Fitness Seller

Welke shakes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dopepickle

Novice
Lid geworden
2 apr 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
74kg
Maakt het veel uit welke shakes ik gebruik, ik heb nu stacker 2 en deze smaakt goed. Ik zie op internet veel whey perfection voorbij komen en begin nu te twijfelen. Zelf denk ik dat het niet veel uit maakt, maar ik hoor graag de mening van jullie.
 
Nooit aan shakes van b&f beginnen
 
Shakes zou je kunnen gebruiken om bepaalde lichaamswaardes zoals suiker, taurine, eiwitten etc op peil te krijgen na een intensieve training maar ik zelf heb er nooit gebruik van gemaakt en zal het ook niet snel doen. Ik neem zelf vaak wat fruit mee om voor, tijdens of na het trainen te nemen. Tijdens het trainen gaat vaak de voorkeur naar een banaan of bananen als ik intensief KT doe.
 
als het in jou voedingsschema past...
 
Veel maakt het niet echt uit, het moeten uiteraard wel shakes zijn met de juiste info erop. B&F toont soms 80gr eiwitten extra terwijl er maar 60gr is.
 
Veel maakt het niet echt uit, het moeten uiteraard wel shakes zijn met de juiste info erop. B&F toont soms 80gr eiwitten extra terwijl er maar 60gr is.
Volgens mij hebben ze de whey verbeterd hoor, er staat ook op nu met 20% isolaat.
 
Back
Naar boven