Fitness Seller

Welke site het beste voor een last minute zonvakantie?

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Waar kun je het beste terecht voor een goedkope last minute? En hoe lang van te voren kun je het beste boeken? Ik wil rond 7 februari 8-8 dagen weg naar de zon maar kan nog niet echt mega deals vinden. Iemand tips?
 
vaya.nl

wat noem je mega deals?

google is je beste vriend btw
 
Megadeals bestaan niet meer en zeker last minute zal je tegenvallen. Vliegtickets zijn vooral goedkoop als je ze zo vroeg mogeljk boekt maar hotels en appartementen zijn vaak goedkoper als je op het laatst boekt. Dat valt dus lastig te combineren. Het slimste is eerst een ticket te kopen, maanden van te voren en een hotel of appartement pas veel later te regelen. In het hoogseizoen werkt dat overigens niet, dan betaal je altijd de hoofdprijs of vind je geen kamer meer als je te laat op zoek gaat.
 
Met megadeals bedoel ik dat ik vaak mensen hoor die voor 350 euro ofzo naar de Canarische eilanden gaan maar ik kom dat niet tegen nu. Goedkoopste acceptabele reis is rond de 500. Bedankt voor de input allen. :)
 
Oh je kan best voor die prijs naar de Canarische Eilanden, als je even doorzoekt, alleen zit je dan wel in een hotel of resort dat thuishoort in 'Red mijn vakantie'.

Zelf alles regelen is vaak goedkoper en nog leuker ook. Gewoon lokale hotels mailen en een deal sluiten, vaak krijg je nog upgrades ook en kan je voor weinig geld een transfer regelen. Heb zelfs gratis airporttransfers er bij gekregen in sommige gevallen. **** the middle man.
 
Met megadeals bedoel ik dat ik vaak mensen hoor die voor 350 euro ofzo naar de Canarische eilanden gaan maar ik kom dat niet tegen nu. Goedkoopste acceptabele reis is rond de 500. Bedankt voor de input allen. :)

350 euro? En dat is all in? Of alleen de reis?
 
Oh je kan best voor die prijs naar de Canarische Eilanden, als je even doorzoekt, alleen zit je dan wel in een hotel of resort dat thuishoort in 'Red mijn vakantie'.

Zelf alles regelen is vaak goedkoper en nog leuker ook. Gewoon lokale hotels mailen en een deal sluiten, vaak krijg je nog upgrades ook en kan je voor weinig geld een transfer regelen. Heb zelfs gratis airporttransfers er bij gekregen in sommige gevallen. **** the middle man.

Hehe goed idee. Zo heb ik ook 3 jaar geleden een reis naar Barcelona geregeld.

350 euro? En dat is all in? Of alleen de reis?

All in. Voor 500-600 heb je ook een weekje Hurghada all inclusive, in principe ben je dan verder niets meer kwijt.
 
Oh je kan best voor die prijs naar de Canarische Eilanden, als je even doorzoekt, alleen zit je dan wel in een hotel of resort dat thuishoort in 'Red mijn vakantie'.

Zelf alles regelen is vaak goedkoper en nog leuker ook. Gewoon lokale hotels mailen en een deal sluiten, vaak krijg je nog upgrades ook en kan je voor weinig geld een transfer regelen. Heb zelfs gratis airporttransfers er bij gekregen in sommige gevallen. **** the middle man.

doe ik zelf ook altijd , werkt goed :)
 
Bedankt allemaal voor de inbreng. Ik heb inderdaad een los retourticket naar Gran Canaria geboekt (150 euro pp), en een 4 sterren hotel inclusief ontbijt voor €520. Bij elkaar dus 410 per persoon terwijl je bij de meeste touroperators zo'n €100 meer kwijt bent pp voor een vliegreis met een 1 tot 3 sterren appartement. :)
 
ik ga altijd naar dusseldorf, (voor mij vlakbij)
ik zoek me wat uit voor een paar euri, betaal cash met .....geld en dezelfde week vertek ik
 
Back
Naar boven