AndroidHealthClinic

Welke shakes gebruiken jullie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb mijn bus Proplete whey van Labrada net leeg en ben hier erg tevreden over ! mixt prima, smaakt heerlijk en
is van goede kwaliteit !

Ik heb aardig wat whey merken geprobeert, waar ik erg tevreden over ben zijn de Labrada proplete, Ultimate nutrition en Dymatize

Het zijn wel de wat duurdere merken maar voor kwaliteit moet je nou eenmaal betalen ! :D
 
Ik heb ook vanalles en nog wat uitgeprobeerd. Over Optimum Nutrition ben ik erg tevreden.
 
Originally posted by freakyfreek


Ik kan jouw met zekerheid vertellen dat de marktprijs van pure whey poeder tussen de 1 en 2 euro ligt, per kilo.

De kosten die erbij komen zijn van de supplementen boer, die moet er vitamines, smaakstoffen, verpakkingskosten, ontwerpingskosten, 19% BTW, winkelkosten, reclame en promotie kosten en ook nog eens 60% aan belastingpremies over de winst bij doen en soms zelfs 10% aan importkosten.

logisch dat er dus veel Nederlanders vluchten naar Aruba of vlak over de grens bij Duitsland of Belgie.
dat is wat ik bedoelde, alleen marcel zal dit niet meer lezen ;)
 
Originally posted by freakyfreek


Ik kan jouw met zekerheid vertellen dat de marktprijs van pure whey poeder tussen de 1 en 2 euro ligt, per kilo.

De kosten die erbij komen zijn van de supplementen boer, die moet er vitamines, smaakstoffen, verpakkingskosten, ontwerpingskosten, 19% BTW, winkelkosten, reclame en promotie kosten en ook nog eens 60% aan belastingpremies over de winst bij doen en soms zelfs 10% aan importkosten.

logisch dat er dus veel Nederlanders vluchten naar Aruba of vlak over de grens bij Duitsland of Belgie.
:rolleyes:

Volgens mij ben je zelf een supplementen boer;)
 
Ik gebruik zelf Whey van Fitshape. Lost echt perfect op geen probleem!!
 
Ik gebruik MdoubleYou promax 85 ,perfectbody Whey..
op het moment Labrada Proplete ,vind ik niet echt lekker eerlijk gezegd ,smaakt een beetje naar koffie creamer ,maarja als ik het maar binnenkrijg :P
 
Back
Naar boven