XXL Nutrition

Welke shakes gebruiken jullie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ENERGY

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2002
Berichten
448
Waardering
64
Welke (Whey)shakes gebruiken jullie en wat vinden jullie van de prijs, kwaliteit en smaak van de shakes die jullie gebruiken ?
 
Shakes? Ik gebruik gewoon poeder, daar maak ik drankjes van of mijn godenkwarktoetje met koffiepoeder en nootjes.

Merk: Optimum Nutrition Vanilla Ice

Espi
 
ik gebruik er geen, vind et allemaal veeels te duur.
goedkoopste whey wat ik heb kunnen vinden, en binnekort bestel, is whey van www.explosive-line.de dat is €55 voor 4 kilo. vind ik nog duur.

normale proteine koop ik via sportschool, €7 voor een kilo casseine eiwit, onbewerkt spul (niet te zuipen!)

jaja ik ben gierig :D
 
whey van ultimate nutrition, de prijs maakt me niet zo uit, en de smaak vind ik goed.
 
Originally posted by zoutzak
ik gebruik er geen, vind et allemaal veeels te duur.
goedkoopste whey wat ik heb kunnen vinden, en binnekort bestel, is whey van www.explosive-line.de dat is €55 voor 4 kilo. vind ik nog duur.

normale proteine koop ik via sportschool, €7 voor een kilo casseine eiwit, onbewerkt spul (niet te zuipen!)

jaja ik ben gierig :D
Zo zoutzak, je bent niet alleen gierig maar ook nog stom, want je bent een dief van je eigen portomonee,- 55 euro voor 4 kilo whey bestaat echt niet hoor.
Whey komt vrij bij de bereiding van kaas, en je weet toch wel wat kaas kost denk ik, dus wees wijs en koop voor die 55 euro
1500 gram echte whey!!
 
Originally posted by Marcel36

Zo zoutzak, je bent niet alleen gierig maar ook nog stom, want je bent een dief van je eigen portomonee,- 55 euro voor 4 kilo whey bestaat echt niet hoor.
Whey komt vrij bij de bereiding van kaas, en je weet toch wel wat kaas kost denk ik, dus wees wijs en koop voor die 55 euro
1500 gram echte whey!!


Dat kan heus wel, moet je s aan een groothandel ofzo vragen wat een kilo wei kost. Pure dus he.

Of aan een boer ofzo. Kost echt geen drol.
 
Ja maar die kan je als consument niet krijgen...en zeker niet aan goede kwaliteit.
 
Als je naar een kaasfabriek gaat kan je voor een drol liters kopen. Ik denk alleen dat je er ook een liter van moet drinken wil je hetzelfde binnenkrijgen als van 1 shake
 
Originally posted by admin
Ja maar die kan je als consument niet krijgen...en zeker niet aan goede kwaliteit.

Dat is zo... helaas.

Maar ik geloof wel dat goedkoper kan...

bb is een dure hobby, dat is gewoon zo... En dat is eigenlijk elke hobby wel als je er een beetje actief in bent.
 
Originally posted by Marcel36

Zo zoutzak, je bent niet alleen gierig maar ook nog stom, want je bent een dief van je eigen portomonee,- 55 euro voor 4 kilo whey bestaat echt niet hoor.
Whey komt vrij bij de bereiding van kaas, en je weet toch wel wat kaas kost denk ik, dus wees wijs en koop voor die 55 euro
1500 gram echte whey!!
geef jij mij de productie kosten voor het maken van whey, en vergelijk dat met hetgeen dat je ervoor betaald. misschien dat je dat tot de conclusie komt dat het allemaal wel heel erg duur is.
 
Originally posted by zoutzak

geef jij mij de productie kosten voor het maken van whey, en vergelijk dat met hetgeen dat je ervoor betaald. misschien dat je dat tot de conclusie komt dat het allemaal wel heel erg duur is.
Zinloze en eindeloze discussie,....tot ziens.
 
Originally posted by matthieu


Dat is zo... helaas.

Maar ik geloof wel dat goedkoper kan...

bb is een dure hobby, dat is gewoon zo... En dat is eigenlijk elke hobby wel als je er een beetje actief in bent.
Ooh nog ff voor Matthieu, ik heb een hele leuke lekkere hobby die ook nog eens een keer helemaal niet duur is!!:p :p
 
Originally posted by Marcel36

Ooh nog ff voor Matthieu, ik heb een hele leuke lekkere hobby die ook nog eens een keer helemaal niet duur is!!:p :p

Heh, verdorie, die had ik ook nog ;)
Ennuh, doe je meestal met zn 2en, scheelt in de kosten :P
 
Welke shakes gebruiken jullie was toch de vraag ?
Ik heb nu een keer pro max 85 van m double you, smaak vanille. Deze neem ik dus nooit meer, ik vind hem niet te zuipen. De volgende keer wil ik eens Labrada proberen.

ciao
 
Originally posted by zoutzak
ik gebruik er geen, vind et allemaal veeels te duur.
goedkoopste whey wat ik heb kunnen vinden, en binnekort bestel, is whey van www.explosive-line.de dat is €55 voor 4 kilo. vind ik nog duur.

normale proteine koop ik via sportschool, €7 voor een kilo casseine eiwit, onbewerkt spul (niet te zuipen!)

jaja ik ben gierig :D

die whey heb ik vroeger ook gehad. Daar is naar mijn mening mee geknoeid :( Er zaten iig veel vulstoffen in!!
 
CFM whey, TriProForce en af en toe Gain Force smaken zijn oke...prijs ook.
 
- dymatize supreme whey
- dymatize mega gainer
- nature's best proteine 80, daarvoor mdoubleyoo promax 80, maar die was onzuiver, smaak viel wel mee

ik vind dymatize kwalitatief en qua smaak erg goed, wel wat duurder, maar het is de moeite waard
 
Ik heb nu EAS, heeft me 65 euro gekost inc. verzendkosten (2,5kg). Bevalt me goed.

Vorige was proplete van Labrada, 45 euro voor 2,27kg beviel me ook wel.
 
ik gebruik nu CMF whey , smaakt goed en t bevalt me goed

prijs is imo hoog, maja kwaliteit kost geld zeggen ze, en supplementen zijn over t algemeen gewoon duur, jammer genoeg :(
 
Ik gebruik Universal - Ultra Whey Pro (3Kg) . Lekker spul, en mengt goed.
 
Back
Naar boven