AndroidHealthClinic

Welke routine heb jij de beste gains mee gemaakt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ectopiraat

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2020
Berichten
103
Waardering
187
Lengte
1m77
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Ik ben bezig met een push pull legs routine, 6 dagen per week. Ik doe dat eigenlijk alleen omdat ik niet van off days hou. Maar ik merk dat ik minder goed herstel als ik zovaak train ten opzichte van 3 a 4 dagen per week trainen.

Ik zit te denken eens een tijdje een wat meer minimalistische routine te volgen bijvoorbeeld https://leangains.com/reverse-pyramid-training-guide/ daar heb ik vorige jaar goeie gains mee gemaakt tijdens het cutten, ben benieuwd wat het me zal brengen met een bulk. (Zie onderop before/after pics in spoiler)


Ik ben benieuwd bij welke routine jij de beste gains hebt gemaakt?

before
IMG_20180713_203952491~2.jpg
after
IMG_20190816_224714771~2.jpg

IMG_20191013_215812965~2.jpg
 
toen ik dit topic had gezien wou ik direct zeggen reverse pyramid training, wel toeval haha
maar ik doe maar opbouwen tot 1 zware set van 5-8 dan maar 1 set met 10% minder
behalve met deadlift doe ik geen backoff set
 
toen ik dit topic had gezien wou ik direct zeggen reverse pyramid training, wel toeval haha
maar ik doe maar opbouwen tot 1 zware set van 5-8 dan maar 1 set met 10% minder
behalve met deadlift doe ik geen backoff set
Doe jij maar 1 set voor deadlift dan?
 
Ik op stronglifts (en varianten) na jaren hetzelfde blijven door bro-splits hier toch wat noemenswaardige kracht mee kunnen pakken
 
Ik ben bezig met een push pull legs routine, 6 dagen per week. Ik doe dat eigenlijk alleen omdat ik niet van off days hou. Maar ik merk dat ik minder goed herstel als ik zovaak train ten opzichte van 3 a 4 dagen per week trainen.

Ik zit te denken eens een tijdje een wat meer minimalistische routine te volgen bijvoorbeeld https://leangains.com/reverse-pyramid-training-guide/ daar heb ik vorige jaar goeie gains mee gemaakt tijdens het cutten, ben benieuwd wat het me zal brengen met een bulk. (Zie onderop before/after pics in spoiler)


Ik ben benieuwd bij welke routine jij de beste gains hebt gemaakt?

Goede after wel man! Stuk leaner en afgetraind,
 
Qua kracht heeft de BBM van Dan Green me enorm veel gebracht. Qua massa gewoon een hoog volume bro-split.
 
Op eod. :p

Om eerlijk te bekennen geen flauw benul, gainz meten is moeilijk.
 
En vergeet ook niet dat calorie inname een grote rol speelt!
 
Qua kracht heeft de BBM van Dan Green me enorm veel gebracht. Qua massa gewoon een hoog volume bro-split.
Ben Wel benieuwd naar je high volume bro split? Hoe zag die eruit?
 
Back
Naar boven