstoppable.html?query=Unstoppable

27euro op marktplaats.
 
hoi allemaal ik ben dus op zoek naar een pre workout waar dat je een stevige pump van krijgt of toch iets waar je resultaat van merkt nu neem ik myo-blitz +testogen-xr maar ik vindt dat je er geen pump van krijgt:( hopelijk kunnen jullie mij helpen grts
Misschien heb je hier wat aan :p
2vltfv8.png
 
noxipro (no chrome)
 
unstoppable, jack3d enz (nog steeds te vinden op marktplaats, kapaza,...)
 
16 jaar? neem lekker een bak koffie of een redbull en ga niet te snel aan de pre's en dat soort dingen ;)
 
Back
Naar boven