AndroidHealthClinic

Welke Shake

Bezoekers in dit topic

Cariba

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 jan 2008
Berichten
7
Waardering
0
Goedenavond allemaal
Na 6 jaar letterlijk bankhangen ben ik door me vriendin weer naar de sportschool geschopt.
De laatste keer dat ik er kwam is zeker 10 jaar terug.(me vriendin daar ook ontmoet)

Maar terug naar de Topic in 2005 ben ik begonnen met fitniss/bodybuilding.
Tot 2008. Ik begon toen met 1.80 en 62 kilo Ecto. Dus dat was gewoon aan de gewichten hangen zo veel mogelijk voedsel naar binnen stouwen....(bulken)
Eindigde eind 2008 op 92 kilo met 10% vet percentage
Dit heb ik behaald door 5 dagen per week sport school eten en een weightgainer Treumass van Bsn.

Maar anno 2019 ben ik 36...en laten we zeggen dat ecto heb ik niet meer.
mischien door de hele dag bankhangen.
Ben nog steeds 92 kilo....alleen het vet percentage is geen 10% meer...eerder richting 25% (als het niet meer is)
Dus een weightgainer lijkt me niet echt slim nu aangezien ik nu te dik ben.
Als ik straks het vet kwijt ben en moeite heb om op gewicht te blijven kan ik het altijd weer kopen
Zat zelf te kijken naar een whey bijvoorbeeld Syntha 6 edge Bsn of Gold standard whey..
Wat denken jullie hierover
Bvd
 
Na 6 jaar letterlijk bankhangen ben ik door me vriendin weer naar de sportschool geschopt.
De laatste keer dat ik er kwam is zeker 10 jaar terug.
In dat geval zijn supplementen wel het laatste waar je je druk over moet maken. Probeer eerst maar eens consequent te trainen en gezonder te eten.
 
Mag toch aannemen dat topicstarter wel werkt op zijn leeftijd ..

Anders zou ik trainen naar achter schuiven en werken als hoogste prioriteit hebben staan
 
Mag toch aannemen dat topicstarter wel werkt op zijn leeftijd ..

Anders zou ik trainen naar achter schuiven en werken als hoogste prioriteit hebben staan

Misschien is OP wel huisvader. Snap überhaupt niet waar deze post op slaat. Zitten hier op een bodybuild forum.
 
Back
Naar boven