AndroidHealthClinic

welke proteïne shakes (gevoeligheid maag)

Bezoekers in dit topic

darkskyzer

Novice
Lid geworden
20 jul 2015
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
77kg
dag allemaal,

Ik gebruik momenteel de all day proteine van XXL nutrition.
Persoonlijk vind ik het qua proteine/voedingswaarden een zeer goed prijs/kwaliteit produkt.
Alleen ondervind ik 1 nadeel aan de shakes en dit is dat als ik deze shake iets te rap uitdrink dat mijn maag helemaal omslaat met alle gevolgen nadien... zoals vorige week heb ik in totaal 6 shake's genomen en heb ik na het innemen van mijn shake op maandag donderdag en zaterdag aanhoudende buikgriep gehad erna... iemand hiermee al ervaring gehad en eventueel een alternatief van shake's?

alvast bedankt voor jullie positieve reacties
 
Misschien dat je niet goed reageert op lactose? Dan een shake zoeken die dit niet of nauwelijks bevat.
 
Klinkt als een gevalletje lactose-intolerantie..
 
Ik ben zelf ook lactose intolerant. Hydrolysaat van XXL gaat goed. Maar ook egg protein van XXL is een aanrader.
Egg protein bij Musculi is momenteel ivm een actie voor de helft van de prijs. 16 euro per kg.
 
Ik ben zelf ook lactose intolerant. Hydrolysaat van XXL gaat goed. Maar ook egg protein van XXL is een aanrader.
Egg protein bij Musculi is momenteel ivm een actie voor de helft van de prijs. 16 euro per kg.
allemaal bedankt voor jullie reacties!

ook bedankt marina voor je advies! heb op aanraden van een vriend bij het ifbb de zero lactose proteine van XXL besteld. Is naar het schijnt ook een top product zonder lactose dan. ben benieuwd wat het gaat geven!
 
Ik ben zelf ook lactose intolerant. Hydrolysaat van XXL gaat goed. Maar ook egg protein van XXL is een aanrader.
Egg protein bij Musculi is momenteel ivm een actie voor de helft van de prijs. 16 euro per kg.

Klopt, onze Egg Protein is een ideale keuze als je lactose intolerant bent. Wil je toch voor een whey-product gaan kan je kiezen voor onze Whey Isolate Low Lactose (die eigenlijk "No Lactose" zou kunnen heten want er zit maar 0,2% lactose in + toegevoegd lactase om de vertering te bevorderen. 0,2% is overigens de laagste hoeveelheid lactose die je kan bekomen bij intacte whey)

Indien jullie nog vragen hebben, hoor ik het graag! ;)

Fikse kortingen trouwens nu op onze webshop, dus neem zeker eens een kijkje! :-)
 
momenteel heb ik de zero lactose van XXL nutrition en ik moet zeggen: alle problemen zijn weg! geen last meer van de maag dus ik houd het voorlopig bij de deze! naar de toekomst toe ga ik zeker en vast is veranderen voor wat afwisseling te hebben. Over de shake zelf wil ik zeker niet moeilijk doen omdat het een zeer groot voordeel is dat alle maagklachten/opgeblazen gevoel weg zijn/is. Als ik dan toch iets of wat kritiek moet geven is dat het compleet anders smaakt (niet echt onaangenaam maar prettig ook niet :) ) en zoals veel gezegd door anderen dat het veel schuimt. Maar het blijft echt wel een aanrader en top product voor mensen met een lactose intolerantie zoals blijkbaar ikzelf dus :D bedankt allemaal voor de handige tips en trics!
 
Back
Naar boven