XXL Nutrition

Welke proteïne halen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ferdiT

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2014
Berichten
85
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Gold standard 100% Whey protein
Pro Antium, Ronnie Coleman
Total Protein, Jay Cutler
ISO 100
Mutant Whey

*In Pro Antium zit creatine in
 
Ik heb mutant whey tripple chocolade smaakt best wel oke. Hoge bcaa s.
 
ISO 100 blijft voor mij een topper, lactose vrij namelijk. Maar hydrolisaat van XXL is net zo goed.
 
Niet iedereen hier op het forum weet dat dat een grap is, helaas...
 
Gold standard of ISO 100.
 
whey perfection lol
 
Uit dat lijstje, ON Gold Standard.
 
ISO 100 of Gold Whey, de rest vertrouw ik persoonlijk niet
 
Whey Delicious, komt goed uit de testen, fijne smaak en een goede prijs.
 
Whey Delicious, komt goed uit de testen, fijne smaak en een goede prijs.

Vind het toch lastig om op de huidige tests af te gaan. Geen aanval op XXL hoor, zo bedoel ik het niet.
Ook zal er ongetwijfeld ergens een onderzoek zijn waar ON negatief uit komt. Het ene onderzoeksreslutaat spreekt het andere tegen. ON zal niet voor niets al jaren hoog scoren.
 
Vind het toch lastig om op de huidige tests af te gaan. Geen aanval op XXL hoor, zo bedoel ik het niet.
Ook zal er ongetwijfeld ergens een onderzoek zijn waar ON negatief uit komt. Het ene onderzoeksreslutaat spreekt het andere tegen. ON zal niet voor niets al jaren hoog scoren.

Als je even de moeite neemt dan zie je dat wij al veel langer testen delen op DBB en dat allang voor het hele "gedoe" rond de labtesten begon. Dus wij hebben een hele geschiedenis van testen en de geven de zelfde resultaten als de huidige nieuwere testen. Die testen staan dus niet op zich ;)
 
Ik gebruik zelf Sportfood eiwitten, maar als je hieruit moet kiezen, sowieso Gold Standard Whey.
 
Touché
 
Laatst bewerkt:
Als je even de moeite neemt dan zie je dat wij al veel langer testen delen op DBB en dat allang voor het hele "gedoe" rond de labtesten begon. Dus wij hebben een hele geschiedenis van testen en de geven de zelfde resultaten als de huidige nieuwere testen. Die testen staan dus niet op zich ;)
Dat bedoel ik dus XXL, men voelt zich snel aangevallen. Wanneer de testen meerdere keren uitgevoerd worden en de resultaten komen steeds redelijkerwijs overeen, dan wil dat betekenen dat de kwaliteit constant is. Dus mijn complimenten naar jou toe (zoals ik al zei is dit geen aanval) Ik doel echter op het feit dat wanneer er een negatieve uitslag over een product komt, er ook wel een reactie komt met een analyse/labresult welke dit weerlegt. Ik vraag me dan af welk onderzoek nu betrouwbaar en valide is, tegenwoordig zijn ze niet meer reproduceerbaar omdat niet elke keer dezelfde batch getest wordt. De moeite om me enigzins in te lezen heb ik zeker genomen, mijn oprechte complimenten voor het waarborgen van de kwaliteit en betrouwbaarheid van je producten....credit where credit is due..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven