AndroidHealthClinic

Welke spier(groep) train je het liefst?

Welke spier(groep) train je het liefst?

  • Rug

    Stemmen: 16 9,4%
  • Schouders

    Stemmen: 6 3,5%
  • Borst

    Stemmen: 82 48,0%
  • Biceps

    Stemmen: 25 14,6%
  • Triceps

    Stemmen: 13 7,6%
  • Onderarmen

    Stemmen: 1 0,6%
  • Benen (incl. kont)

    Stemmen: 21 12,3%
  • Kuiten

    Stemmen: 1 0,6%
  • Buik

    Stemmen: 6 3,5%

  • Totaal stemmers
    171

Bezoekers in dit topic

Originally posted by axestream


Bi's vind ik ook geen reet aan. Afgelopen maand trouwens maar 2 keer gedaan en toch zijn ze gegroeid.

moet ik dan ook maar eens gaan proberen. lopen bij mij nog steeds achter.de hele armen eigenlijk:mad:
 
Originally posted by dandyman


moet ik dan ook maar eens gaan proberen. lopen bij mij nog steeds achter.de hele armen eigenlijk:mad:

Ja, maar bij mij komt het omdat ik dus 4 maanden helemaal niks had gedaan en vorige maand weer begonnen ben.

Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik vorige zomer 6 weken zo'n zwaar programma uit M&F had gedraaid ik pas in de weken erna toen ik ze een weekje complete rust had gegeven en daarna wat rustiger aan deed, ze echt goed begonnen te groeien.
 
dat is de borst, waarom weet ik ook niet, maar dat vind ik altijd een stuk leuker, daarentegen train ik mijn biceps echt met tegenzin, wat ook wel te zien is :( haha
Al met al moeten we toch alles evenwaardig trainen om het in goede verhouding houden ... :D
 
Originally posted by axestream


Ja, maar bij mij komt het omdat ik dus 4 maanden helemaal niks had gedaan en vorige maand weer begonnen ben.

Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik vorige zomer 6 weken zo'n zwaar programma uit M&F had gedraaid ik pas in de weken erna toen ik ze een weekje complete rust had gegeven en daarna wat rustiger aan deed, ze echt goed begonnen te groeien.

die van september /oktober 2002 (voeg 2,5cm aan je armomvang toe)? wil ik ook nog steeds proberen, mar hij heeft bij jou dus wel goed uitbetaald. dat motiveert dan wel om m te gaan doen.
 
Borst, heerlijk :)
Maar rug trainen is ook wel lekker, maar borst blijft nr. 1
 
lekkerste spiergroepen om te trainen vind ik: borst en triceps...

Meestal voldane gevoel heb ik na een benen-training, dan ben ik echt kapot... en wil ik zo snel mogelijk rusten, eten, slapen, films kijken... alles wat daar maar op lijkt! :D
 
benen ,waarschijnlijk omdat het mijn sterkste punt is en dat ik heel gemakkelijk resultaat zie.
 
Rug training vind ik het fijnst om te doen.
Vooral als je rug en armen een goede pomp hebben na een zware training. Verder vind ik alles wel leuk.
Benen vind ik de zwaarste spiergroep :cry:
 
Rug !

Ik ben compleet verslaafd aan lat pulldowns :p
 
TRICEPS zeker! Wegens favo oefening ook mijn beste.
Minst "leuke"/"getrainde" oefening BICEPS
reden: straie van oksels tot ellebogen+ 1 op onderarm (kleintje).
Na training van tricpes bovenarm +4cm omtrek.
 
Welkom Alien !
 
Back
Naar boven