MuscleMeat

welke spier span je vooral aan in het zwembad / op het strand (1 bezoeker)

welke spier span je vooral aan in het zwembad / op het strand ?


  • Totaal stemmers
    131
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

mijn mooie biceps! vaak ga ik op het strand relaxed staan en ga met mijn hand nonchalant door mijn haar terwijl ik mijn biceps aanspan... ook doe ik weleens of ik iets opeens in de verte zie en doe mijn hand bij mijn voorhoofd en kijk in de verte terwijl ik keihard aanspan.

:roflol: Ik zie je het al doen. Skinnie, jij blijft dé man van DBB, hoor!

Ik heb nooit echt spieren opgespannen. Wat ik wel vaak deed aan het strand, was mezelf opblazen. Je weet wel: proberen zo lang mogelijk met volle longen rond te lopen en dan zo subtiel mogelijk uitademen. Oh, the fail. :D
 
Ik sta uren lang met een glas water in mijn handen, keihard mijn biceps aanspannen.
 
Ik doe altijd een most muscular voor ik in het zwembad spring en een front double biceps nadat ik eruit gekropen ben.
 
Kan iemand mij uitleggen hoe je je schouders aanspant terwijl je op het strand loopt???

Nou gewoon... , je loop met een "most muscular" pose op het strand om de vrouwen te imponeren met de aders op je schouders :D
 
Het moet niet gekker worden.
 
rechterlat, schouder en biceps als ik mijn vriendin 'in de houdgreep' neem :D
 
lats toch wel het meeste soms ook stiekems even mijn borst even uitsloven. of mijn triceps doe ik net of ik even mijn arm strek hehe
 
lats traps
 
Ik snap niet hoe je bepaalde spiergroepen kan aanspannen zonder een pose aan te nemen????

Maargoed, zoals Mr Mike al zei; het moet niet gekker worden. :roflol:
 
niks.. het moet er al goed uitzien terwijl je niks aanspant.
zo niet, verder trainen.

Dat is me doel..maar zover ben ik nog niet! tot die tijd span ik een beetje m'n buik en borst en schouders...hoewel buik redelijk zinloos is..:rolleyes:
 
m'n billen :D

nee grap, borst/schouders af en toe nonchalant aangespannen :cool:
 
Buik. Of eigenlijk inhouden, sinds ik op 18 / 19 % bf sta :P
 
Vet kan je helaas niet aanspannen.
 
Buikspieren, best wel gay eigenlijk :D
 
Back
Naar boven