AndroidHealthClinic

Welke shakes gebruiken jullie?

Bezoekers in dit topic

ik gebruik meestal Vitalife en heb nu de Whey van Perfectbody.

Waar zit nou eigenlijk het verschil in tussen de merken en hoe kan je dat zien?
 
Originally posted by Frenkpie
ik gebruik nu CMF whey , smaakt goed en t bevalt me goed

prijs is imo hoog, maja kwaliteit kost geld zeggen ze, en supplementen zijn over t algemeen gewoon duur, jammer genoeg :(

Hoog???
 
Over hoe duur dat spul is.. idd het kost onbewerkt geen drol. Ik weet van mijn broer (melkveehouder) dat de marktprijs 1 euro (of was het 1 gulden) per liter (of kilo) is..

Dan zou ik toch best graag een paar liter wei willen drinken vermengd met wat snelle suikers... als ik maar een bron wist.. kan me dan weinig verrekken dat het wellicht minder optimaal gedoseerd is..

Als ik niet zo lui was, had ik die bron al lang gevonden!

Luie/zuinige Espi
 
Het is de verwerking naar poeder die veel geld kost, en dan vooral het fijnmaken zodat het goed oplost ed.
maar vloeibaar bijna niet te vinden en dat bevat per gewicht ook veel minder eiwit omdat het grooste % water is. Dus goedkoper , misschien ja maar of het uiteindelijk de moeite is, ik denk het niet.
 
Originally posted by Dom!nator
Ik heb nu EAS, heeft me 65 euro gekost inc. verzendkosten (2,5kg). Bevalt me goed.

Vorige was proplete van Labrada, 45 euro voor 2,27kg beviel me ook wel.

Waar bestel je het dan?
 
2,5kg EAS bestaat niet :D
 
Ik heb nu momenteel whey (en tabs) van perfect body, gewone proteine en weightgainer van mdoubleyou.
 
ik gebruik nu ook whey en tabs(2300mg) van perfectbody.

over die van M Double You hoor ik regelmatig negatieve ervaringen, wat vind jij er van?

binnenkort ga ik misschien J-Tech probereren
 
Wat moet je met aminozuren???

Ik vind MDY een B-merk.
 
Welke raad jij aan Robin.
Ik heb een enkele geprobeerd en die van MDY smaakte het beste en loste het beste op. Misschien pech ermee gehad dat kan wel.
 
over MDY hoor ik zowel positieve als negatieve ervaringen. ik gebruik zelf PerfectBody Whey 80. Smaak is goed alleen hij lost slecht op.

Binnenkort ga ik denk ik voor J-Tech TriForce, veel positiefs over gehoord (net al EAS) en omdat het time-released is zeer geschikt voor mij (binnenkort ook weer als TPG-er aan het werk)
 
Ik ben nu 2,5 maand aan het trainen zonder extra eiwitten. Nu ga ik toch eiwitten gebruiken, maar welk merk is nou goede prijs/kwaliteit verhouding.

Is perfect whey protein van perfectbody.nl wat? kost ong. 70 euro voor 2,5 kg

Doel: meer massa :D ik krijg ongeveer 120 gr uit dagelijkse voeding, en wil 2x 30 gr uit shakes halen. en mijn vvm is ergens tussen 60 en 65 kg.
 
Originally posted by CrocoDillon
Ik ben nu 2,5 maand aan het trainen zonder extra eiwitten. Nu ga ik toch eiwitten gebruiken, maar welk merk is nou goede prijs/kwaliteit verhouding.

Is perfect whey protein van perfectbody.nl wat? kost ong. 70 euro voor 2,5 kg

Doel: meer massa :D ik krijg ongeveer 120 gr uit dagelijkse voeding, en wil 2x 30 gr uit shakes halen. en mijn vvm is ergens tussen 60 en 65 kg.

hij is zeker niet slecht, je moet hem alleen schudden, niet roeren want dan mengt ie niet goed.
 
MDY is niet al te best. Optimum Nutriton en NSP zijn best wel goed. Gunstig geprijst ook.
 
En waar haal jij Optimum N. of NSP vandaan? Ik ga maandag bestellen... perfect whey protein tenzij ik wat beters vind.
 
Originally posted by Marcel36

Zo zoutzak, je bent niet alleen gierig maar ook nog stom, want je bent een dief van je eigen portomonee,- 55 euro voor 4 kilo whey bestaat echt niet hoor.
Whey komt vrij bij de bereiding van kaas, en je weet toch wel wat kaas kost denk ik, dus wees wijs en koop voor die 55 euro
1500 gram echte whey!!

Ik kan jouw met zekerheid vertellen dat de marktprijs van pure whey poeder tussen de 1 en 2 euro ligt, per kilo.

De kosten die erbij komen zijn van de supplementen boer, die moet er vitamines, smaakstoffen, verpakkingskosten, ontwerpingskosten, 19% BTW, winkelkosten, reclame en promotie kosten en ook nog eens 60% aan belastingpremies over de winst bij doen en soms zelfs 10% aan importkosten.

logisch dat er dus veel Nederlanders vluchten naar Aruba of vlak over de grens bij Duitsland of Belgie.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven