XXL Nutrition

welke schoenen draag jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

witte lacoste & reeboks
 
uh, vrije tijd: nike's, adidas, le coq sportif, timberland, saucony net: van Bommels en een paar handgemaakte Italiaanse superstappers merk Canali die me een rib uit me lijf kostte maar ze zijn het meer dan waard..... :)
 
hilfiger.. suede instappers
all stars. zwarte.
 
Mooie topic.
Het beste merk dat ik ooit heb gehad is Clarks. Deze schoen hoef je niet in te lopen. Je kan het meteen aandoen, geen blaren niks. Echt een verademing! Deze draag ik nu voor casual. Hij heeft goretex (nooit nat tijdens de regen), en onderkant is sportschoenachtig.
Even terug in de tijd.
Kwa sportschoenen weet ik nog van de allereerste Adidas Torsion systemen, ik had ooit een tennisschoen (voor alledaags) gekocht dat was ergens in 1990. Kan me nog goed herinneren dat er water tussen dat torsionschijfje en de zool kwam waarbij met iedere stap er een "klotsssssch"-achtig geluid uitkwam. Was niet prettig.
Ik was daarna trots met een schoen in die tijd dat het vlaggeschip van Adidas was:
De torsion ZX 8000 C
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik was er apetrots op en hij kostte toen iets van 199,95 gulden. Dat was voor een sportschoen veel geld voor die tijd. Hij was vergelijkbaar met de Nike Air Max. De schoenen die in die tijd krankzinnig duur waren, dat waren de legendarische Reebok Pumps. Dit waren sportschoenen met een soort "basketbal"-achtig pompje op de schoen waarmee je bepaalde kanalen die geplaatst waren in de schoen kon oppompen met lucht zodat de schoen percies paste. (Naar mijn mening is dit een betere methode dan de normale veters). Het vlaggeschip van de collectie van Reebok Pump was deze grote jongen die ruim 600 gulden kostte (een recordbedrag voor een schoen, Nike's duurste waren ongeveer 300)
Ging om deze jongen:
pumps99.jpg

Deze Reeboks hebben het niet gered, denk vooral om de dure prijs die varieerde van 400 tot 600 gulden.
 
Laatst bewerkt:
pumas en botticellis
 
-net: witte coq sportifs, bruine coq sportifs, hilfiger bottines, scapa (meer iets voor onder een kostuum, je kan niet eens zien dat het scapa's zijn))
-verder nog een paar afgetrapte witte puma's, afgetrapte fila basketschoenen(blauw en wit, erg hip vroeger;)), paar adidas brahma's en teensletsen
-voetbalschoenen: copa mundial

Ik heb momenteel wel een paar nieuwe witte schoenen nodig vind ik, hoewel de coqs er nog goed uitzien:)
 
Nike Air Max Classic, wit+zilveren boord+gouden afwerking
of deze Puma's
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
El smurfo weer met zijn marktonderzoeken. :p

Eeh... ik heb:

-All Stars
-Adidas
-kisten (voor de Belgen: army boots)
-Dr Martens
-pumps
-laarzen
-ballerina's.

En Nike als trainingsschoenen (geen idee welk type).
 
Laatst bewerkt:
Adidas Javelin
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Asics Gel Landreth II
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nike 6.0 (links in het midden)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Converse (chuck taylor) Batman mijn Squat en Oly schoentjes ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat zijn de meest gebruikte :)
 
Altijd witte Bikkembergsschoenen.
 
Heb groen Bikkembergs en Nike Air max classics..:rolleyes:
lopen lekker..
 
Air stab retro
Air Max 90 retro
Air Structure retro
 
Back
Naar boven