Fitness Seller

Welke schade richt dit nu werkelijk aan ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicolazio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2005
Berichten
92
Waardering
0
Hallo ,

Ik heb een vraagje maar hopelijk wordt er wel enigsinds serieus op gereageerd ,

ik ga vanaf morgen voor 16 dagen naar lloret, Spanje en ja daar zal wel serieus veel gedronken worden (elke avond) en ja mijn voedingsschema gooi ik dan ook even aan de kant (denk dat ik dat wel even is nodig heb zo een periode dat ik echt is 'normaal' kan doen als je me begrijp(ben nog maar 18

Nu wou ik eens vragen , kan dat echt zoveel kwaad dan 15 dagen echt wel veel drinken , want je moet niet zeggen van 'als je karakter hebt doe je dat niet' , alé ik train echt keihard 350 dagen per jaar en dan tijdens vakantie eens niets doen motiveert wel achteraf

Bedankt !!
 
ben je het "gewend" om veel te drinken? kan anders zware stress op je lever zijn, maar voor een jongsje lijk gij zal het wel meevallen. Enjoy en loop geen geslachtsziektes op hé :p
 
Proberen éh :) bwa gewend , tijdens het jaar drink ik 1 a 2x per maand eens 'door' en voor de rest nooit , nu ja nadien herstel ik dan wel , wel gerust stellend , thanks :)
 
Je bent 18 en je gaat naar Lloret? Gewoon lekker gaan en feesten. Wat je aan 'schade' oploopt komt wel weer goed als je terug bent. :)
 
Laatste vakantie mezelf goed laten gaan en 7kilo aangekomen :eek: Maar vooral vocht en vet,niet echt spierverlies en nadien met terug een fatsoenlijk schema is het er zo terug afgegaan
 
Gewoon lekker feestje bouwen daar. Niet letten op wat je eet of drinkt. Wat ontspanning zal je goed doen!
 
Laatste vakantie mezelf goed laten gaan en 7kilo aangekomen Maar vooral vocht en vet,niet echt spierverlies en nadien met terug een fatsoenlijk schema is het er zo terug afgegaan


7 kg is wel extreem lijkt me :d Nu ja cava , is wel goed , bedankt
 
Valt te zien... ik ben vorig jaar ook ff naar Malgrat de mar geweest... maar ik ben geen zuip en feestbeest. Meer ff gaan genieten van de zon en naar barcelona stadion en aquarium gaan bezien, daguitstapjes catamaran etc, ...

Ik was wel wat vermagerd (5kg ofzo) daar ik eigenlijk nogal een kieskeurige eter ben :) het enige echt lekkere dat er wel altijd in het hotel was waren die gefritureerde inktvisringen zo... naam ontglipt mij ff. 's Ochtends wel altijd geprobeerd goed te eten, eieren etc... maar 's avonds viel meestal wel tegen :)

Om dan nog maar te zwijgen of de smaken ijs etc die je daar hebt :) limoen calippo's (pas vanaf dit jaar ook in BE denk ik) echt mega lekker, of aarbeien calippo etc etc...

Maar als je zoals de meesten daar tot 's ochtends uitgaat en pas om 2u in de namiddag terug wakker wordt, dan zul je wel iets meer verliezen. Maar zoals de meesten al gezegd hebben: dankzij het spiergeheugen komt dat wel weer terug en je bent jong en je wilt wat :) Het allerergste dat je kan overkomen is dat je met één of andere SOA naar huis komt...

Grtz
DiS
 
DiSTuRBeD zei:
.../ Het allerergste dat je kan overkomen is dat je met één of andere SOA naar huis komt...

Grtz
DiS

Nee, het allerergste is als je naar Lloret geweest bent en je hebt niet gescoord :D

Ontopic: Laat jezelf gewoon gaan joh, er is meer int leven als alleen BB! Prettige vakantie!
 
wat je kwijtraakt, zul je alleen maar harder terugkomen...

ik ga morgen 2 weken naar marmaris en ik ga me die 2 weken helemaal zat zuipen.. Ik probeer alleen op eiwitten te letten..

Mijn ervaring kent; 2-3 kg kwijt, waaronder veel vocht en vet.. Even sterk en de kilo's zijn er binnen een week weer aan.

Je mag je lichaam best eens een paar weken een opdonder geven. Ik begrijp precies hoe je je voelt, want elk jaar voel ik me af en toe ook flink schuldig op de vakantie. Maar dat word elk jaar minder..
 
Angerfist zei:
Nee, het allerergste is als je naar Lloret geweest bent en je hebt niet gescoord :D

Ontopic: Laat jezelf gewoon gaan joh, er is meer int leven als alleen BB! Prettige vakantie!

Ik ben met 't lief geweest :p :o en niet echt voor uit te gaan... En moest ik met paar maten gegaan zijn, denk niet dat ik gescoord zou hebben, ben daar niet het type voor denk ik...
 
KaLe zei:
ik ga morgen 2 weken naar marmaris en ik ga me die 2 weken helemaal zat zuipen...
Jij bent een ambitieus mannetje:D
 
Back
Naar boven