Fitness Seller

Welke route nemen

Bezoekers in dit topic

Jouw waarden zijn imo gewoon goed, vooral op die leeftijd. Als je geen klachten hebt en er prima uitziet waarom dan nadenken over TRT? Indien je een keer wat extra eruit wil halen is de keuze toch snel gemaakt denk ik?
 
Ben benieuwd naar je fysiek als je al 23 jaar aan krachttraining doet en je voeding, training en levensstijl helemaal perfect zijn.

Ach perfect is het nooit, heb ik ook nooit gezegd. Maar dat hoeft ook niet, ik ben geen pro en verdien geen geld met mijn lichaam. En dat laatste hoeft ook niet want ik heb een goedlopend bedrijf.

In die 23 jaar zijn er natuurlijk ook periodes geweest dat ik niet aan krachttraining heb gedaan. Denk aan blessures, reizen, ondernemen, gezin enz.

Ondanks dat alles zie ik er goed uit en heb ik door de jaren heen flink wat kennis opgedaan mbt voeding en training. Ik kan hierdoor met gemak een bulk of cut inzetten en hierbij haal ik altijd goede resultaten. Maar als je wat ouder wordt kost het allemaal wel nét wat meer moeite en finetuning.
 
Jouw waarden zijn imo gewoon goed, vooral op die leeftijd. Als je geen klachten hebt en er prima uitziet waarom dan nadenken over TRT? Indien je een keer wat extra eruit wil halen is de keuze toch snel gemaakt denk ik?

Lees alles nog maar even door anders blijf ik mezelf herhalen. Ik laat het hier verder bij, kom niet echt verder zo. Iedereen bedankt voor de input en veel plezier verder.
 
Waarschijnlijk late bump maar las net dit topic en begrijp even niet wat TS nu precies wil. Zijn eigen test is within range, misschien laag maar nog altijd genoeg en daardoor niet hypogonadaal waardoor hij niet in aanmerking komt voor TRT. Maar waarom TRT? Dat is er enkel maar om hypogonadale mannen te helpen om weer normale waarden te hebben. Maw, eigen test productie van TS is okay, dan wil hij zich klem gaan zuipen en niet gaan slapen in de hoop dat hij hierdoor hypogonadaal geraakt zodat hij TRT krijgt voorgeschreven dat ervoor zorgt dat de hoeveelheid test in zijn lichaam weer binnen normale waarden komt te liggen. Dit is gewoon een absurd idee!
 
Back
Naar boven