MuscleMeat

Welke spier(groep) train je het liefst? (2 bezoekers)

Welke spier(groep) train je het liefst?

  • Rug

    Stemmen: 16 9,4%
  • Schouders

    Stemmen: 6 3,5%
  • Borst

    Stemmen: 82 48,0%
  • Biceps

    Stemmen: 25 14,6%
  • Triceps

    Stemmen: 13 7,6%
  • Onderarmen

    Stemmen: 1 0,6%
  • Benen (incl. kont)

    Stemmen: 21 12,3%
  • Kuiten

    Stemmen: 1 0,6%
  • Buik

    Stemmen: 6 3,5%

  • Totaal stemmers
    171

Bezoekers in dit topic

voor mij ook mijn benen omdat ik na die training echt veel kan eten weet niet hoe het komt maar na beenoefeningen krijg ik echt honger
 
Met grote afstand "De Borst"'!
De heerlijkste spier die er is.:p
 
Train zelf graag rug maar de rest vind ik ook niet erg om te trainen :D





groeten bigboy25.
 
Voor mij ook de borst, maar moet er wel bij zeggen dat benen er niet ver van af zit.

maar er is niets lekkerder (Qua oefeningen dan ;) ) dan effe lekker bankdrukken :D
 
Originally posted by Nofinger
Voor mij ook de borst, maar moet er wel bij zeggen dat benen er niet ver van af zit.

maar er is niets lekkerder (Qua oefeningen dan ;) ) dan effe lekker bankdrukken :D

Rug...
Vooral deathlift
 
Benen .... geen andere keuze mogelijk :D en dan na het douchen gesloopt/herboren ??? op de bank ploffen, heerlijk ! ! ! :D

Groet Smalluser :thumb:
 
borst en daarna rug.... van rug ben ik gaan houden, vond ik eerst helemaal nix...
 
Echte favo spiergroep heb ik niet... Zowel, dan zijn het er meerdere...
 
Benen! Je weet dat het de zwaarste en meest pijnlijke training is (meest brandende gevoel in de spieren) en ik zie er ooit tegen op. Maar als ik dan eenmaal bezig ben wil ik mijn benen gewoon hard op hun sodemieter geven. Als ik daarna vier dagen met spierpijn rondloop heb ik de hele week een goed gevoel (het hardcore gevoel:D ).

Als ik benen slecht train is mijn trainingsweek gewoon slechter.

Kortom de meest bevredigende training als ik hem goed doe.
 
Originally posted by Nofinger
Voor mij ook de borst, maar moet er wel bij zeggen dat benen er niet ver van af zit.

maar er is niets lekkerder (Qua oefeningen dan ;) ) dan effe lekker bankdrukken :D

ja heerlijk is dat he !!! oohhh :D kep weer zin in maandag.. me benen uitputten...

toen ik begon trainde ik ze nooit omdat ik ze al groot genoeg vond en niet leuk.. maar nu begint ie steeds en steeds gaver te worden..

wat ook leuk is.. als ik dan net klaar ben met squatten loop ik altijd fftjes wat mank zegmaar. en dan kijken sommige je zo raar aan :D


oww en wat helemaal leuk is... ik heb nog wat oude broeken die ik altijd aantrok om te gaan werken.. zijn al jaren oud... en nu ineens kank ze amper aan... zitten zo strak om me benen.. das wel heerlijk.. vooral als je dan gaat fietsen.. ff lekker doortrappen !
 
LOL @ 3XL! :D OK, na die spier dan, bij mij de rug .. Ik vind het zo leuk dat ik me nu kan optrekken, vind het echt een wereldoefening. Benen vind ik na de training het leukst (meeste endorfinen blijkbaar), alleen vooraf ben ik er altijd een beetje bang voor ... :shake:
 
Benen is vooraf vaak een hele opgave maar als je dan 1 of 2 sets aan het squaten bent is het gevoel toch wel het beste van alle spiergroepen, vooral ook omdat je met benen zoveel gewicht kunt verzetten. een nadeeltje is de misselijkheid iedere week maar weer.....
 
Borst, het van je wegdrukken van de overvolle stang... gevolgd door schouders. Heerlijk. Benen = trouwens m'n minst favo... :S
 
Borst nr.1 Ik had eigenlijk niet anders verwacht.

Valt me wel mee dat armen niet op de 2e plaats komen
 
armen staat wel op (gedeeld) nummer 2. biceps+triceps=12 :D
 
Bij de biceps heb ik nog altijd vooruitgang kunnen boeken al is het maar dat ik een bepaalde oefening dan een paar kilo zwaarder kan dan weet ik wel weer waarom ik train!
 
de spier die ik het liefste train? Nog nooit bij stilgestaan. Bij mij zijn het meer de oefeningen. de bench en de squat op een gedeelde eerste plaats.
Da's eigenlijk bijna mijn hele lichaam:D Enkel biceps train ik minder graag
 
Eigenlijk zou de vraag moeten

- Wat is je favoriete spiergroep
- Wat is je minst favoriete spiergroep
- Welke spiergroep ligt het meest achter tov de rest
 
Back
Naar boven